Chapter 5

3.6K 147 10
                                    

Nu am spus nimic ci m-am urcat bucuroasa în mașina lui.

― Cine e următorul? întrebă intrigat, ochii săi urmărindu-ma.

― Încă nu m-am gândit. Cred ca voi lua o  pauza cat e nunta lui Anne.

― Nunta lui Anne, am țipat amândoi speriați. Uitasem complet de nunta lui Anne. 

― O Doamne, tocmai i-am stricat  nunta, spun îngrijorata trecându-mi mâinile prin par de câteva ori. Mi-am masat câteva minute fruntea cu palmele încercând sa ma calmez.

Nunta era pe punctul de a se anula. Imediat ce urma ca Eleanor e moarta va fi un întreg scandal în presa mondena. Asta va strica tot, va fi plin de polițiști, și reporteri iar Anne va fi distrusa. Eu și Carter tăcea mâlc. Eram  încremeniți. Deodată întoarse mașina brusc spre locul de unde tocmai plecasem.

― Ce faci? întreb curioasa și confuza în același timp. Carter ieși din mașină și înaintă spre blocul lui Eleanor. Am ieșit și eu din mașină, urmărindu-l atenta.

― Trebuie sa scăpam  de cadavru, nu crezi?

― Ai înnebunit? întreb  cu vocea puțin ridicata.

― Aaaa da. Eu sunt cel nebun, rosti sarcastic întorcându-și privirea spre mine. 

Am tăcut. Asta era singura soluție sa țin nunta încă in plan.

Ne-am întors în apartamentul ei. Era întinsa în baie exact asa cum am lăsat-o. Carter a luat-o inter-o pătură și o dusese la mașina. Eu am scris un bilet de adio, dragăstos:

“Familie, Louis, vreau sa va mărturisesc ca nu mai pot trai asa. Mâhnirea îmi apasă în suflet în  fiecare zi, ora sau secunda . Louis, nu te-am iubit și nu te voi putea iubi niciodată. Mereu am simțit iubire pentru tine, dar una frățeasca. L-am iubit pe Harry din totdeauna. Adio și rămas bun!”

“ L-am iubit pe Harry din totdeauna.” ?  Dacă tot am ocazia sa o fac sa para o aroganta, de ce sa nu profit? Plus ca asta îmi va da un spectacol ca la carte intre Louis și Harry. De când așteptam eu asta.Cam exagerat biletul? Nehh, nu cred. Am pus punctul pe I. Ma întreb oare, cum va reacționa Louis, dar Harry? Unul va fi distrus, iar Harry probabil va încerca sa-i spună lui Louis ca el nu a simțit nimic pentru Eleanor. Ehh, dacă tot am făcut o crima de ce sa nu ascund urmele făcându-i amintirea și mai urata decât e? Ce-am de pierdut?

Am plecat din apartament încă cu masca pe fata. Carter era deja gata sa pornească. Hm, oare va merge sau vom fi descoperiți? Orice ar fi, sper ca eu și Carter sa fin în aceiași celula.

― Gata, e în portbagaj. Unde o lăsam?

― Ai niște sfoara? întreb, o idee deja fiindu-mi în minte.

Carter scoase din torpedo, un ghem de sfoara groasa.

A murit sufocata deci dacă am atârna-o de un copac, parând ca și cum s-ar fi spânzurat ar fi cel mai plauzibil scenariu. Sunt geniala.

― Haide în pădure. spun aranjându-mi centura mai bine.

Pe drum i-am spus planul , iar el ma privea speriat. Ehh, se va obișnui cu idea ca sunt o criminala, și ca el e ajutorul meu. Probabil ma a urî când va afla ca trebuie sa scap și de el dacă ma lăsa balta.

Carter se urcase în copac și lega sfoara. Prin încercările noastre eșuate de a o urca și pe Eleanor in copac, se lovise. Adică am scapăt-o de mai multe ori pe jos. Un cadavru clătita. Dacă asa ceva în meniu la restaurant sigur as comanda.

VOLUM I Povestea unei criminale: Criminal || One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum