(Bölüm Parçası ♥ Multimedya ♥)
Kırmızı kutunun içindeki yüzüğe büyülenmiş gözlerle bakarken Harry çenesini omzuma yerleştirip sarılmaya devam etti.Şuan tek duyduğum yapraklarım çıkardığı ses,Harry'nin nefes alış verişini ve gölden çıkan sesten başka bir şey duymuyordum.Yanağıma kondurduğu öpücükle irkilirken dudaklarını kulağıma yaklaştırıp ''Benimle evlenir misin?'' diye yeniden sordu.Aklım fazlasıyla karışıktı aslında şuan ne yapacağımı bilmiyordum kalbimde bir sürü duygu var.Gözlerimi sıkıca kapattım ve geçmişi düşündüm.Yaşadıklarımızı,kötü anılarımızı,güzel anılarımızı,ona yaptıklarımı,bana yaptıklarını ama bunları hepsi tek bir şeye bağlanıyordu.Bunlara rağmen onu seviyordum.Gözlerimi açtığımda omzumun ıslandığını hissettim.Ağlıyordu,hem de cevap vermediğim için benim yüzümden ağlıyordu.Yüzüğü kutudan çıkarıp avucumun içine aldım.Kutuyu köşeye koyduğumda dakikalardır aynı şekilde oturduğumuz aklıma geldi.Geriye yaslandığımda Harry'nin bukleleri yanağıma sürtmüştü ''Seni seviyorum ama biraz erken değil mi?'' dediğim de Dudaklarını boynuma sürttü ''Değil.'' Diye mırıldanarak dudaklarını boynuma bastırdı.Tam dudaklarımı aralamış bir şey diyecekken yağmur çiselemeye başladı ''Eve girelim.'' Dediğinde onu başımla onayladım.Önce Harry kalktı sonra da beni kucağına aldı kollarımı sıkıca boynuna doladığımda adımlarını hızlandırdı.Ağaçtan inan birini gördüğümde dikkatlice oraya baktım.Şimdi anlamıştım her şeyi Ed ayarlamıştı.Üzerini düzeltip ıslanmış saçlarını karıştırdı benim ona baktığımı görünce el salladı bende ona salladım o ağaçların arasında kaybolurken Harry çoktan kapıyı açmıştı.İçeri girdiğimiz de hissettiğim sıcaklık ile ürperdikten sonra Harry beni koltuğa oturttu.Üzerim ıslanmıştı ve vücut hatlarım belli oluyordu.Harry'nin tişörtü vücuduna yapıştığı için kaslarını görmemek elde değildi ''Hasta olacağız.'' Diye söylenirken Harry yukarı çıkıp kıyafet getirdi ''Bunları giy ben geliyorum.'' Dedi biraz soğuk davranıyordu.Üzerimi zorla olsa değiştirdiğim de Harry'nin bana baktığını gördüm.Tişörtümü giyemediğim için yanıma gelip giydirdi.Ameliyat olduğum yer yüzünden çok fazla hareket edemiyordum fazlasıyla ağrıyordu.Harry saçlarımı tişörtümün içinden çıkarırken önüme gelen saçları da kulağımın arkasına sıkıştırdı ''Utanma.'' Diye mırıldandığını duydum şuan kıpkırmızı olduğumu biliyordum.Harry ben giyinirken beni izlemiş ve tişörtümü kendisi giydirmişti utamam bana göre normaldi.Harry,elini yanağıma koydu ve dudaklarıma yaklaştı ''Effie..'' diye mırıldandı dudaklarını dudaklarıma sürtmeden önce ''Seninle yaşlanmak istiyorum.'' Gözlerimi kapatıp öpüşüne karşılık verirken parmaklarımı yarı ıslak yarı kuru saçlarına geçirdim.Dudaklarını çektiğinde bende elimi saçlarından çekmiştim.Harry boynumu öperken bukleleri yanağıma sürtüyor ''Evet.'' Diye mırıldandım ''Seninle yaşlanmak istiyorum.'' Sesim küçük çaresiz kızların ses tonu gibi çıkarken Harry başını kaldırmış ve yüzüme mutlulukla bakmaya başlamıştı.Gülümseyerek avucumu açtım ve yüzüğü kendi eline alıp parmağıma takmasını izledim.Harry yüzüğü taktıktan sonra başını kaldırıp gözlerime baktı ''Effie Styles ımmm,kulağa çok hoş geliyor.'' Diyerek dudaklarıma eğildi ve ben sadece onun öpüşüne karşılık verdim.Dudaklarının gerildiğini hissettiğim de güldüğünü anladım.Yavaşça geriye koltuğa yatırıp bedenimi aşağı çektiğinde acı içinde inledim dudaklarını çekip ''Özür dilerim.'' Diye mırıldanıp yenide dudaklarımdan öpmeye başladı.Ayağım veya yaram umurumda değildi tek umurumda olan şuandı.Harry ağırlığını üzerime vermiyordu dudaklarını çekip ''Canın acıyor mu?'' diye sordu bir elini ameliyat olduğum yerin üzerine koydu ''Hayır.'' Diyerek dirseklerimin yardımıyla yükseldim ve dudaklarını yeniden ele geçirdim dudaklarını çekip boynumu öpmeye başladığında sadece gözlerimi kapattım ve zevk içinde inledim..
Yağmur yağarken pencereye vurunca çıkan ses ile gözlerini hafifçe araladım.Şömineden gelen çıtırtılı ses güzel bir ortam yaratıyordu.Harry tam arkamdaydı ve bana sarılmış uyuyordu.Hafifçe kımıldandım çünkü ayağım ağrıyordu.Ben kımıldanınca Harry bir şeyler mırıldandı.Sehpanın üzerinde titreşen telefona baktım kısa süre sonra durmuştu.Dün olanları düşününce içimi nedensizce korku kaplamıştı alt dudağımı ısırdığımda parmağımdaki yüzüğe baktım.Tam dalmıştım ki boynuma kondurulan öpücükle irkildim ''Günaydın meleğim.'' Diye mırıldandı.Harry'nin gülümsediğini hissedebiliyordum ''Günaydın.'' Diye mırıldandım.Boynuma yeniden öpücük kondurdu ''Hava harika değil mi?'' diye sorduğunda gülümsemeye çalışıp ''Romantik.'' Diye cevap verdim.Harry hala bana sarılıyordu.Üzerimde onun tişörtü olduğu için rahattım.Harry kulağıma doğru ''Seni seviyorum.'' Diye fısıldadı bende ona karşılık verecektim ki Harry'nin telefonu yeniden çalmaya başladı.Harry kalkıp üzerimden atladı ve telefonu eline alıp ilerlemeye başladım tek duyduğum ''Efendim Louis?'' sesiydi.Harry kalktıktan sonra kalktım ve değneklerimi elime alıp merdivenlere ilerledim.Merdivenlerden çıkıp odaya girdiğimde kıyafetlere baktım.Hala ıslaktılar sıkıntı içinde yanaklarımı şişirip dolaba ilerledim ve Harry'nin eşofman altlarından birini aldım.Onu giydiğimde boy aynasında kendime baktım.Tanrı aşkına bu kıyafetlerin içinde kayboluyordum.Sinirle kendime bakarken Harry odaya girmiş ve girer girmez arkamdan sarılmıştı ''Biliyor musun?Kıyafetlerim en çok senin üzerinde güzel duruyor.'' Gözlerimi kısıp yavaşça ona döndüm ''Demek benden başkaları giydi he?'' dediğimde Harry ellerini havaya kaldırdı ''Sadece şaka yaptım.'' Hala aynı ciddiyetle dururken ''Şaka yaptın öyle mi?'' diye sorduğumda başıyla hafifçe onayladı parmağımdaki yüzüğü çıkartıp ona verdim ve kapıya doğru yürümeye başladım ''Bu da ne demek oluyor?'' diye sorduğunda kapının kolunu tutup ''Seninle evlenmek istemiyorum.'' Diyerek kapıyı açtığımda hemen kolumu tuttu ''Sevgilim gerçekten şakaydı lütfen takar mısın?'' diyerek yüzüğü gösterdi başımı iki yana sallayıp ''Üzgünüm.'' Dedim birden sırıtıp ''Şaka yaptım!'' diye bağırarak kahkaha attım Harry kaşlarını çatmış bana bakarken burnunu sıktırdım ''Şaka böyle yapılır Harry.'' Diyerek yüzüğü aldım ve yeniden parmağıma taktım ''Bu oyun bitmedi Winchester.'' Diyerek odadan çıktığında sadece gülüyordum.
Harry benimle hala konuşmuyordu bu ne kadar sinir bozucu olsa da haklıydı çünkü öyle bir şey dememeliydim.Harry yanaklarını şişirmiş telefonuyla oynarken benimde telefonum çaldı.Ekrana baktığımda Jev yazısını gördüm.Sevinçle çığlık atarken Harry kaşlarını çatmış bana bakıyordu ''Jev,seni çok özledim!'' diye lafa girdiğimde Harry'nin hala bana baktığını gördüm ''Ah,bende özledim Effie.yarın müsait misin?'' diye sorduğunda ''Evet,yarın tüm gün birlikte ola---'' lafımı tamamlayamadım çünkü Harry telefonu elimden alıp ''Müsait değil!'' diyerek telefonu yüzüne kapattı.Ayağa kalkmaya çalıştığımda Harry ''Artık erkeklerle konuşmanı istemiyorum!'' dediğinde kaşlarımı çattım ''Sana mı soracağım?'' diye sorduğumda başıyla onayladı gözlerimi irice açtım ''Sana ne Harry.İstediğimle buluşurum gezerim konuşurum!'' diye bağırdığımda Louis ve Zayn'ın bizi izlediğini gördüm ''Hayır.Ben istemiyorsam olmaz.'' Diye çemkirdiğinde telefonumu elinden alıp Jev'e mesaj attım ''Beni dinlemiyor musun?'' diyerek telefonu elimden çekti ''Ver şunu!'' diye bağırdığımda araya Louis ve Zayn girdi ''Harry yeter!'' diye bağırdı Zayn yanıma gelerek Louis Harry'nin yanındaydı ''Bir kıza böyle bağıramazsın!'' diye sert bir dille uyardı Zayn.Harry ellerini beline koyup ''Benim sevgilin.'' Diye bağırınca ''Çok ileri gidiyorsun.'' Diye uyardı Louis ama dinledi ''Siz karışmayın o benim ve ben ne istersem o olur.'' Dediğinde kendimi bir köle olarak hissetmiş ve bu anı çıkışlarının sebebini merak etmeye başlamıştım.Zayn ayağa kalkıp Harry'nin önünde dikildi ''Senin sevgilinse benimde kardeşim bunu unutma.'' Diyerek beni kucağına aldı ve salondan çıkardı.Kollarımı Zayn'ın boynuna sararken Zayn hala söyleniyordu ''Bazen onun kemiklerini kırmak istiyorum.'' Diye mırıldandığını duyunca nedensizce gülümsedim.Beni yatağa yatırdığında ''Teşekkür ederim.'' Diye mırıldandım Zayn yanağımı öpüp ''Bu gün fazla sinirli umarım kırılmamışsındır.'' Dedi.Başımı eğip ''Bu en azıydı Zayn.Bana demediği kalmadı.'' Zayn zorla yutkunurken ben gülümsüyordum ''Sürtük bile dedi.Buna mı üzüleceğim?'' diye sordum Zayn elimi tutup ''Tamam geçmişi unutmuştuk değil mi?Şimdi ben geleceğim.'' Diyerek yeniden yanağımı öptü ve dışarı çıktı.Yatakta oturmayı bırakıp ayağa kalktım ve pencereye ilerledim.Louis ve Harry dışarıdaydı ve tartışıyorlardı.Harry parmaklarını saçlarına geçirip iç çekti ve ardından bir şeyler diyip arabasına bindi.Louis sadece arkasından bakmış ve saniyeler sonra eve girmişti.Tam perdeyi kapatıyordum ki bir araba geldi ve iki kişi indi.Tanrım,biri Niall'dı ve diğer bir kızdı.Niall kızı arabayla arasında sıkıştırıp dudaklarından öpmeye başladığında içimde garip hisler oluştu.Niall ve biz kız şuan öpüşüyorlardı.Hayır,Niall'a aşık değilim sadece korkuyorum.Niall'ın kırılmasından korkuyorum....