Devil P.O.V
Stateam pe o canapea din piele rosie, si vorbeam cu Emyli despre prezenta surprinzatoare a lui Jesper la petrecere. Eram intr-un colt al incaperii mai retras, incercand sa o spionam fara sa ne observe. Se purta cam ciudata, fiind foarte nervoasa dar si ametita. Se pare ca Louis nu ii era partener, ba din contra, langa ea se afisa o alta silueta masculina, care imi era necunoscuta atat mie cat si lui Emyli. Dupa spusele bunei mele prietenii insotitorul ei nu era din universitate.
—Haide dupa ea, rosti Emyli spre mine ridicandu-se de pe canapea, luandu-se dupa Jesper .
Mi-am lasat geanta pe canapea, si m-am luat dupa Emyli. Ne indreptat spre un hol imens, care parca nu mai avea sfarsit. Mai mult camere erau situate pe o parte si pe alta a peretilor. Jesper isi intoarse privirea in spate, din fericire neobservandu-se. Stateam ascunse dupa o draperie a unei ferestre. Pret de cateva secunde am stat ascunse, dupa care ne-am facut din nou aparute pe holul lung.
Ne uitam in toate partile, sperand ca vom vedea din nou silueta cu par lung si cret. Disparuse. Nu era nici urma de ea.
—Unde s-a dus?, intreba Emyli nervoasa. Nu putea sa dinspara dintr-o data, rosti ea incepand sa traga de clanta unei usi.
—Doar nu vrei sa verificam fiecare camera, nu?, o intreb ridicand din spranceana dreapta.
—Misca-te, spuse facandu-mi semn sa ma duc spre o alta usa.
Ca doua nebune, ne apucasem sa verificam fiecare usa de pe acel hol. Eram deja pe la a zecea usa, cand auzisem un chicot asurzitor, de la o camera din partea opusa intrarii pe hol. Eu si Emyli am inceput sa fugim spre camera, fara sa ne pese ca tocurile noastra faceau un minunat zgomot.
Ajunse in fata usii, pur si simplu am inceput sa ne uitam una la alta. Niciuna din nou nu voia sa deschida usa, care nu parea sa fie incuiata cu cheia. Din camera se auzeau rasete si muzica.
Fara sa mai stea pe ganduri Emyli deschise usa, cu finete, fara ca persoanele ce se aflau inauntru sa fie deranjate. Puteam sa o observ pe Jesper cum dansa in fata unui barbat ce statea asezat in fund pe pat. Am luat telefonul lui Emyli si am inceput sa filmez micul spectacol. Desi nu-i puteam vedea fata acelui barbat, dansul ei, si intregul film era de ajuns pentru a arata intregii mele familii cine era cu adevarat acea blonda.
Emyli ma impingea inauntru, vrand sa afle cine era misteriosul cu care ea isi facea de cap.Tocul meu se prinse intre doua bucati de parchet, asa ca atunci, cand Emyli ma impinse mai tare, cazusem pe podeaua camerei, usa izbindu-se de perete interior al camerei. Jesper se sperie, si isi lua bluza de jos, acoperindu-si sanii cara erau goi.
—Dany?, striga Emyli uimita.
Eu stateam inca pe podea cu gura cascata. Nu-mi venea sa cred ca Jesper si Dany se culcau impreuna tocmai in America.
—Ce naiba cauti tu aici?, tip catre Dany care ma privea stanjenit.
—Am venit sa vorbesc cu tine, dar...
—Dar ce? Te-ai oprit in statia “ Tarfa Jesper”? , tip spre el.
Emyli se napusti asupra lui Jesper, doborand-o la podea. Tricoul lui Jesper si pantalonii ei fusesera aruncati de catre Emyli prin camera, lasand-o pe acesta goala. Desi eu si Dany priveam spectacolul destul de ingrijorati, niciunul din noi nu facea nimic pentru a o ajuta pe Jesper. Emyli o lega pe Jesper de unul din scaune, apoi lua o foarfeca si inceput sa-i taie parul suvita cu suvita.
Foarfeca aluneca apoi pe gatul ei, lasandu-i o zgarietura destul de mare. Parul lui Jesper, era imprastiat pe parchetul rece. Emyli iesi din camera fruntasa, lasand-o pe Jesper sa planga.
