—In sfarsit weekend, rosti Emyli sarind pe pat langa mine. De fapt e joi, dar oricum e weekendul nostru, deci cui ii pasa. Nu inteleg de ce esti asa bosumflata, zise dintr-o data, glasul ei ascutit infundandu-mi urechile, nu e prima oara cand nu-ti raspunde la mobil, continua facand referire la Louis. Acel Louis de care incercam sa dau de cateva ore, si care se pare ca isi pierduse telefonul, sau pur si simplu nu avea chef sa-mi raspunda. Mai avem cateva ore pana la petrecere, asa ca daca vrei, putem iesi sa bem o cafea, doar noi doua, propuse ea, sarind din pat ca o nebuna, facandu-mi semn spre usa. Am luat telefonul de pe pat, si m-am ridicat incet de pe pat, gandind ca o plimbare si o cafea nu-mi pot face nimic rau.
M-am incaltat cu tenisii mei prafuiti si comozi si am iesit din camera, Emyli inchizand usa in urma mea. Am coborat scarile lenesa, de parca as fi fost pe moarte. Incercam sa nu ma mai gandesc la Louis, care cel mai probabil era ocupa cu trupa, din nou. Speram doar ca nu utiase de weekendul pe care il planuisem de atata timp. Ma secase in fiecare zi sa-l las sa vina in campus sa vada cum e, si acum el nu-mi raspunde la telefon.
Emyli dansa ca o nebuna, pe ritmurile ce se auzeau prin intreg campus. Daca inca nu vati dat seama, este weekendul acordat studentilor, care timp de patru zile pot petrece in continuu. Desi incendiul si moartea lui Jacob fusesera infioratoare, nimeni nu-I poate distrage pe acesti tineri plini de hormone de la alcool si muzica. Ne-am asezat la cea mai apropiata cafenea care ne iesi in cale, si am inceput sa vorbim despre diferite lucruri, ca baieti, haine, pantofi, baieti, si din nou baieti. Era cam disperata sa-si gaseseasca pe cineva cu care sa-si faca de cap prin campus zilele ce urmau sa vina. Alex si James erau inca tristi, insa promisesera ca vor merge inca cu ea la petreceri.
Imi butonam din cand in cand telefonul sperand ca voi primi un mesaj de la Louis. Macar un mesaj, oricat de mic.
—Poate e in avion deja, rosti dintr-o data Emyli, vazand ca eram absenta de la palavragelile ei despre vreme. Am dat din cap afirmativ, sperand sa fie asa cum spune ea, apoi m-am uitat prin jurul meu. Parul blond si ochii zglobii imi intrasera in raza vizuala. M-am uitat mai atent la ea, apoi am zambit. Am strigat-o pe Odrey sa vina la masa noastra, sa ni se alature discutiilor mult prea plictisitoare in doua.
—Hey fetelor, ce bem?, rosti facand cu mana la unul din chelnerii tineri de la bar. Aceste veni, ne lua comanda, ne zambi si pleca la bar, de unde ne privea lung si zambitor. Ne-am intors cu spatele la el si am inceput sa vorbim.
Discutiile noastre tinusera cateva ore, afata inserandu-se. Odrey si Emyli ma bateau la cap sa merg cu ele la petrecerea data la cabana fratiei lui James. Mi-am verificat telefonul si am vazut ca inca nu aveam niciun mesaj de la Louis. Am decis sa merg cu ele, ca sa nu-mi pierd seara uitandu-ma la seriale pe net. Eu si Emyli am mers in camera noastra, unde trebuia sa o asteptam si pe Odrey, si sa plecam singure catre petrecere, pentru ca James si Alex aveau treaba.
Ajunse in camera am inceput sa ne gandim cu ce sa ne imbracam. Am ales un maiou negru din dantela, o pereche de pantaloni scurti pe sub care am tras o pereche de colanti, si vesnicele botine inalte. Eram imbracata in negru. Poate doar inelul meu auriu mai dadea putina culoare tinutei mele sobre.
Odrey batu la usa si intra fara sa-i spunem ceva. Era imbracata intr-o rochie fara bretele, cu o jacketa din piele si o pereche de pantofi cu toc albi. Hotarasem sa-mi iau totusi telefonul cu mine, in caz de urgenta.
Am pornit spre petrecere pe jos, fara sa ne pese de durerea ce urma sa se resimta a doua zi . In zece minute de ras si glumit, deja ajunsese. O multime de studenti erau adunati in casa mare si dotata. Multe fete se distrau la piscine care inca era cat de cat libera. Am intrat in casa pasind pe ritmul melodiei energice.
I-am salutat pe cei pe care ii conosteam si am mers sa-l salut pe James, care scotea dintr-o lada frigorifica sticle cu vodka. L-am luat prin surprindere si i-am sarit in brate.
CITEȘTI
VOLUM I Povestea unei criminale: Criminal || One Direction
FanfictionIn stadiu de editare. Mai bine nu cititi. Editare: 27 august-nedeterminat Devil este sora mai mica a frumosului Harry Styles. Viata ei este intr-un continuu roller coaster de cand afla ca sangele ei este al unei criminale. Ura pentru cei din...