13.Bölüm

7.1K 215 2
                                    

Uzun süre düşündüm bana meraklı gözlerle bakıyordu biraz tedirgindim ''Jev,üzgünüm.'' Diyebildim devamını getiremiyordum arkamı döndüğümde ''Bende üzgünüm.'' Dedi ne olduğunu anlamadan burnuma bir şey tutmuştu ve kokladığım an başım dönmeye başlamıştı.Onun kollarına yığılırken ''Üzgünüm sevgilim.'' Dediğini duydum.

Uyandığımda ise kımıldayamıyordum gözlerimdeki bulanıklık gidince bir yatakta bağlı olduğumu anladım ağzımda bantlıydı etrafa göz gezdirdim.Her yerde odanın her yerinde bana ait resimler vardı.Her hareketim vardı yürürken,telefonla konuşurken,sabah spora çıktığımda,sinema salonuna girerken,okulda,eve girerken.Koltukta benim resminim basılı olduğu birkaç tişört vardı.Birkaç kere kımıldamaya çalıştım ama canım acımıştı ipleri sıkıca bağlamıştı.O çocuk beni uyarmıştı ondan uzak durmalıydım.Kapı açılınca kaşlarımı çatıp kapıya baktım Jev elinde tepsiyle gelmişti ''Meleğim uyandın mı?'' diye sordu bana babamdan başka kimse meleğim diyemezdi.Buna iyice sinirlenirken hareket etmeye çalıştım o başını 'hayır' anlamında salladı ''Böyle yapma meleğim.'' Dedi yanıma gelip ağzımdaki bandı yavaşça çıkardı yanağımı okşamaya başladı ''Jev,beni çözer misin?'' diye sordum başını 'hayır' anlamında salladı ''Hayır,çözemem kaçarsın.'' Dedi gülümseyerek psikopat ruh hastası biri tarafında her yerde benim resmim olan bir eve tıkılmış durumdaydım çok güzel bir olay.Yanağımı okşarken parmağıyla dudağımı okşadı ''Çok güzelsin.'' Diye fısıldadı ''Yıllardır seni istiyorum beni reddetmenden hep korktum.Ama bak yanımdasın.'' Dedi gerçekten Jev hastaydı hem de ruh hastası nasıl inanabilmiştim?Başımı oynattım bana dokunmasını istemiyorum ''Geri zekalı beni zorla tutuyorsun.'' Dedim sakin bir ses tonuyla o ise öpecekken kafa atmaya çalıştım ''İşte senin bu hallerine bayılıyorum.'' Diyip gülüp gitti arkasından bir sürü küfür savururken iğlerden kurtulmaya çalışıyordum fakat boşuna uğraşıyordum.Bileklerimde değişik bir acı hissediyordum ve birinin beni bulmasını istiyordum.Hava kararmak üzereydi o pislik şarkı söylüyordu sesini duyuyordum kapıyı açıp içeri girdi ''Rahat mısın sevgilim?'' diye sordu başımı 'hayır' anlamında salladım Jev ayaklarımı çözdü ardından ellerimi ani bir hareket yapamadım çünkü bileklerim sızlıyordu kırık elim mahvolmuştu ''Artık bu sargıyı çıkaralım mı?'' diye sordu başımı olumsuz bir şekilde salladım ''Gülüp bence de çıkaralım.'' Dedi gözlerim fal taşı gibi açılırken büyük bir acı içinde bağırdım lanet olası pislik!Elimi sıktırıyordu neredeyse ağlamak üzereydim bana acı çektirmek hoşuna gidiyormuş gibiydi.

Jev elleriyle göz yaşlarımı silmeye çalışıyordu bende çırpınıyordum elimi sıktırınca durdum gerçekten bu ağrı çok kötüydü canım yanıyordu.Ben Effie Winchester daha önce hiç bu kadar ağlayıp yalvarmamıştım ama şimdi hayatımda yaptığım en büyük yalvarmaları yapıyordum elimi bıraktığında sadece titriyordum ve ağlıyordum ''Ne istiyorsun benden?'' diye sordum elini kalbimin üzerine koyup ''Bunu istiyorum Ef.Beni sevmedi.'' Diye fısıldadı ellerimi tekrar bağladı canım o kadar çok yanıyordu ki sanki doğum yapıyordum ''Senden nefret ediyorum Jev Black ve biliyor musun intikamım çok acı olacak!'' diye çemkirdim o ise gülüp odadan çıkmıştı.Gözlerimden yaş gelmiyordu ağlayamıyordum tek bildiğim canım acıyordu.Buradan kurtulmak istiyordum.Jev tekrar geldi bu sefer elinde telefon vardı ama bu benim telefonumdu ''Lola seni arıyor tatlım ama açmıyoruz değil mi?Baş başa kalacağız.'' Dedi ve telefonu yan tarafa koydu istesem de uzanıp alamazdım telefon çalarken acı içinde ağlıyordum her çaldığında ölüyordum jev tekrar gelip ellerimi çözdü ''İçeride misafirimiz var hayatım hem de 2 kişi.'' Diye fısıldadı beni kucağına aldı debeleniyordum ben debelendikçe o canımı acıtıyordu .İçeri girmeden önce beni bir yere oturtturup gözlerimi bağladı ''Sürprizi seveceksin hayatım.'' Dedi ve içeri götürdü inleme sesleri geliyordu korkmaya başlamıştım beni bir sandalyeye oturttu ve arkama geçti ''1,2,3..'' diye sayıp kumaşı çekti karşımda iki kişi duruyordu ve ikisi de sıkıca bağlanmış bir şekildeydi...

Bad Romance (Harry Styles Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin