Bir Gün Sonra;
Harry'nin Ağzından;
Logan,bir gündür ağlayıp duruyor her gece evimden onları izlediğim de lambası açık oluyor ve gölgelerini gördüğüm de ise Effie'nin Logan'ı sakinleştirmek istediğini anlayabiliyordum.Tam bir gündür Effie'yi görmüyordum sadece gördüğüm tek şey gölgesinden başka bir şey değil.Logan,onun babası olduğuma inanmak istemiyordu ve hiçbir zaman istemeyecekti.Onu anlayabiliyorum çünkü aniden öğrendi.Belki de hiçbir zaman buna hazırlıklı olmadı belki de küçük bedeni bunu kaldıramadı ve şimdi inanmak istemiyor.Bu doğal çünkü bende onun yaşında olup bir an da öğrensem o adamı istemem.Yanaklarımı şişirip yeniden eve bakmaya başladım.Her zaman aynı saatte uyanıyordu perdeleri açtığın da geri çekildim çünkü beni görmesini istemiyordum.İç çekip aşağı indim şuan oraya gidip Logan'a bana şans vermesi için yalvarmak istiyorum.Biliyorum,bu gerçekten saçma olur fakat beni kabul etmesi için her şeyi yaparım.Yıllar sonra oğluma kavuşuyorum derken o beni istemiyor en kötüsü de bu.Adımlarım yavaşça dış kapıya ilerlerken durdum.Aklımda iki şey vardı.Yapmalı mıyım?Yoksa yapmamalı mıyım?Hiçbir şey yapmadan bekledim ve saatte baktım ''7:30..'' diye mırıldanırken içimden bir ses ''Öğlenden sonra Logan uyurken git..'' dedi.Evet,Effie Logan'ı öğlenden sonra 1 saatliğine uyuturdu çünkü öğleden sonra 1 saatliğine uyuduğun da bir insan rahatlıyordu ve öğleden sonra birkaç saatliğine uyumayı tavsiye edenler vardı.Sıkıntı içinde dönüp mutfağa girdim ce kahvlatı için birkaç atıştırmalık bir şeyler hazırladım.Zaman geçmek bilmiyordu ve her saniye içimde gitme isteği artıyordu.Ağzıma birkaç lokma bir şeyler açıp anneme haber vermek için onu aradım.Telefon çalarken salona geçtim ve annemin açmasını bekledim ''Harry?'' sesini duyunca ''Haklıydın..'' dedim konuya direk girip bitirmek istiyordum ''Neyde haklıydım?'' diye sordu.Onun haberi yoktu.Biz Effie ile oraya gitmeden önce o Gemma'nın yanına gitmek zorunda kalmıştı ''Logan konusunda..'' uzun süre ses gelmedi annemin konuşmasını beklerken bir gözüm saate takılıyordu ''Ge-gerçekte mi?'' diye sordu.Mutlu ve şaşkın olduğunu hissedebiliyordum ''Büyükanne oldun.Bir torunun var anne hem de çok akıllı.'' Diye gülümsediğim de annemin çığlık atmasıyla daha da gülümsedim.En büyük hayali torununun olmasıydı ve şuan bir torunu vardı.Onun mutluluğunu anlarken ''Harry,Lo-logan ile ta-tanışmak istiyorum.'' Dedi heyecandan kekeliyordu ''Sorun o anne.'' Dedim ve zorla yutkundum ''Beni istemiyor.'' Yine ses vermedi ''Na-nasıl?'' diye sordu ona anlatmaya başladım.Effie'nin beni affetmesine sevinirken Logan'ın yaptıklarını daha doğrusu beni istememesine üzülmüştü çünkü sesi titremeye başlamıştı ''Bebeğim,onunla konuştunuz mu?'' diye sordu o karşımdaymış gibi başımı sallarken ''Evet,Effie uğraşıyor anne öğrendiğinden beri sürekliyor ağlıyor.'' Dedim o sırada Gemma'nın sesini duydum annem ''Kapatmalıyım tatlım.Her şey düzelecek inan bana..'' diyerek telefonu kapattığın da sadece ''Umarım..'' diye fısıldayabilmiştim...