—Hai de aici, spuse Danny luandu-si geaca, si scotandu-ma afara din camera.
—Nu ma imbranci, spun dandu-i peste mana. Ce naiba cautai cu ea?, il intrebasem nervoasa.
—Doar o joaca, rosti dandu-si ochii peste cap. Din cate stiu eu tipa e singura.
—Fata aia are doar 18 ani, spun printre dinti.
—Cu siguranta de asta iti pasa tie de ce se petrecea intre mine si ea.
—Ce vrei sa spui?, il intreb punandu-mi mainile in sold.
Nu-mi raspunse ci se apropie de mine, luandu-ma in brate, si izbindu-ma de perete. Buzele fargede si mari erau pe gatul meu, sarutandu-l cu pasiune. Picioarele mele ii inconjurau bazinul lat si musculos. Incercam sa-l imping la o parte, si sa-i dau o palma, insa era mult prea puternic. Imi strangea in maini picioarele, fancandu-ma sa gem de durere. Tragea cu o forta uimitoare de hainele mele, incercand sa ma dezbrace.
—Nu aici, rosti uitandu-se in jurul nostru.
Ma lua de mana si incepu sa fuga spre o alta camera. Incercam sa-l opresc, dar stransoare mainii lui erau mult prea puternica. Ma bagase intr-o camera din capatul holului, de unde nu ma putea auzi nimeni. Ma tranti pe pat, apoi se arunca peste mine, fara mila. Incercam sa-i indepartez buzele de alea mele, insa nu reuseam. Toata rautatea mea nu ma ajuta cu nimic in acele momente. Cazusem in capcana lui. Danny. Baiatul pe care il credeam ca un frate, se dovedea a fi un nemernic, ca toti ceilaltil.
—Tot un criminal infect sunt, rosti muscandu-mi lobul urechii.
—Daca ma violezi, vei ajunge in iad, ii spun dandu-i cu pumnul in stomac.
Desi nu-l afectasem prea mult, fusese de ajuns, cat sa pot scapa de sub el, cazand de pe pat, direct pe podeaua rece si tare. Incercam sa ma ridic de jos, dar nu reuseam, durerea de la cazatura fiind prea tare.
Am simtit trupul lui peste al meu din nou. Ma prinse din nou captiva sub el. De data asta nu-l mai puteam lovi, fiind cu spatele la el. Imi saruta umerii, lasand urme ude in urma. Sila imi cuprinse corpul, provocandu-mi greata.
Ii simteam mana pe fundul meu, pipaindu-ma. Incercam sa ma misc, insa eram imobilizata. Mana lui se apropie mai apoi de pantalonii lui, deschizandu-i. Paralizasem. Eram deja mult prea slabita, ca sa ma reactionez. Coprul meu incepea sa-si piarda speranta salvarii. Ma intoarse cu fata spre el, aratandu-mi abdomenul lui bine lucrat. Nici macar nu stiam cand tricoul lui disparuse. Imi desfacu picioarele cu forta, si se aseza intre ele.
Inca ma zbateam, in speranta ca nemernicul avea sa cedeze. Era atat de puternic si de insistent.
—Ce naiba?, intreba al meu salvator intrand in camera.
Dany sari in picioare, tragandu-si pantalonii pe el. James se napusti asupra lui dandu-i un pumn, apoi ma ridica de jos. Cand sa iesim din camera, observasem un pistol pe fotoliul din stanga patului. Probabil cazuse din geaca lui Dany. Am luat pistolul cu rapiditate, si l-am indreptat spre Dany, care statea incremenit langa fereastra. James era pe hol, asteptandu-ma. Inchisesem usa, apoi am tras. Corpul lui cazu insangerat pe parchet
CITEȘTI
VOLUM I Povestea unei criminale: Criminal || One Direction
FanfictionIn stadiu de editare. Mai bine nu cititi. Editare: 27 august-nedeterminat Devil este sora mai mica a frumosului Harry Styles. Viata ei este intr-un continuu roller coaster de cand afla ca sangele ei este al unei criminale. Ura pentru cei din...