Yavaşça gözlerimi araladığımda gözüme hücum eden güneş ışıkları yüzünden gözlerimi birkaç kere kırpmak zorunda kaldım.Başımı çevirdiğim de Effie'nin melek yüzüyle karşılaştım.İçim de hissettiklerim git gide büyürken bu günü düşündüm.Bu gün meleğimin doğum günüydü.Bu yüzden Logan ile anlaşma yapıp onun için akşama sürpriz bir parti hazırlamalıydık.Logan,yavaşça kollarımda kımıldanıp ''Baba?'' dediğin de geceye gittim.Gece bana dedikleri aklıma gelirken zorla ''Hayır,benim Harry abin.'' Diyerek Effie'nin uyanmayacağı bir ses tonu kullandım.Logan gözlerini tamamen açıp dudaklarını büzdü.Yeşil gözlerindeki ışığın söndüğünü gördüğün de içim kararmıştı.Canının acıdığını hissedebiliyordum.Logan bir şey demeden Effie'ye döndü ve minik dudaklarını yanağına bastırdı ''Annem..'' diye fısıldadı ''Çok güzel değil mi?'' diye sordu minik eliyle Effie'nin yanağını okşarken.Bende Logan'ın kıvırcık saçlarını okşadım ''Evet.'' Dediğim de bana döndü ve kaşlarını yukarı kaldırdı ''Annemin bu gün doğum günü.'' Dedi.Onu başımla onaylarken parmakalrını gösterip saymaya başladı ''Evet,bu gün onun doğum günü!'' dedi sessizce yataktan kalktım ve ''Hadi aşağı inelim.'' Dedi ellerimi uzatmıştım ki eliyle itip kendi yataktan indi ve kapıya doğru yürümeye başladı.O yürürken bende sessizce arkasından gittim parmak uçlarında yükselip kapının kolunu tutup açtı ve odadan çıktı.O çıktığında arkamı dönüp yastığa sarılmış Effie'ye baktım belki bir gün gerçekten bir aile olabiliriz.
Bir gün...
İç çekip odadan çıktım ve lavaboya girdim kendimi fazlasıyla kötü hissediyordum.Özellikle Louis'in söyledikleri aklıma geldikçe beynimde kurduğum sorular içten içe beni öldürüyordu.Yüzümü yıkayıp lavabodan çıktığım da Logan ile karşılaştım ayaklarını yere sürüyordu.Logan başını kaldırıp bana baktığında yanaklarının ıslak olduğunu farkettim.Önünde eğilip ellerimi yanaklarına koydum ve yavaşça sildim ''Sorun ne evlat?'' diye sordum sessizce Logan iç çekip ağlamaya devam edince onu kucağıma alıp aşağı indirdim.Kollarını boynuma doladı ve başını omzuma yasladı sanırım onunla konuşmam gerekiyordu.Erkek erkeğe bir konuşma onu üzen şeyi soracaktım.Onu üzen şey neydi?Logan'ın koltuğa oturttum ve karşına geçip yeşil gözlerine baktım.Durmadan iç çekiyordu ''Evet küçük adam?'' dediğim de minik elleriyle gözyaşlarını sildi ''A-annem..'' diyerek konuşmasına başlarken ellerini indirip kendi ellerimi yanağına koydum ve gözyaşlarını yavaşça sildim ''Üzülmesini istemiyorum.O-onu kaybetmek istemiyorum.'' Dedi.Derin bir nefes aldıktan sonra ''Ba-babam ge-gelmesin!'' diye sitem etmeye başladı ''Ondan nefret ediyorum.'' Dediğin de zorla yutkundum gözlerindeki hüzün gitmiş yerini öfke almıştı ''Annem sadece benim kadınım!'' dediğin de ona sarıldım ve ''Evet ama babandan nefret etme.'' Diye fısıldadık kulağına doğru o ise benden ayrılıp ''Onu görmedim yine de özlüyorum fa-fakat nefret ediyorum.'' Diyerek derin bir nefes aldı ve ''Anneme asla onu sormadım.'' Dediğin de gözlerim irice açıldı tam dudaklarımı aralamıştım ki ''Logan?'' diye bir ses geldi.Logan hızlıca yanaklarını kurularken ''Anne,günaydın!'' diye bağırıp koltuktan indi ve hızlıca Effie'nin bacaklarına sarıldı.Bende koltuktan kalkıp onlara baktım.Logan az öncekine göre mutlu gözüküyordu sinirli veya üzgün değil.Effie,Logan'ı kucağına alıp gülümsemeye çalıştı Logan Effie'in yanaklarına öpücükler kondururken Effie ''Günaydın Hazz.'' Dedi ve Logan'ı kucağından indirdi sessizce ''Günaydın.'' Dedim arkasını tam döndüğün de Logan ''Anne?'' Bense ''Effie?'' demiştim Logan bana bakıp kaşlarını çatarken yeniden aynı anda ''Doğum günün kutlu olsun!'' dedik Logan sinirle ayağını yere vurdu ve ''Sen sus!'' diye bağırdı o sinirle merdivenlerden çıkarken Effie yanıma geldi ve tam karşımda dikildi ve elini uzatıp saçıma dokundu ve bir şeyi aldı ''Teşekkürler.'' Diye fısıldadıktan sonra elime kağıt parçasını verdi ve Logan'ın arkasından o da çıktı.Ve sadece yapmam gereken tek şey vardı.Çocukları arayıp akşam için parti hazırlamalarını söylemem Logan ile anlaşmak zor olacaktı ve bu yüzden çocukların yardımı gerekliydi...