76.Bölüm - And I Know Maybe Ill Even Laugh About It Someday...

3.6K 90 1
                                    

5 Yıl Sonra.... (25 Mayıs 2019)

Odama giren güneş ışıklarıyla gözlerimi açmayı başarabilmiştim.Yanımda uyuyan sevimli ufaklığa bakıp gülümserken kıvırcık saçlarını geriye ittirip yanağından öptüm.Öpmemle rahatsız olmuş olacak ki arkasını dönüp elindeki ayıcığa sıkıca sarıldı.Üzerini örttükten sonra yataktan kalkıp sessizce lavaboya girdim.Ayna da kendime bakarken 3 tane Effie gördüm.Lise deki güçlü olan Effie,Harry ile sevgili olduktan sonra güçsüzleşen Effie ve şimdi kendini toparlamış güçlü ve bir şeyden korkmayan güzel bir Effie görüyorum.Gülümserken yaşadığım 5 yılı düşündüm.5 yıl içinde kendimi toparlamış ve hayatımı sadece Logan'a adamıştım.Parmaklarımı saçlarıma geçirip yanaklarımı şişirirken bu gün yapacaklarımı gözden geçirdim.Öncelik olarak Logan'ı oyun parkına götürmeliydim ve sonra oradan Londra'yı gezdirmeye başlayacaktım.Los Angeles maceram sadece 5 yıl sürmüştü.Londra'ya dönme nedenim ise Logan'dı.Logan Londra'yı gerçekten merak ediyordu tıpkı babasını merak ettiği gibi merak ediyordu.Bazen pişman olduğumu hissediyorum ama birkaç yıldır bu hissi hissetmiyordum.Aksine mutlu bir hayatım vardı.Los Angeles'a döndüğüm de herkesle iletişimimi geçmiştin.Döndükten 2-3 hafta sonra Logan'a hamile olduğumu öğrendim.Aldırmayı düşündüm hatta aldıracakken Demi bunu durdurdu.Belki de hayatımdaki en büyük ekten oydu.Yüzüme birkaç defa su vurduktan sonra lavabodan çıktım.Logan uyanmak üzereydi.O uyanırken birkaç kıyafet seçip yatağımın üzerine koydum.Logan küçük elleriyle gözlerini ovuştururken ''Günaydın genç adam.'' Diyerek yanına gidip yanağına öptüm.Beni görünce gülümseyip ''Günaydın genç bayan.'' Diyerek burnumu öptü.Ben gülümserken elinde oyuncağı bırakmış gamzelerini gösterircesine gülüyordu ''Neden gülüyorsun?'' diye sorduğumda parmağıyla burnuma dokundu ''Köpük kalmış.'' Diyerek gülerken onu öpücüklere boğdum.Ellerini kıvırcık saçlarına götürüp ''Bu gün parka gideceğiz değil mi?'' diye sorduğunda onu kaldırıp ''Evet bebeğim hatta tüm gün Londra'yı gezeceğiz.'' Diyerek burnundan öptüm ve yataktan inmesine yardımcı oldum.O küçük adımlarla kendi odasına giderken ona haran hayran baktım.Odadan çıkmadan önce bana dönüp yeşil gözleriyle bana baktı ''Bu gün kıyafetlerimi ben seçebilir miyim?'' diye sorduğunda onu başımla onayladım ve mutlulukla odadan çıkmasını izledim.Bazen kendimi onun gibi bir çocuğa sahip olduğum için fazla şanslı buluyordum.Logan gittikten sonra üzerimi değiştirip yatağı toplamaya başladı ''Anne!Kapıyı açar mısın?'' diye bağırdığında gülüp ''Geliyorum.'' Dedim ve odamın kapısını açtım elinde bir sürü kıyafet vardı.Kıyafetleri alıp içeri geçmesini izledim ''Anne,saçlarımı her zamanki gibi yana yatıralım.'' Dediğinde kıyafetlerini bırakıp ''Emredersiniz.'' Dedim ve onu giydirmeye başladım.Saçlarını Harry'nin saçları gibi yaptığımda boy aynasının karşısına geçip kendine bakmaya başladı ''Fazla yakışıklıyım.'' Diyerek bana döndüğün de gülümseyip ''Kızlar bayılacak bebeğim.'' Dedim ve birlikte aşağı indik.Gözüm Zayn'ın fotoğrafına takılırken ''Zayn amcaya haber verelim mi?'' diye sordum.Bir çocuğum olduğunu sadece Zayn biliyordu onunla sadece 3 kez görüşmüştüm ve o zaman söylemiştim.Logan ''Evet!'' derken saçlarını karıştırıp yeniden düzelttim.Birlikte mutfağa gittik ve her zaman olduğu gibi yemek yapmaya başladık.Birlikte baş başa kahvaltı ederken ''Babam sence ne yapıyordur?'' diye sordu gülümsemeye çalışarak ''E-eminim çalışıyordur.'' Diyerek geçiştirmeye başladım.Aylar sonra yeniden babasıyla ilgili bir soru sormuştu genel de bu konuyla alakalı pek konuşmazdık.Logan sandalyesinden kalkıp yanıma geldi ve eğilmemi istedi eğildiğimde yanağımdan öpüp ''Üzgünüm anne seni üzmek istemedim.'' Dediğinde tek yaptığım yeşil gözlerine bakıp gülümsemek oldu...

* * * * * *

Bankta oturdum ve Logan'ın yeni bulduğu arkadaşlarıyla oyun oynamasını izlemeye başladım.Etrafa baktığım da hep bir aile görüyordum.Anne,bana ve birkaç çocuk.Hepsi birlikte oyun parkına eğlenmeye gelmişler.Onlar eğlenip gülerken ben düşüncelerimin arasından minik oğlumu izliyordum.Biraz fazla akıllıydı veya hazır cevap demeliyim.Sessizce bankta otururken ''Bir gün döneceğini biliyordum.'' Sesiyle irkildim ve ayağa kalktım arkamı döndüğümde bana sırıtan Zayn'ı gördüm.Aynıydı,değişen hiçbir şey yoktu ''Merhaba.'' Diyerek ona sarıldığım da o da çenesini omzuma koyup bana sarıldı ''Uzun zaman oldu.'' Diye fısıldadığında ''Evet.'' Diyerek cevap verdim.Zayn'den ayrıldığımda gözlerinin dolmuş olduğunu fark etmem zaman almadı.Dolmuş ela gözleriyle bana bakarken bende gülümsemeye çalışıp ''Ben yokken neler oldu?'' diye sordum sessizce birlikte banka oturduk ve onun anlatmasını bekledim.Logan hala oyun oynuyordu ''Perrie ile ayrıldım 4 yıl önce ve 4 yıl boyunca sadece 4 kızlar çıktım.Eleanor ve Louis evlenecek.Liam ve Danielle hala ilişkilerine devam ediyorlar ama nişanlılar.Louis ve Eleanor birkaç kere ayrıldılar ama birbirleri olmadan yapamadıkları için barıştılar.Melissa ve Niall sen gittikten 1 yıl sonra ayrıldılar çünkü Niall fazlasıyla değişmişti.Durmadan Melissa'yı tersliyordu.Harry o sadece düşünüyor.'' Diye fısıldadığında gözlerimi Logan'dan çekip Zayn'ın gözlerine diktim.Anlamadığımı anlamış olacak ki sessizce ''Konserlerde,imza günlerinde,programlarda neşeli gözükse de tek düşündüğü sensin.'' Başımı iki yana sallayıp gülümserken ''Saçmalama Zayn.5 yıl geçti.'' Dediğimde alayla gülümseyip geriye yaslandı ''Ama o hala sana ilk gün ki gibi aşık.Peki sen neler yaptın?'' diye sordu.Zayn gibi geriye yaslanıp yanaklarımı şişirdim...

