" awak , saya dah nak dekat SPM . doakan saya ye ? " kata nurul kepada Adam .
" always Hannah " balas Adam dengan lembut .nurul tersenyum gembira dengan kata - kata Adam , terus memeluk Adam .
" hey , awak nak goda saya ke ? " sambil tersenyum sinis , Adam mengulus rambut lembut serta panjang itu .
" jangan biarkan rambut awak ni tutup muka awak yang cantik tu , awak tak nak bagi suami awak tengok ke ? "
Nurul hanya ketawa dan terus tidur .
" orang cakap dia boleh gelak pulak , aihh . " Adam terus meneliti setiap sudut di muka nurul .
' bibir ni , untuk saya je . pipi botox awak ni saya punye je . saya nak awak senyum dan bahagia dengan saya . you're mine ' Adam terus mengucup dahi dan memeluk nurul agar lebih dekat dengannya
************************************
3 minggu telah berlalu , kini adalah hari terakhir yang mencabar dan hari terakhir mereka memakai pakaian seragam sekolah bagi seseorang pelajar menengah
" goodluck budak kecik , intan payung kesayanganku " kata adam setelah tiba di pagar sekolah .
" takutnye , okayy thankyouu . doakan saya tau ? bye , sayang awak " nurul segera mengucup pipi adam dan menyalam adam .
" nakal betul budak ni " kata Adam lembut dan terus meluncur laju meninggalkan sekolah nurul .
************************************
" wehh , Adam . aku tengok kau makin berseri - seri macam pengantin baru je " ujar Khairil
" ke dah nak jadi seorang ayah ni " kali ini dengan nada yang lebih perlahan . Adam hanya memandang khairil dengan pandangan tidak puas hati
" kau ni selalu spoil kan mood aku tau , kawan jenis ape lah kau ni . kawan bahagia siket cakap itulah inilah " Bebel Adam .
" amboi - amboi kau , sejak bahagia ni kau kuat membebelkan .? Berhentilah , kau bebel mengalah mak nenek , Hannah pun tak membebel macam kau " kata khairil membuatkan Adam tidak puas hati , amik kau !! Tumbuk Adam pada lengan sasa khairil .
YOU ARE READING
Benci , Suka , Sayang Kau !! ✔
RomanceADAM seorang lelaki yang dingin,panas baran dan sosial telah berubah begini kerana dipermainkan oleh kekasihnya dahulu .Manakala,NURUL merupakan seorang kasar,baik.Mereka berdua dipaksa untuk berkahwin,pada mulanya adam memberontak untuk tidak menga...