Hmm, Ambie inca ma privea uimita. Trebuia sa se obisnuiasca cu aceste replici, daca vrea sa stea langa mine mult timp. Carter nu va uita prea rapid fapta ce tocmai o comise. Stiam ca-l va mustra ceva timp, constiinta, insa eu eram gata sa-i fiu alaturi, pana la urma eu am deschis in prietenia noastra tainele crimelor. Eram atat de euforica, ca nici nu observasem cand baietii intrasera in casa, si se asezara pe canapea la film. Ambie se duse sus in camera in care dormeam amandoua. Hotarasem sa-l lasam pe Carter sa doarma singur. Am baut si ultima gura de ceai rece, si am iesit din bucatarie. Dadusem nas in nas cu Harry, care ma privea cu un zambet marsav.
― Ce faci draga surioara, intreba facand un dans ciudat din sprancene.
― Rau acum ca ai deschis gura, raspund privindu-l cu ura.
― Ce rea esti tu cu mine astazi, avand in vedere ca Anne nu a aprobat sederea celor doi prieteni ai tai aici, imi replica cu superioritate.
― Ce vrei cap de creta?, intreb dezinteresata si plictisita.
― Avem niste domnisoare, ai face bine sa-ti tii gura da?
― Nu ma intereseaza sincer, cu cine iti imparti tu mostenitorii, raspund dandu-l la o parte din calea mea.
Inevitabil am trecut si pe langa ceilalti, care erau inconjurati de trei panarame de la marginea strazii. De fapt nu, sunt cateva colege de-ale mele.
Aahhh, stiu urasc cand Harry face asta, dar inca nu pot sa-l omor. Trebuie sa mai astept, pana sa-i construiesc casa la doi metri sub pamant. Pitipoancele alea trei ma priveau din cap pana-n picioare. Oare chiar credeau ca sunt stanjenita de faptul ca ele isi traiesc fanteziile in casa mea, cu fratele meu si prietenii lui? Nici gand. Aveam ocazia sa obtin probe pentru viitoarele ocazii de santaj. Ce s-ar intamplat daca i-as filma? Hmm, probabil as avea ceva care m-ar aduce pe pozitia unu in acest joc murdar.
Am urcat scarile, taraindu-mi papucii. Ambie era in camera in care o indrumasem eu. Statea pe pat, cu fata spre fereastra.
Era extrem de atenta afara. Nu stiam de ce, dar acea atentie ma intriga subit. Nu-mi doream sa vad ce se petrece, dar trebuia sa-mi satisfac curiozitatea malefica, ce-mi scarpina din greu orgoliul. M-am apropiat cu pasi mici si silentiosi de ea. Am dat la o parte si cealalta parte a draperiilor, si am privit actiunea de-a afara. Natafletii si pitipoancele se pare ca se indreptau spre garaj. Louis scoase primul masina, dupa care urma Harry.
Oare ce aveau de gand? Oare trebuie sa fac ceva in privinta asta, sau sa stau linistita in camera, urmarind seriale cu actori netalentati? Nehh, trebuie sa fac ceva. Nu exista situatie in care eu sa nu-mi bag coada lunga si neagra in actiune. Am luat-o repede de mana pe Ambie dupa care am plecat jos, unde ne-am incaltat. Cand sa iesim din casa, ne-am lovit brusc si frontal de Carter, care zambea cu cheile masinii in mana. Se pare ca ii trecuse, si ca nu era singurul cu chef de joaca.
Am luat repede masina lui, si am pornit in spionaj. Eu si Ambie aveam aparatul foto si camera de filmat in cate-o mana. Eram gata sa surprindem cat mai multe momente tandre. Se oprisera langa o cabanuta in mijlocul pustiului, din padurea de la margineaa orasului.
Am incercat sa ma strecor printe copacii, insa zgomotul devena prea intens, asa ca am asteptat ca ei sa plece. Chiar daca nu aveam fotografii incitante macar descoperisem barlogul lor de aventuri. "Cuibusor de nebunii.", rosti Carter chicotind.
Am stat acolo cam trei ore. Eram lihnita de foamne, si pe deasupra imi era si frig, cea ce ma facea de doua ori mai curioasa, dar si nervoasa. Dupa cele trei ore, cei opt iesisera, extrem de discreti si departati, din acea cabana. Dupa ce masinile lor s-au departat.Eu si Ambie am plecat spre intrarea din spate a cabanei. Am intrat rapid si am deschis lumina. Nu era stilul lor. Adica nimic luxos sau sofisticat. Doua camere mici, mobilate inestetic, o baie si o bucatarie mica.
CITEȘTI
VOLUM I Povestea unei criminale: Criminal || One Direction
FanfictionIn stadiu de editare. Mai bine nu cititi. Editare: 27 august-nedeterminat Devil este sora mai mica a frumosului Harry Styles. Viata ei este intr-un continuu roller coaster de cand afla ca sangele ei este al unei criminale. Ura pentru cei din...