58.Bölüm (And I'm tired of waiting....)

4.1K 97 1
                                    

(Bölüm Parçası Ve Multimedya Var)

Titriyordum,hayır burası soğuk değildi heyecandan da titremiyordum sadece vücudumu korku kaplamıştı.Vücudum hem korkudan hem de acıdan titriyordu.Yattığım yerde cenin pozisyonundaydım durmadan burnumu çekiyordum artık gözyaşım kalmamıştı.Karanlık bir köşe de Harry'den uzak yatarken uyumak istiyordum fakat gözlerimi kapattığım da canım yeniden acıyordu.Sadece karanlığa bakıyordum boş ve anlamsız bakışlarımla bir şey görmesem de tek bir noktaya kenetlenmiştim.Her yerim de yaralar ,morluklar,kan izleri vardı.Harry'nin vurduğu yerler gerçekten çok acıyordu hem ağlamış hem de bana vurmuştu.Şuan ikimizde sus pus yerde yatıyorduk.Bir hareketlenme hissettiğimde gözlerimi yavaşça kapattım.Kısa süre sonra yanağımda hissettiğim yumuşaklıkla birlikte vücudumdaki titreme fazlasıyla artmıştı.Harry yanağıma okşarken gözlerimi açmıştım ''Affet beni..'' diye fısıldadığında yeniden burnumu çekmiştim.Beni kollarının arasına alırken vücuduma acılar her tarafımdan dalgalar halinde yayılmaya başlamıştı.Yanağıma dudaklarını bastırdığında sadece acı hissettim zaten şuan tek hissettiğim duygu oydu.O his yani ACI.Harry,kollarımı boyuna dolarken bunları yapmasına izin veriyordum.Gözlerimi yeniden kapatırken mutluluğu hayal ettim.İkimiz mutlu olduğu günleri düşündüm ve gülümseyeme çalıştım.Harry dudaklarını kulağıma yaklaştırdığında ürperdim ''Sana vurmak istemedim.İnan bana canını yakma istemedim.'' Eliyle elimi tutup elimi dudaklarına götürdü ve defalarca öptü ''Kendimden nefret ediyorum.'' Dedi gerçekten sesinde kendinden nefret ediyormuş gibi bir ses tonu kullandı.Elimi hala tutuyordu başımı omzuna dayadığımda yanağı alnıma değdi ''Nefret etmene gerek yok.'' Diye fısıldaya bilmiştim konuşacak gücüm bile yoktu ''Sana her vurduğumda kalbimde---'' elini bırakıp güçlükle parmağımı dudaklarına bastırdım ''Sus,canım yanıyor.'' Diye mırıldanıp parmağımı dudaklarından çekip elimi karnıma koydum ve gözlerimi kapattım.Tanrıya içimden yalvarıyordum buradan kurtulmak veya bir an önce ölmek istiyordum.Aslında şimdi uyuyup bir daha asla uyanmamak istiyordum.Bir odadaydık,işkenceye uğruyorduk,Harry bana vurmuştu defalarca vurmuştu ama bunu istememişti.O küçük bir karıncanın canını acıtmak bile istemeyen biriydi sadece zorunlu olduğu için yapmıştı.Ona kızmıyorum bu sadece unutamayacağım bir anı olarak kalacaktı ömür boyu unutamayacağım bir iz.Ne kadar çıkarmak istesem de kalbim,aklımda,hatırlarımakazınmış kocaman bir iz olarak kalacak ve ne zaman onun yeşil gözlerine baksam hep bu gün yaşadığım acıyı hissedeceğim.

Harry'nin Ağzından;

Açılan lambanın ardından gözlerimi birkaç kez kapatıp açtım.Effie,kollarımda uyuyordu canını fazlasıyla yakmıştım bu yüzden kendimden iğreniyordum.Bunu ona nasıl yapmıştım?Ona nasıl vuruştum?Nasıl tekme atmıştım?Ben onun canını nasıl yakabilmiştim?Çok zayıflamıştı,kötü gözüküyordu.Teni bembeyazdı yaralar,morluklar ve kan izlerini saymazsak.Ve öpülesi dudakları her zamankinden daha kırmızıydı.Onun burnunu öptüğümde ''Romantizm.'' Diye mırıldanan Ellie'ye baktım.Elinde bir bardak ve içinde kırmızı şarap vardı omzunu duvara yaslanmış beni ve kucağımda melekler gibi uyuyan Effie'ye bakıyordu.Ona cevap vermeden meleğime bir öpücük kondurdum ''Onu dövdüğün için senden nefret ediyor.'' Diye mırıldandı onu umursamamaya çalıştım ''Sana her baktığında bu günü hatırlayacak.'' Gözlerimi sıkıca kapattım ''Hep o acıyı hissedecek.'' Teker teker kelimelerini sıralarken onu dinlemekten başka bir şey yapmıyordum.Effie'ye sıkıca sarıldım ve kokusunu içime çekmeye çalıştım ''Geçmişi unutmak zordur.Ama o sana yine de aşık.'' Gözlerimi açtığımda bardağından bir yudum alıyordu ''Neden bunu yapıyorsun?'' diye sordum ve soruma ikinci bir soru ekledim ''Neden bize acı çektiriyorsun?'' Ellie'nin yanağından damlayan yaşı fark ettim burnunu çekerek bardağından yeniden bir yudum aldı ''Beni anlaman için.'' Cevabı kesin ve netti ''Neden?'' diye sordum çünkü bu beklediğim bir cevap değildi ''Çünkü seni elimden aldı.'' Beklediğim cevap buydu ve o bu cevabı vermiyordu ''Sadece bunu yapmak istiyorum.'' Alayla gülümsedim bardağını bitirip kaşlarını kaldırdı ''Onu öldüreceksin!'' diye tısladığımda ''Sadece onu değil seni de.'' Diyerek odadan çıktığında arkasından bir küfür savurmuştum.Arkasından etmediğim küfür kalmamıştı o değişmişti.Daha acımasızdı,daha kötüydü onu artık tanıyamıyordum.Resmen bir canavara dönüşmüştü peki ya Justin?Neden böyle davranıyordu?Böyle davranmasının sebebi neydi?Benim tüm sevgililerimi ayartan oydu buna rağmen bir şey demiyordum.Bu nefretin sebebi ne?Ellie'yi ben bırakmadım o çekip gitti.Ve şuan acı çeken benim ve benim minik meleğim Effie..

Bad Romance (Harry Styles Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin