Chapter 6

3.5K 150 8
                                    

Carter se intoarse in sala petrecerii in timp ce eu priveam stelele de pe cerul senin. Ma gandeam la lucrurile intamplate in ultimile doua luni. Totul se schimbase radical in special eu insa nu aveam de gand sa dau inapoi, voi ramane exact asa cum m-am transformat si nimeni si nimic nu ma va mai opri.

In timp ce priveam luna, doua brate puternice mi-au prins usor umerii. Simteam o respiratie calda pe gatul meu  parfumat. M-am intors usor incerc sa-mi mentin pulsul constant. 

I-am intalnit ochii verzi, stralucitori si pentru o secunda inima mi se opri. Am clatinat usor capul de cateva ori apoi l-am privit din nou pe Louis. 

Isi lasa usor capul in jos pentru a putea ajunge la ochii mei.

― Ce cauti aici? l-am intrebat cu vocea calma.

― Hmm, voiam sa vad daca esti bine. Ai plecat brusc, explica trecandu-si mana prin parul perfect aranjat.

― Sunt bine, doar ca aerul devenea inabusitor, am spus incercand sa nu-i mai intalnesc privirea. 

Nu mai spuse nimic. Ma privea continuu fara macar sa schiteze vreun gest cat de mic. Stateam in fata lui nemiscata asteptand, parca, sa se intample ceva.  Situatia devenea stanjenitoare si ciudat romantica asa ca am plecat inapoi in sala fara sa mai rostesc vreun cuvant. M-a urmat inca cu zambetul pe buze urmarindu-mi fiecare pas si miscare a corpului. Carter era langa o masa cu un pahar de sampanie in mana si imi zambea suspicios. El chiar credea ca ma indragostesc de Louis? "Ohh! Ce patetic, asta nu se va intamplat niciodata." mi-am spus in minte. 

Toata noaptea am petrecut-o pe ringul de dans . Am avut un dans chiar si cu Harry. O traditie, la care Anne tinuse mortis sa o indeplinim. Mereu si-a dorit sa avem un dans al nostru.I-am facut pe plac si am dansat vals cu Harry. Am reusit sa-mi stapanesc scarba care ma cuprindea cand ii vedeam sclipirea tampa de pe chip. Incercam sa-mi mentin falsul zambet pe fata. Sper ca Anne imi va da un bilet spre Caraibe pentru atatea sacrificii.

Nunta nu mai dura mult. Am ramas cu Anne, noul sot si baietii in sala goala. Natafletii urmau sa ramana la noi acasa pentru restul noptii. 

― Devil vei dormi cu Harry, iar Niall si Louis in camera ta, spuse ea calma, oh impreuna cu Liam. 

― Nuu! protestez eu.

― Chiar asa,mama, sari si Harry nervos. De ce nu ii punem pe baietii in camerele libere de sus?intreba Harry, zambind marsav la Anne.

―Pentru ca nu avem cheile, Harry! raspunse Anne sec.

Nu am stat mult si mi-am controlat poseta si am luat cheile si i le-am inmanat lui Anne.

M-au privit ciudat insa nu au scos niciun sunet. Am luat cheile de la masina lui Harry si am plecat spre casa, lasandu-I pe toti cu gura cascata.

Ajunsa acasa am profitat de timpul ce-l mai aveam singura asa ca am facut un dus rapid si mi-am imbracat pijamaua cu Batman. 

Am coborat jos cu papucii mei pufosi in picioare. Anne si sotul ei s-au dus in luna de miere, iar natafleti tocmai intrasera in garaj cu masina. Mi-am luat  ceiaul rece din frigider si am urcat sus in camera mea. In timp ce urcam scarile, am putut auzi cate ceva din discutia baietilor, putin agitati.

― Esti sigur ca e numarul ei si ca nu si l-a schimbat? il intreba Niall pe Louis.

― Mi-ar fi spus daca si-ar fi schimbat numarul, raspunse Louis cu glasul tremurandu-i. 

―Du-te si fa un dus rece, il indemna Harry pe Louis.

Louis intra in casa, lasand usa sa se izbasca in urma lui. M-am grabit sa urc scarile cat mai repede, insa am calcat stramb si am alunecat. Ma lovisem destul de rau la genunchiul drept. Pijamaua mea se prinsese intr-un cui care ma si julise. 

VOLUM I Povestea unei criminale: Criminal || One DirectionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum