BAB : 14

9.9K 294 3
                                    

********

Setelah selesai segala nya , Adam meminta izin untuk pulang dan membawa nurul bersama .

" ma , pa . mak , abah .. Adam nak balik dulu ye ? " kata adam

" elok-elok ye , adam " balas Puan Hanani .

Adam dan nurul pun bersalaman dengan ibu bapa adam dan juga ibu bapa nurul .

" bye mak " kata nurul yang sedikit sebak sambil memeluk erat ibunya .

" Hannah , jaga diri elok-elok ye . dengar cakap suami Hannah , Jaga pakaian dan minuman dia . syurga Hannah sekarang di Suami Hannah . jadi isteri yang baik .. Ye sayang " nasihat Puan hanani yang sedang menahan sebak .

" jangan risau , saya janji yang saya akan jaga Hannah sebaik mungkin . seperti mana mak dengan abah jaga Hannah " sampuk adam .

Nurul dan adam berlalu pergi ke kereta Ferrari milik adam . Nurul telah masuk ke dalam kereta sambil berdoa sesuatu di dalam hatinya " ya Allah , selamatkan lah aku pada malam ni "

" bro , tahniah dapat isteri yang cantik macam bidadari . and one more thing , good luck for malam ni " gurau khairil
" hahhaah . thanks bro . dah lah , isteri aku yang cantik tu dah tunggu aku dah " kata adam

Khairil dan adam pun bersalaman , kemudian adam masuk ke kereta dan mengedip mata ke arah nurul dengan mengukir senyuman yang menggoda .

'uihh , pahal mamat ni ? Tapi handsome . ya Allah , selamatkan lah aku ' bisik hati nurul

" are you blushing sayang ?" Tanya adam

Nurul terus memegang pipinya itu , ya , dia rase seperti pipi nya membahang Dan terus memandu kereta nya

" what are talking about ? Don't call me sayang please ? " balas nurul yang cuba menyorokkan mukanya itu

" its up to me , what I want to call you . because you are my wife , remember that you're mine .. sayang " kata adam kepada nurul .

" malas nak layan orang gile macam awak . kita nak pergi mane ? " tanya nurul yang cuba menukar topic .

" rumah sayanglah . amik baju sayang okay , pastu kita pergi suatu tempat yang kita boleh berdrama kat sana " usik adam

Nurul hanya mendiamkan diri , dan Cuba mengawal perasaannya yang sedang menahan malu itu . setelah sampai dirumah nurul , nurul masuk ke biliknya dan mengambil beg yang sudah berisi dengan baju .

' patutlah , mak suruh aku kemas baju malam tadi ' bisik nurul .

" meh sini abang tolong angkat " kata adam .

Tanpa sempat nurul berkata apa - apa , adam pun terus mengangkat beg - beg nurul . nurul hanya mengikut adam dari belakang .

" sayang , bawak ape dalam beg ni ? Berat betul " kata adam

" saya bawak baju lah . awak , kita nak pergi mana dan mana .... " tanpa sempat nurul menghabiskan kata - kata nya . adam terus meletakkan jarinya ke bibir nurul .

" boleh tak awak panggil saya 'Abang'? " pinta adam

" kalau awak tak panggil saya ' Abang ' " sambil mendekati nurul

Nurul terkejut apabila adam mula mendekati nya , " ap...a aw...ak .. Na..k buat ? " tergagap nurul dibuatnya .

Kini adam berada betul-betul rapat dengan Nurul , dan adam mula merapatkan muka nya ke muka nurul
" saya boleh buat ape yang saya nak , sebab awak isteri saya yang sah " bisik adam ke telinga nurul yang ditutupi dengan selendang putih .

Semakin lama bibir adam semakin dekat dengan bibir nurul . Dan ..... " okay . Abang please stoppp .... " kata nurul sambil menolak dada bidang adam menjauhi nya . muka nurul mula membahang , dia seakan - akan tidak percaya bahawa adam akan seberani ni . tanpa berlengah , nurul terus masuk ke dalam kereta dan mengambil tuala yang berada di kereta itu dan menutup mukanya .

' comelnya suara dia bila malu , hahaha , malu abis dia ni ' bisik adam

Adam berlalu masuk ke dalam kereta miliknya itu , dan ready untuk menuju ke destinasi mereka .



Bersambung ....

Hai ! Author mintak maaf sangat . haritu memang author nak update tapi sebab internet abis , so author tak boleh nak update lah . sorry sangat - sangat . author ade nak cakap , bukak sekolah nanti author busy siket , busy study or aktiviti koko ke ape .. Insyaa Allah , author akan update 2minggu sekali . author tak janji okayy ? :3

Selamat membaca guys ! Semoga terhibur okay . ( senyum bahagia )

Author
Nurul janna

Benci , Suka , Sayang Kau !! ✔Where stories live. Discover now