(Bölüm Şarkısı Ve Multimedya Var ^^)
Sabah başım çatlamak üzereyken gözlerimi açtım güneş ışınları gözümü rahatsız edince elimle engelledim.Yan tarafa baktığımda Harry yoktu ve banyodan su sesi geliyordu tabi sus sesi ile beraber Harry'nin sesi sanırım şarkı söylüyordu.Yatakta dönüp durdum çarşafı etrafıma dolamama gerek yoktu çünkü Harry sanırım kalkınca üzerime tişörtünü giydirmişti.Su sesi ve Harry'nin sesi kesilince gözlerimi kapattım.Kapı ıslık sesiyle aralandı ve bir an kesildi.Yanağıma su damlarken uyku numarama devam ediyordum ''Effie,uyan bebeğim.'' Diye bir ses yankılandı kulaklarımda ardından dudaklarını yağıma bastırdı.Yavaşça gözlerimi açtım ''Günaydın.'' Diye fısıldadı burnumdan öpüp.Ona arkamı dönüp tekrar gözlerimi kapattım o ise yatağın diğer tarafına geçip yanıma yattı ''Hadi Effie..'' diye söylendi yanaklarımı şişirip gözlerimi iyice açtım yeşil gözleri her zamankinden daha fazla parlıyor ve gamzeleri tanrım gerçekten çok hoştu.Peki ya dün gece biz birlikte olmuş muyduk?Bu soruyu kendime sormaya başladım hafızamı zorlamaya başladım...
DÜN GECE..
Harry'yi ittim bunu yapamazdım ''Bırak Harry.'' Diye mırıldandım ama o bırakmak istemiyordu başını boynumdan kaldırıp gözlerime baktı alnını alnıma dayarken nefes nefeseydi.Gözleri dolmaya başlamıştı bir şeyler söylemek istiyor gibiydi ama yapamıyordu ''S-senin neden sevgilin olmadı?'' diye sorunca omuz silkip ''Bilmiyorum.'' Dedim.Başını omzuma gömdü nefes alışverişleri hızlanmıştı ''Hepsi ama hepsi okuldaki tüm erkekler seni istiyordu.'' Dedi duyduklarım karşısın da şaşkındım omzuma düşen ıslaklık içimi ürpertirken ''Hepsini senden uzak tutmak o kadar zordu ki..'' diye devam etti.Ne yani?Şimdi benimle sevgili olmak isteyen erkekler vardı ama bunu Harry mi engellemişti?Başını kaldırıp gözlerime baktı ve yavaşça dudağıma dudaklarını değdirdi .Ardından tekrar alnını alnıma dayadı ''Senin hakkında dediklerini bilmiyorsun.Seninle sevgili olmak isteyen bir sürü erkek var ama onları uyardım.Çünkü sadece benimle olmanı istiyorum.'' Dedi ve tekrar dudakları dudaklarımla buluştu o kadar hızla öpüyordu ki dudaklarını çekip ''Tüm kızlar seni kıskanıyordu Effie.O kadar güzelsin ki okula girdiğinde herkes sana bakıyor.'' Diye ekledi ve tekrar öpüşmeye başladık.Beni kucağına alırken boğazından kaba bir ses çıktı ve ellerim beceriksiz bir şekilde onun gömleğinin düğmelerini açmaya başladı.Gömleği vücudundan kayarken o başını boynuma gömmüş öpüyor ve sertçe emiyordu.Vücudu gerçekten sıcaktı,çok fazla sıcak sanki cehennemde gibiydik ve yaptığımız her neyse çok yanlıştı...
SABAH...
Ve gerisi yok.Devamını hatırlamıyorum bile ''Harry,bu gün----'' derken telefonum çaldı ve telefonu elime alıp ekrana baktım.2 aydır beklediğim telefon bu gün geliyordu büyük bir heyecanla telefonu açtım ''Efendim?'' dedim uykulu sesimle Harry dikkatle beni süzüyordu ''Ah,evet.Çok sevindim gerçekten.Biliyorum bunu zaten 2 aydır bekliyorum.Ne kadar kalacağız?Pekala teşekkürler.Akşam mı?Tamam iyi günler.'' Dedim ve telefonu komidinin üzerine bırakım başımı yastığa gömdüm ''Akşam gidiyorum.'' Diye mırıldandım Harry yataktan kalkıp ''Nereye?'' diye sordu onu vücudunu süzdükten sonra ''Afrika'ya çocuklara yardım götüreceğiz.'' Dediğim an bir an gözlerime baktım ''Bu akşam mı?'' diye sordu onu başımla onayladım ve eşyalarını alıp odadan çıkmasını izledim.Sırtında ki izleri ve kızarıklıklara baktım tanrı aşkına onları ben yapmış olamam değil mi?Yataktan kalkıp banyoya girdim aslında yatağa baktım sanırım dün gece birlikte olmamıştık.Banyo yaptıktan sonra bornozu üzerime geçirdim ayna da kendime baktığımda boynumda birkaç tane morluk gördüm.Elim o morlukların üzerinde gezerken yavaşça parmağımı o morluklardan birine bastırdım ve yüzümü buruşturdum çok acıyordu.Üzerimi değiştirdikten sonra o morlukları kapattım ve bavula eşya koydum.Afrika'ya yardım kampanyası için gönüllü olmuştum ve bir haftadan fazla bir süre orada kalıp yardım edecektim.Ve çocuklarda 3 gün sonra tura başlıyordu.Yani hepsiyle vedalaşmak için saatlerim vardı.Bavulu bırakıp aşağı indim Harry kahvaltıyı hazırlamış ve birkaç şey koyuyordu ''Çok güzel görünüyor.'' Dedim ve dudağımın bir kenarını ısırdım o ise hiç cevap vermedi bende bir şey demeden oturdum ve kahvaltı yapmaya başladım o kadar sıkıcı bir kahvaltıydı ki ''Harry,sorun ne?'' diye sordum ''3 gün sonra gidiyoruz ama sen olmayacaksın.'' Dedi bir şey demedim o çocuklar daha önemliydi ve bu akşam oraya gidecektim ''O çocuklar daha önemli.'' Dedim ve portakal suyumu içmeye başladım ''Biliyorum..'' diye fısıldadı ve omletini bitirip bana baktı ''Effie,dün gece olanlar...'' derken onu susturdum ''Dün gece bir şey olmadı Harry.Hala sahte ilişkisine devam eden iki arkadaşız ama kameralar önünde sevgili.'' Dedim o an Harry kıpkırmızı oldu ve bir şey demeden kapıyı çarpıp çıktı.