Öğleden Sonra;
Effie'nin evinin önünde beklerken bir elimdeki anahtara bir de kapı ziline bakıyordum.Effie,Logan'dan gizli bana yedek anahtarını vermişti.Aslında o vermemişti ben zorla almıştım.Alt dudağımı ısırıp anahtarı kapının deliğine taktım.Yavaşça çevirirken kalbim hızlanmaya başladı.Kapıyı açıp içeri girdiğim de bir ses duymamıştım.Kapıyı sessizce kapatıp ceketimi askılığa astım salona ilerlediğim de ''Effie?'' diye fısıldadım.Tam salona girmiştim ki koltukta uyuyan 2 melek gördüm.Kendi kendime gülümserken Yere düşmüş battaniyeyi kaldırmak için harekete geçtim.Onların üzerini örterken Logan ve Effie'^nin yanağına birer öpücük kondurdum.Logan kollarını Effie'ye dolarken ağlayarak uyuduğunu anlamam zor olmadı.Dudaklarımı içeri kıvırıp mutfağa gittim.İkisi içinde bir sürpriz hazırlamak istiyordum.Effie'nin en sebdiği tatlılardan yani onlara süslü kap keklerimden yapacaktım.Kap kek yapmaya başladığım da malzemelerin yerlerini bulmam zor olmuştu ama yine de bulmuştum .Kap kekleri yaparken ''Baba?'' diye gelen sesle irkildim.Arkamı döndüğüm de ise bana bakan küçük Logan'ı gördüm.Kıvırcık saçları dağılmış bir eliyle sağ gözünü ovuşturuyordu ''Logan?'' dediğim de elini çekip bana bakmaya devam etti ''Ne yapıyorsun?'' diye sordu merakla yanıma geldi.Hayır,bu bir rüya olmalı değil mi?Logan,bana bağırmak yerine ''Baba..'' demişti.Logan hala bana bakmaya devam ederken ''Ne yapıyorsun?'' diye yeniden sordu ''Be-ben..şey..'' elini havaya kaldırırıp ''Tamam tamam.'' Dedi ve eğilmemi söyledi.Önünde eğildiğim de masumca bana baktı ''Sen benim babamsın..'' diye fısıldadı gülümserken onu başımla onayladım ve bacaklarımın arasına aldığım dabeyle inledim.Elimi bacaklarımın arasına koyarken yere yığıldım ''Sen annemi üzen adamsın!'' diyerek saçlarımı çekerken ''Annem senin yüzünden kendine zarar verdi!'' diyerek yanağıma minik eliyle tokat atarken ''Ta-tamam..'' diyerek nefes verdim.Logan üzerimden kalkıp saçlarını düzeltti ''Hep bunu yapmak istedim.'' Diye omuz silkerken ayağa kalkmaya çalıştım kendimi berbat hissediyordum.Logan gerçekten ötü vurmuştu hala sızlıyordu ''Sana bir kardeş gelmeyebilir.'' Dediğim de gülümseyip ''İsteyen kim?'' diye sordu ve kollarını açıp ''Sana sarılabilir miyim?'' diye sorunca başımla onayladım ve onu kucağıma aldım.Kokusunu içime çekerken o saçlarıma dokunuyordu ''Sana vurduğum için üzgün değilim.'' Dediğini duyduğum da ''Hak ettim..'' diye cevap verdim ve onun yanağından öptüm...
Yarım Saat Sonra;
''Ve kekler hazır..'' diyerek Logan'a döndüm elinin tersiyle alnındaki terleri silerken sandalyeden inip ''Çok güzeller.'' Dedi.Yeşil gözleri parlarken içimde oluşan mutlulukla tepsiyi masaya koyup bezi aldım ve yanağında ki çikolata soslarını silmeye başladım.Logan parmaklarını yalamaya çalışırken ''Baba!'' diyerek beni uyardı parmağımı çikolata sosu olan dudaklarına bastırıp ''Şşşt,anne uyuyor.'' Diyerek onu susturmuştum Logan başıyla onaylayıp onu temizlememe izin verirken ''Logan?'' sesiyle irkildik.Salondan gelen uykulu sesi duyunca Logan ''Anne mutfaktayım!'' diye bağırdı.Bezi tezgaha koyduğum da gözlerini ovuşturan Effie'yi gördüm.Ellerini indirdiğinde gözleri irice açılmıştı.Gülümseyerek ona bakarken Logan ''Babam ile sana kap kek yaptık.'' Diyerek sevinçle zıplarken Effie rüyaydaymış gibi gözüküyordu ''Anne,biliyor musun babam gizlice girmiş bence kapıları kontrol ettirmeliyiz.'' Diyerek yanına gitti ve onun bacaklarına sarıldı ''Hey ufaklık annen bana anahtarı vermişti.'' Diyip yanlarına giderken Effie Logan'ı kucağına alıp yanağından öptü.Tezgahın üzerinde duran kap keklere bakarken ''Bunlar benim için mi?'' diye sordu başımla onaylarken Logan yanağını öpüp ''Dünyanın en güzel annesi için...'' diye bağırdı....
Effie'nin Ağzından;
''Logan,ilk defa yürürken..'' diyerek fotoğrafı Harry'ye gösterirken bir elini karnıma yerleştirip çenesini de omuzuma dayamıştı.Diğer eliyle alttaki fotoğrafı gösterirken ''Burada ne olmuştu?'' diye sordu gülümseyip ''Logan'ın 2.yaş gününü kutlarken ve o gün justin'in yüzüne pasta atmıştı.'' Diyerek Justinîn pastalı halini gösterdim.Harry sırıtken saate baktım Logan 1 saattir Alex ile odasında oynuyor ve bende Harry'nin kucağına oturup onun merak ettiği soruları cevaplıyordum.Yanağıma öpücük kondurup ''Keşke bende olsaydım..'' diye fısıldadı elinin üzerine elimi koyduktan sonra ''Ama artık buradasın..'' diyerek ona destek vermeye çalışırken yeniden öptü ''Belki bir çocuğumuz daha----'' hafifçe kımıldandığımda sırıtıp sustu.Kucağından kalkıp yan tarafa geçtiğim de albümü sehpaya bıraktım.Harry bira daha yaklaşıp ''Effie..'' diyerek dudaklarını dudaklarıma hafifçe sürttü ''Seni seviyorum.'' Diyerek dudağımı öpüp geri çekildi.O böyle yaparken yavaş bir şekilde karşılık vermeye başladım ''Seni özledim.'' Diye mırıldanıp yeniden dudaklarını öpmeye başlarken beni yavaşça altına aldı.Parmaklarımı kıvırcık saçlarına geçirdiğimde boğazından çıkan kaba sesle irkildim.Dudaklarını dudaklarımdan çekip boynumu öpmeye başladığında Logan'ın bağırma sesiyle başını kaldırdı.Lanet olsun yine ne oluyor?