(Bölüm Parçası Var)
Gözlerimi sıkıca kapattım ve ona iyice sarıldım üşüdüğünü hissediyordum çünkü bende üşümeye başladım.Vücudumdaki o yarayı önemsemeden onu kendime bastırdım.Uyanmıyordu sadece nefes alışverişlerini duyuyordum ve bu hiç değilse içimi rahatlatıyordu.Nefesi boynuma vururken gözlerimi yavaşça kapattım.Hayır,uyumayacaktım çünkü uyandığımda Effie yanımda olmayacak gibi geliyordu sanki her an uyursam onu kollarımın arasında alacaklar gibi geliyordu.Aklıma çocuklar geldi.Acaba öğrendiler mi?Bizi arıyorlar mı?Şuan dışarı da ne oluyor?Hepsini merak ediyorum.Sadece küçük bir odaya kapatılmış işkenceye maruz kalıyorduk.Dışarıda ne olup ne bittiğinden haberimiz yoktu.Sadece küçük odada çektiğimiz acıları biliyorum.Biz dışarıda ne olduğunu bilmiyoruz,onlar da içeri de ne olduğunu bilmiyordu.Effie'yi yavaşça yere yatırıp ayağa kalkmaya çalıştım fakat ayağa kalktığımda karnımda oluşan sancıdan dolayı acı içinde inlemiştim.Yavaş adımlarla küçük pencereye doğru ilerlemeye başladım.Perdeyi çektiğimde karşıma demir parmaklıklar çıkmıştı.Issız bir yerde gibiydik her yerde ağaçlar vardı.Yine umutsuzluk duygusu tüm vücudumu kaplamaya başladı.Arkamı dönüp yerde uyuyan Effie'ye bakmaya başladım.Geçmişimiz yüzünden çekmediğimiz acı kalmamıştı.Yere oturup sırtımı duvara yasladım ve çaresizlik içinde onun acı çekisini izlemeye başladım.Yerde yatıyordu ve vücudum saatler geçtikçe daha çok titriyordu.Belki üşüyordur,belki de korktuğundan böyle titriyordur.Bilmiyorum,şuan sadece onu izlemekten başka bir şey yapamıyorum.Oturduğum yerden kalkıp kapıya ilerledim ''Ellie,lütfen aç şunu.'' Diye bağırmaya başladım bir yandan da kapıya vuruyordum ''O üşüyor,lütfen açın şunu.'' Alnımı kapıya dayadım ve ağlamaya başladım ''Lütfen..'' sesim kısılıyordu.Ses yoktu,ne Justin ne de Ellie ses veriyordu tek duyduğum Effie'nin sesiydi.Ona döndüğümde susmuştu sanırım her kımıldadığında canı acıyordu.Yeniden kapıya dönüp vurmaya başladım ''Ellie lütfen aç lütfen.'' Sadece duyduğum ayak sesleriydi birkaç adım geriye attığımda kapı açılmıştı içeri Justin girmişti kapıyı içeriden kilitleyip bana döndü.Anahtarı cebine koyup Effie'nin yanına gitti.Effie'yi kucağına alıp yanağını okşadı ''Engel olamadım.'' Diye başladı konuşmasına o sıra bende daha fazla dayanamayıp yere oturdum ''Onu bu hale ben getirmedim.Bunu başkası yaptı.Burada ona vurmamın sebebi Ellie'nin de burada olmasıydı.'' Zorla yutkundum ve bacaklarıma karnıma çekip onu dinlemeye başladım ''Ellie zorla tutuyor o her şeyi yapabilir.Annemler öğrendiğinde onu saatlerce dövüp sürtük dediler hep ezdiler.Eroin kullanmaya başladı,artık tamamen sürtük gibiydi.Erkeklerle dolaşıyordu,sigara içiyordu,barlardan çıkmıyordu.Sonra ortadan tamamen kayboldu geri döndüğünde düzeldiğini sanmıştık ama düzelmemiş birkaç kişiyi öldürmüş şuan polislerden kaçıyor ve yakalanmadan önce senden intikam almak istedi.'' Hala tepkisizce ona bakıyordum.Effie'yi biraz daha yukarı çekip alnına öpücük kondurdu ''O harika bir insan.Ve seni çok seviyor.Bundan kurtulmak istiyorum Harry vicdan azabı çekerek ölmek istemiyorum.'' Birden ağlamaya başladı Effie onun kollarında bir şeyler mırıldanırken ''Justin!'' sesini duyduğumuzda gözyaşlarını sildi ve Effie'yi yere bırakarak bana bağırmaya başladı en son çıkmadan önce sessizce ''Buradan çıkacaksınız.'' Diyerek kapıyı açıp çıktı.Orada öylece oturmuş meleğime bakarken ''Harry?'' diye mırıldandı ''Buradayım.'' Diyerek ayağa kalktım ilk başta sendelemiştim ama sonra toparlanmıştım.Yanına gidip onu kaldırdım ayakta durmakta güçlük çekiyordu tek ayağının üzerine bastığı için dengesini zor bulmuştu.Ona sarılıp kafasını göğsüme bastırdığımda gözyaşlarına boğuldu ''Öleceğiz Harry..'' diye fısıldadı sesi çok titriyordu ve fazlasıyla korkuyordu yüzünü ellerimin arasına alıp baş parmaklarımla gözyaşlarını silmeye çalıştım ''Buradan çıkacağız.'' Diyerek onu güçlendirmeye çalıştım başını iki yana salladıktan sonra öksürmeye başladı.Elini ağzıyla kapattı o öksürürken ona bakmaktan başka bir şey yapmıyordum.Elini çekince dudağında kan ve avucunun içinde de kan vardı onlara bakarken ''Ben ölüyorum Harry.Ama mutluyum sen varsın.'' Kanı tişörtüne sildi bana yeniden sarıldığında kokusunu içime çeltim.Buradan çıkacağız ikimizde sapa sağlam çıkacağız cehennemimizden kurulacağız...