" assalamualaikum , wah bahagia nya anak kita Abang . tenang siket hati saya tengok dorang ni " kata Datin Fatimah kepada Dato Faisal
Dato Faisal hanya menggelang kepala melihat isterinya itu lalu berkata " tak nak jemput kitaorang masuk ? "
" masuklah papa , mama . " kata nurul dengan sopan . " uishh , papa dengan mama ni datang bawak budak kecik ni lak" kata Adam sambil tangan kanannya mencubit pipi dua orang kembar .
" dah dorang nak ikut , lagipun Kakak kamu pergi outstation so dia tinggal lah wani dengan wana untuk sementara waktu ni " kata Dato Faisal .
" who is she ? " kata wana sambil menunjuk ke arah nurul ." she is my wife . beautiful right ? " jawap Adam dengan tenang . " yes ! She is really beautiful then others girl . I love her . is that right wani " puji wana . wani hanya mengangguk sambil tersenyum .
" papa , mama . jomlah kita makan sama - sama " kata nurul sambil mengambil pinggan- pinggan .
" girls , let's eat . " ajak adam
************************************
" Adam , adam dah beli barang sekolah Hannah ? Dah nak dekat sekolah ni " tanya Dato' Faisal kepada Adam .
" belum lagi lah pa . lama lagi , Hannah nak sekolah . " jawap Adam sambil menyuap makanan ke dalam mulut nya .
Kelihatan wana dan wani hanya mendiamkan diri apabila makan . agaknya dia ni menikmati makanan ni kot .
" lagi satu , dah cakap dengan pengetua . pasal Hannah dah tak duduk asrama ? " tanya Dato Faisal lagi .
" Uhuk uhuk uhuk " tersedak nurul dibuatnya apabila mendengar soalan yang diacukan oleh Dato Faisal .
" dah papa " kata Adam
Selesai makan , semua puji masakan nurul . selera habis dorang dengan lauk - lauk yang dimasak oleh nurul macam ikan siakap 3rasa , kangkung goreng belacan , sedikit ulam - ulaman , dessert puding karamel and then air buah - buahan . rase perut semua orang nak meletup ! But sedap
Kelihatan semua sedang berborak di ruang tamu . nurul menuju ke luar untuk mengambil angin malam yang segar . kelihatan wani sedang duduk berseorangan di atas rumput-rumput yang bersih itu .
YOU ARE READING
Benci , Suka , Sayang Kau !! ✔
RomanceADAM seorang lelaki yang dingin,panas baran dan sosial telah berubah begini kerana dipermainkan oleh kekasihnya dahulu .Manakala,NURUL merupakan seorang kasar,baik.Mereka berdua dipaksa untuk berkahwin,pada mulanya adam memberontak untuk tidak menga...