Harry'nin Ağzından;
Evden nasıl bir hızla çıktım bilmiyorum ama dedikleri aklımdan çıkmıyordu ''Dün gece bir şey olmadı Harry.Hala sahte ilişkisine devam eden iki arkadaşız ama kameralar önünde sevgili.'' Halbuki dün geceden sonra... Sadece tek bir an bana aşık olduğunu düşünmüştüm,tek bir an kalbim yerinden çıkacakmış gibi attı.Sonuç,hayal kırıklığı.Bazen her şey istediğimiz gibi olmuyor.Tek istediğim bana aşık olması ama olmayacak o benden nefret edecek.Her zaman olduğu gibi benden nefret edecek çünkü o bana aşık olamaz.Etrafımda o kadar çok kız var ki hepsi beni seviyor hepsi bana karşılıksız aşık,benimle sevgili olmak,evlenmek istiyorlar.Ve hepsi ağlıyor,şuan benim ağladığım gibi.Sonunda Gemma'nın evine geldim zile defalarca bastım sonunda kapıyı açtığında beni ağlarken görünce ''Harry,ne oldu?'' falan dedi tek yaptığım ona sarılmaktı şuan tek ihtiyacım olan birine sarılmak.Birlikte içeri girdik gerçekten şaşkın gözüküyordu ''Harry neyin var?'' diye sordu koltuğa oturup gözyaşlarımı sildim o da yanıma oturunca başımı dizlerine koydum ''Benden nefret etmesini istemiyorum.'' Diye başladım konuşmaya o ise parmaklarını saçlarımda gezdiriyordu ''Kimin senden nefret etmesini istemiyorsun?'' diye sordu meraklı dudaklarımın arasından tek bir isim çıktı ''Effie..'' ve ona her şeyi anlatmaya başladım.Dün geceyi de bu sabahı da sahte ilişkimizi de...
''Gemma ben daha önce böyle hissetmemiştim.'' Dedim kısık,sessiz ve cılız çıkan sesimle.Gemma yanaklarını kurulayıp derin bir iç çekti ''Onu lisenin ilk gününden beri seviyorsun.'' Dediğinde başımı dizinden kaldırıp gözyaşlarımı sildim ardından onu başımla onayladım.Gemma saate bakarken ''Git ve onu gerçekten sevdiğini söyle.'' Diyince gözlerine baktım gözlerinde umut vardı ''T-tamam.'' Dedim ve ayağa kalktık ona sıkıca sarılırken ''İyi ki varsın Gem..'' diye fısıldadım o ise sırtımı sıvazlayıp ''Her şey için geç değil.Hadi git ve ona söyle.'' Dediğin de onaylayıp evden çıktım.Saat 5 olmak üzereydi Effie'ye her şeyi söyleyecektim sonucu ne olursa olsun.Beni sevecekti ona geçmişi unutturacaktım ve mutlu edecektim.Yol boyunca ona diyeceğim şeyleri düşündüm ve aklım da cümleler kurdum.Evin önüne gelince derin bir nefes alıp verdim heyecanlıydım hem de hiç olmadığı kadar.Bana kızsın,bağırsın,evden kovsun umurumda değil!Şimdi onu gerçekten sevdiğimi söyleyemezsem bir daha asla ama asla cesaret edip söyleyemezdim.Kapıyı açıp ''Effie..'' diye seslendim.Ev çok sessizdi tıpkı iki hafta önce olduğu gibi.Kapıyı kapatıp salona ilerledim ''Effie..'' yine ses yok.Salona girdiğimde tek dikkatimi çeken masanın üzerindeki beyaz kağıttı ve üzerindeki siyah kalem...