BAB : 4

11.1K 311 6
                                    

" thank you so much Harris sebab tolong aku . sorry sebab susahkan kau " ujar Nurul dengan rase bersalah kerana melibatkan Harris dengan masalah dia kerana Nurul tahu bahawa Harris ade menyimpan perasaan padanya . tetapi Nurul hanya membuat don't know je . " err , its okayy . aku happy sebab dapat tolong kau " kata Harris dengan nada yang agak kecewa . ' ingat dia betul - betul dah terima aku sebagai boyfriend dia . hurmm , rupanya untuk mengelak dengan lelaki tadi . takpe . aku takkan mengalah Nurul . ' desis hati Harris .

" okayylah , saya balik dulu . " ujar Nurul . " ehh . Nurul nak saya hantarkan tak ? Jumlah ? " kata Harris dengan nada sedikit rayu . ' aduhh , camne ni ? Hurmm ,kang kalau Mak nampak nanti dia cakap ape pulak ' bisik hati Nurul . " I'm truly sorry Harris , aku tak selesa baik dengan lelaki . nanti mak dengan ayah aku fikir ape pulak nanti . sorry okayy , assalamualaikum " balas Nurul dan terus berjalan untuk keluar dari KL Festival City .

Danish p.o.v

" weyh korang betul ke tadi tupakwe Nurul ? " tanya Danish kepada rakan - rakan nya yang sedang rancak berborak . " ntahlah , setahu aku Nurul tak minat couple - couple ni " balas Qaleeda . " err , kau pahal tanya pasal dia ? Kau nak try dia ke ? Memang jauh la beb ! Kau takkan dapat dia , kan dia dah ad PAKWE , hahahaha , " sampuk Helmi yang sengaja menekan kan perkataan PAKWE kepada Danish . bukan Helmi taktahu pantang nampak aweks cun siket cair , sengaja Helmi mengapi - ngapikan Danish . aweks dah keliling pinggang pun nak si Nurul lagi .

" err , aku balik dulu lah ! Bye ! " balas Danish dengan nada yang datar dan terus keluar dari kedai tersebut .

" hai sayang ! You buat ape kat sini ? Kenapa tak bagitahu I yang you nak keluar , boleh I temankan you " tegur seorang gadis sambil memegang lengan sasa Danish . " err , Lily boleh tak lepaskan tangan I , lemaslah ! " balas Danish sambil menarik tangan nya . " sayang , kenapa ni ? Marah - marah I pulak ! " balas lily sambil memuncung kan sedikit mulutnya itu ' err , merajuk ? Lantak kaulah lily oii , ramai lagi awek aku , good bye lily , hahaha ' desis hati Danish sambil menaip sesuatu di iPhone 6plus miliknya itu . ia tertulis

Benci , Suka , Sayang Kau !! ✔Where stories live. Discover now