Chapter 21

2.6K 110 16
                                    

Louis P.O.V

Am iesit din acea incapere cu lacrimi in ochi, si cu un scop bine definit in minte. Vroiam sa o scap de acel chin. Eram constient de faptul ca era bine, si ca nu avea nevoie de acele tratamente pentru a-si reveni. Anne lacrima, iar Harry ma privea cu ura. Am incercat sa nu-i bag in seama comentariile aiurite, in timp ce deschideam usa ce dadea spre holul mare al clinicii. Nu vroiam sa o las acolo, insa trebuie sa imi iau intariri, pentru a o scoate de acolo.

Acasa, am dat nas in nas cu Liam, care imi punea mii de intrebari care ma enervau la culme. M-am asezat pe pat in camera mea, incercand sa concep un plan. Aveam ochii inchisi cand cineva deschise usa incet, inchizand-o la loc. Mi-am ridicat corpul putin, tinandu-mi greutatea in coate. O priveam cu uimire pe Jesper cum se apropia de pat, cu pasi silentiosi si senzuali. Era extrem de frumoasa. Era imbracata intr-un costum din piele, foarte stramt, ce-i scotea trupul in evidenta. Cand s-a asezat pe patul amtrimonial, parca am uitat de tot. Am inceput sa ne sarutam cu patos, foindu-ne pe tot patul. Parul ei blond era intins pe pernele moi. Mi-am dat tricoul jos, apoi am ajutat-o pe ea sa scape de acel costum ramanand doar in lenjerie intima.

***

Era ora doua noapte, si eu nu puteam dormi. Stiam ce aveam de facut, insa bratele fine a lui Jesper ma tineau atat de strans, incat nu ma putea ridica. Priveam luna ce mi se arata prin fereastra inchisa. Nu stiam ce simt, si pentru cine, insa era cert ca Jesper, era o fata perfecta pentru mine, si oricat mi-as dori eu si Devil nu vom niciodata un cuplu.

Niall intra in camera, cu o lanterna in mana ce ma orbea. M-am ridicat in pat cu viteaza, asezand-o pe Jesper in mijlocul patului, intre perne. Mi-am luat o pereche de pantaloni si un tricou, si am iesit din camera cu Niall. Se pare ca aveam pe cineva de partea mea. Vroia sa ma ajute sa o scapam pe Devil din acea cusca mizera. Am iesit din casa fara sa-l trezim pe Liam. Am luat masina mea si ne-am indreptat spre clinica, ce nu era foarte departe de casa mea.

Am intrat in clinica, si ne-am imbracat in medici. Imi statea bine in acel costum, sa nu mai zic de ochii lui Niall care ieseau in evidenta din cauza culorii ce o avea halatul.  Am trecut neobservati de ceilalti, ajungand asadar repede la camera Andei. Am incercat sa o deschid insa usa avea prea multe incuietori,iar noi prea putine chei. Niall, trase cu forta de incuietorile de jos, usa deschizandu-se destul de zgomotos. Devil fusese trezite de acele sunete. Am luat-o in brate, si am asezat-o pe un scaun cu rotile adus de Niall. Am mers pe la subsol ajungand in parcarea subterana a hotelului, unde era masina. Am pus-o in masina, si am pornit cu viteza spre casa.

Am lasat-o sa se odihneasca in dormitorul neocupat din apartamentul meu. O priveam cu  atata interes. Imi placea sa o vad ca doarme pe un pat normal, nu pe unul format din metal si lemn masiv.

Dimineata se arata a fi una groaznica. Se aflase de disparitia lui Devil, iar Liam bine inteles ca ma banuia. Nu am lasat pe nimeni sa se apropie de camera in care se afla, fiind nevoit asadar sa fac pe paznicul. Jesper se trezi si ea, stand lipita de mine. Incercam sa o indepartez, insa nu puteam. Parca incepeam sa tin la ea, mai mult decat mi-am imaginat. Si ea se pare ca simte acelasi lucru, si poate, cine stie, voi trece peste capitolul Devil. Oricum ea il are pe Carter, care se pare ca se descurca cu ea. Sincer sa fiu, nu cred as putea vreodata sa fiu intr-o relatie cu o fata atat de complicata, si atat de ciudata. Mereu simt ca nu poate fi multumita, plus ca m-a urat, si vreau sa o faca din nou, pentru ca asa e cel mai bine.

***

Devil P.O.V

Era o zi destul de racoroasa. Ploiile fiind stapane pe batrana Anglie. Stateam in sfarsit in patul meu. Louis se certase cu baieti din cauza salvarii mele. Nu ma simteam vinovata. Ura incepea sa vina din nou, facandu-ma sa uit acele momente tandre cu el. Carter era singur baiat din viata mea, si asa si trebuie sa ramana. Chiar daca stiam ca imi ascunde ceva, nu-l puteam da la o parte. Era ceva intre mine si el ce nu puteam intelege.

VOLUM I Povestea unei criminale: Criminal || One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum