BAB : 37

6.6K 201 8
                                    

Nurul masuk ke bilik kuliah belum sempat nurul masuk sepenuhnya . seseorang sempat mengejutkan dirinya

" bahhh ! Nurul ! Aku rindu kau " terus si dia memeluk nurul . nurul hanya terkebil - kebil dan Cuba memahami keadaan sekarang .

ohh dia rindu aku , tapi sape ? Aduhh blur betulla nurul ni . nurul menarik si dia dari memeluk nurul dan terpampam wajah salah seorang sahabat lamanya . Ain

Ya Allah , terasa macam hingus mengalir je . rindu betul dengan si ain ni . lama betul dia tak berjumpa . nurul dan ain berjalan dan duduk di bahagian tengah .

" wahh , makin lawa arhh kau ain " puji nurul dan membuatkan ain kembang .

" eh eh kau ni , aku tahulah aku memang lawa . tapi kau tu berubah habis , dah jadi akak hipster lah . tapi kau memang tak pakai secalit make up pun kan "

Nurul hanya menggeleng , hmm ain dah faham sangat dengan perangai si nurul . walaupun dia dah berubah dengan penampilan yang lebih menarik tapi tetap tidak memakai sebarang make up . natural beauty lah katakan .

" aku tengokkan lelaki dalam bilik kuliah ni asyik tengok kau je " ujar ain

" kau pun same ain "

Nurul dan ain saling ketawa dan sampai tak ingat dunia dan sampai tak perasaan yang tempat duduk disebelah nurul telah bertukar dengan orang lain

" haih , tak kenalkan aku ke nurul ? " sampuk satu suara .nurul berasa pelik terus memandang sebelahnya dan ... Harris ! Gila mamat ni duduk sebelah aku .

" nurul sape laki yang duduk sebelah kau tu " tanya ain kepada nurul . sebenarnya nurul berharap agar ain memalaukan lelaki sebelahnya sekarang tapi lain pula .

" ni kawan sekelas aku time dekat sekolah sains tu , nama dia harris "

Harris hanya tersenyum dan bertegur sapa dengan ain . nurul pula hanya cuba memanis muka semanis manisnya dan setelah itu kelas mereka bermula sehinggalah habis

" ain , jum pergi kafe dengan aku nak ? Aku lapar nak makan "nurul hanya tersengih seperti kerang busuk . ain hanya menurut buat - buat cool padahal si ain pun dah lapar !

Nurul dan Ain mengambil tempat dan setelah itu ada dua orang makhluk datang dah duduk , siapa lagi kalau bukan Adam dengan Khairil . nak atau taknak nurul terpaksa memperkenalkan Adam dan Khairil dengan ain .

" ehh , ni bukan kawan si Helmi ke ? Yang kat KL festival city tu " riak ain apabila nurul memperkenalkan Adam kepada ain . nurul hanya mengangguk tak sangka yang ain ni ingat laki ni tiba - tiba 2orang lelaki datang ke meja makan mereka

Benci , Suka , Sayang Kau !! ✔Where stories live. Discover now