''Los Angeles'a gittikten 2-3 hafta sonra hamile olduğumu öğrendim.Aldıracakken Demi durdurdu zaten sizinle iletişimimi tamamen bitirmiştim ve birkaç kere senle konuşmuştum.İnsanlardan uzakta sadece Demi ve birkaç kişinin bildiği bir eve taşındım.Hayatımı müziğe adamaktan vazgeçip kendime bir iş kurdum.Ardından hayatımı Logan'a adadım.'' Diye mırıldandığımda Logan ile göz göze geldim ben gülümserken arkadaşına bir şey dedi ve yanımıza gelmeye başladı.Logan geldiğinde Zayn'e baktı ''Anne,bu kim?'' diye sorduğunda Zayn elini uzatıp ''Zayn.Hatırlamıyor musun?'' diye sorunca biraz düşündü ''Hayır,ama yüzün tanıdık.Fotoğraflardan görmüştüm.'' Diyerek kucağıma oturdu.Logan yorulmuşa benziyordu kulağıma ''Benden yakışıklı.'' Diye fısıldadığında Zayn duymuş olacak ki ''Hayır küçük adam inan bana kızlar bu buklelere ve s gamzelere karşı koyamaz.'' Diyerek göz kırptığında Logan gülümseyip ''Ben arkadaşlarımla futbol oynayabilir miyim?'' diye sordu ona izin verip ''Dikkatli ol.'' Diyerek yanağından öptüm ve arkadaşlarının yanına gönderdim.Logan giderken Zayn kulağıma eğilip ''Onu çocuklarla tanıştıracak mısın?'' diye sordu ''Bilmiyorum.'' Diye cevap verdiğim de gülümseyip ayağa kalktı ''Harry gibi ama emin ol huyları sana çekmiş.'' Dediğinde ayağa kalkıp omzuna vurdum ''Ben kendini beğenmiş biri değildim.'' Dediğim de beni kendine çekip sarıldı Zayn'ın huzur dolu kollarında gözlerimi kapattım ''Biliyorum,şimdi gitmeliyim prenses.'' Diyerek benden ayrıldı ve burnumu ardından alnımı ve yanağımı öpüp Logan'a seslen.Logan durup Zayn'e bakarken Zayn ona el salladı.Logan ona el salladıktan sonra oyununa devam ederken ''Görüşürüz Zaynie.'' Diye fısıldayıp gidişini izledim.Yeniden banka oturdum.Kısaydı ama yine de mutlu olmuştum.Zayn'ın bana sorduğu soru aklımdaydı.Bu soruyu defalarca kendime sordum ve bir cevap veremedim.Sadece bir an çocukların oynadığı yere baktığımda Logan'ı göremedim.Çocuklar orada öylece durup bir yere bakıyorlardı.Başımı çevirdiğimde topun peşinden yola koşan Logan'ı gördüm.Ve karşıdan gelen arabayı ''Logan!'' diye bağırdım ama duymuyordu.Yanına koşmaya başladığımda ''Logan!'' diye yeniden seslendim ve bir an sonra Logan'a araba çarpacakken biri onu çekti ve kurtardı.Gözyaşları içinde Logan'ın yanına vardım ve onu kurtaran kişiye bakmadan Logan'ı kendime çektim ''İyi misin?'' diye sorduğumda o da ağlıyordu ''Berbat bir anneyim lanet olsun.'' Diye ağlamaya başladığımda Logan ''Hayır,anne ağlama benim hatam.'' Dediğini duydum ''Kendimden nefret ediyorum ya sana bir şey olsaydı?Berbat bir anneyim.'' Dedim ve o an gelen ''Sen berbat bir anne değilsin.'' Sesiyle irkildim.Hala Logan'a sarılıyordum çenemi Logan'ın omzuna koyup başımı kaldırdığımda sadece zümrüt yeşili gözleri gördüm.Harry,benim oğlumu kurtaran kişiydi....

Bad Romance (Harry Styles Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin