12.Bölüm

7.5K 218 8
                                    

(Multimedya Harry ♥)

Çocuk arkamdan gelirken ''İşte böyle bebeğim çok çekicisin.'' Dedi bir an ona döndüm sağlam olan elimi şimdi kırabilirdim tam elimi kaldırmış vuracaktım ki gelen sesle durdum.

''Effie,tatlım bunu arabada düşürmüşsün.'' Dedi Harry şaşkınlıkla ona bakarken elini belime koyup kendine çekti ''Bu genç adam seni rahatsız mı ediyor sevgilim?'' diye sordu nefes alamıyordum bu ahmağın amacı ne?Çocuk elini sarı saçlarına götürüp ''Hayır,sadece ders notlarını isteyecektim.'' Dedi Harry sinsice gülümseyip ''Yalan söylüyorsun minik şeytanım elini kaldırıyorsa onu rahatsız etmişsin demektir.'' Dedi hiçbir şey yapamıyordum Harry saçıma minik bir öpücük koydu ''Şimdi def ol ve sevgilimi rahat bırak.'' Çocuk başıyla onaylayıp okula girince direk Harry'ye döndüm yüzünde zafer kazanmış gibi iğrenç bir gülüş duruyordu ''Amacın ne?'' diye sordum ellerimi belime koyarak o da ellerini cebine koymuş ahmak-ahmak sırıtıyordu ''Seni kurtardım artık sana bulaşmaz.'' Dedi omzuma bir tane yumruk geçirdim ''Canın cehenneme Styles!'' diye bağırıp sinirle okula girdim.Sanki başımın üzerinden dumanlar çıkıyormuş gibi herkes bana bakıyordu özellikle o çocuk ve arkadaşları.Artık yeni bir intikam daha almam gerekiyordu o geri zekalı çocuğu yanıma çağırdım ''Ne oldu Effie?Yoksa sahte sevgilin bir not mu iletti?'' diye sordu ona ne diyorsun sen bakışı atınca gülerek devam etti ''Okulunun internet sitesine bakmadım mı zannediyorsun?Çocuk seni gerçekten rezil etmiş.'' Derken keyifle gülümsüyordu ''Ve ona bağırdın sanırım yeni bir intikam planlıyorsun.'' Çocuk bunları söylerken tek yaptığım dikkatle onu dinlemekti ''Merak etme küçük sırrın bende saklı.'' Dedi ve arkadaşlarının yanına döndü bu çocuk ne demek istiyordu?Ne sırrı?Ben kimseden bir şey saklamıyorum ki hadi ama!Tanrım hep hayatımın içine edilmek zorunda mı?Tam birinden kurtuluyorum başkası çıkıyor!

Okul çıkışı yanıma o çocuk geldi ''Harry seni neden rezil ediyordu?'' diye sordu ona ters bir bakış atıp yürümeye devam ettim ''Pekala ve sana küçük bir sır Jev'e güvenme.'' Hey bir dakika!O jev mi demişti yoksa bana mı öyle gelmişti ''Jev'i tanıyor musun?'' diye sordum çocuk gülüp omzuma dokundu ''Bak Effie,diğer kızlardan farklısın daha sertsin bir erkeğin yapamadıklarını bile yaparsın.Ama Jev'den uzak dur bunu iyiliğin için söylüyorum.'' Dedi ve gülümseyip gitti.Jev,kötü biri değildi ki hatta gerçekten çok iyi bir çocuktu.Yol boyunca sadece şarkı dinledim bir yandan da o çocuğun dedikleri aklımdan çıkmıyordu.Sır,Jev hayatım gerçekten karışıyordu.Belki de bu okula gelmek büyük bir hataydı.Evet,büyük bir hata.Telefonuma gelen mesajla irkildim elime alıp baktığımda Jev yazıyordu açıp okumaya başladım ''Bu gün için özür dilerim lütfen benim hakkımda kötü düşünme.'' Yazıyordu aklım iyice karışmıştı.Yanaklarımı şişirip kaldırımda yürümeye başladım sanki herkes bana bakıyordu gibiydi bundan rahatsız oluyordum.O çocuk ne biliyordu?Saatler,günlerce veya aylarca bunu düşünebilirdim o sır neydi?Ve Jev'i nereden tanıyordu?Lanet olsun nasıl bir oyunun içindeydim ben!Yürürken yanımda biri yürümeye başladı ''Effie,gerçekten özür dilerim.'' Bu ses tanıdıktı sanırım sabahki yaptığı davranıştan dolayı özür diliyordu ''Styles,def ol git başımdan hemen!'' diye bağırdım sokaktaki herkes bize bakıyordu o ise salak gibi konuşmadan beni takip ediyordu.Eve geldiğim de ''Effie,dikkatli ol.'' Diye mırıldandı arkamı döndüğümde yüz yüze geldi ''Bu akşam okulun dedikodu grubunun açtığı siteye bak Styles.'' Dedim ve hızla içeri girdim.Lola yoktu çantamı atıp odama çıktım şu video işini halletmem gerekiyordu tıpkı bana yaptığı gibi.Okulda rezil etme gibi bir şansım yoktu fakat internet sitesine eklediğim video ile tüm okul izler ayrıca rezil olur intikamımı da almış olurum değil mi?Ah,evet biliyorum çok akıllı bir kızım kendimi sevdiğimi daha önce söylemiştim değil mi?Evet,söylemiştim.Bilgisayara kaybettiğim her şeyi gözden geçirdim bir video bana yaptığı videodan ayrıca bu daha rezil edici daha ezikleyici bir video.Bunu hazırlarken telefonuma bir mesaj geldi ''Effie,seni bahçede bekliyorum -Jev.'' Oflayıp aşağı indim video yarım kalmıştı aşağı inip bahçeye çıktım gerçekten beni endişeli bir şekilde bekliyordu karşısında durup kollarımı göğsümün altında birleştirdim ''Bir kara ver.'' Dedi ciddiyetle kaşlarımı kaldırıp ona baktım dudaklarını stres içinde ısırıyordu ''Ne kararı?'' diye sordum o ise gülüp ''Benimle misin değil misin?'' diye sordu tanrı aşkına şimdi ne cevap verecektim ben? Uzun süre düşündüm bana meraklı gözlerle bakıyordu biraz tedirgindim ''Jev,üzgünüm.'' Diyebildim devamını getiremiyordum arkamı döndüğümde ''Bende üzgünüm.'' Dedi ne olduğunu anlamadan burnuma bir şey tutmuştu ve kokladığım an başım dönmeye başlamıştı.Onun kollarına yığılırken ''Üzgünüm sevgilim.'' Dediğini duydum.

Bad Romance (Harry Styles Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin