ANUNT TREI

1.3K 47 9
                                    

Hey, micii mei malefici. Cum a fost saptamana aceasta pentru voi?

Cu siguranta nu aveti chef sa cititi ceva despre viata mea, sau chestii din astea, si ca vreti next, insa nu am nicio resursa sa ma pun sa scriu next. Sunt atat de obosita. 

Saptamana asta a fost groaznica. Teme,teste,ascultari, presiune,stres,lacrimi, intamplari nefericite, si nu in ultimul timp viata mea de ... nu conteaza. 

M-am apucat de next, si cred ca maine e gata. Povestea devine din ce in ce mai interesanta. Asta e o promisiune, si o amenintare. LOL.

Ce vreau sa va spun e ca mai sunt 5 capitole si acest volum de incheie, dar nu fiti tristi urmeaza si al doilea, care va fi postat separat de acesta, nu in continuare. Voi face si o coperta draguta, la fel de "rosie" ca si aceasta pe care o are cartea acum. 

In volumul doi, de fapt in ultimul capitol al acestui volum, cateva secrete vor iesi la iveala.  Cum am mai spus, am idei originale, si voi continua sa scriu cat mai original posibil, chiar daca asta in unele cazuri va va supara. Nu aveti cum sa va dati seama acum. 

Sper sa ma pot baza pe voi, ca aceste 42.000+ de citiri, se vor muta si la al doilea volum atunci cand va fi postat. Nu vreau sa-mi pierd dragii cititori, ci vreau sa va pastrez langa mine, si mai important langa Devil, care e cam debusolata. 

Si ca sa fac anuntul mai interesant, am o intrebare:

Ce ati vrea voi sa se intample in poveste? Si ce a insemnat aceste 46+ capitole pentru voi? 

Vreau raspunsuri multe, lungi si originale, dar si sincere. 

Va multumesc pentru tot sprijinul acordat, si pentru ca m-ati facut sa evadez dintr-o lumea trista. Sa stiti ca fieca comentariu imi bucura viata.

Pupiciiiiiii <3 

VOLUM I Povestea unei criminale: Criminal || One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum