Keesokan hari nya ,
Masa yang paling semua nanti - nantikan . Dan hari paling Nurul takut ..*******
" Hannah .. Bangun Hannah , dah pukul bape dah ni . ya Allah , bangunlah .. " kejut Puan Hanani
Seingat Puan Hanani sewaktu solat subuh tadi , dia dah pesan jangan tidur . Ni mesti Nurul dah lupa akan pesanan Puan Hanani
" alaa , mak .. Kenapa kejut Hannah ? Hannah nak tidurlah ," jawap hannah sambil memeluk bantal peluk nya .
" ya Allah , Nurul Hannah Binti Muhammad Husaini ! Bangun cepat ! Dah lambat ni ," kata Puan Hanani dengan tegas .
Selepas mendengar itu , dengan pantas nurul bangun dan mencapai tuala nya itu . Ya , nurul memang takut apabila ibunya itu mula memanggilnya dengan nama penuh , kerana ibunya akan menunjukkan 'taringnya itu yang seperti singa kebuluran '
" pandai pun anak mak ni , nanti dah siap mandi pakai baju yang mak dah letak atas katil ni , pakai , jangan banyak bunyi dan duduk sini diam² , " jerit Puan Hanani agar suaranya dapat didengar oleh anaknya itu .
" ya mak " jawap sepatah dari nurul .
' ngantuk lagi lah , tidur kat bilik air sekejap lah . nanti bangun balik . memang bijak lah kau hannah ' bisik nurul sambil tersenyum .
********
" bro , macam mane handsome tak aku ? " kata Adam sambil membetulkan songkok nya .
" handsome lah bro , hahhaaha " balas Khairil . "kau betul - betul dah sukekan dia ke ? " tanya khairil
"Aku rase dia lain , sebab dia ni jenis kasar tapi dalam lembut . dia bukan macam semua perempuan at club , yang macam awek - awek aku . dia macam takkesah lah , sape suami dia . aku rase tak hairan lah , klau aku pun boleh jatuh hati dengan dia " ujar Adam dengan panjang lebar .
" apa - apa untuk kau Adam , ape kau rase betul kau buat . aku sebagai kawan kau . tetap akan sokong kau , sebab kau lah satu - satunya kawan aku . kawan aku dari kecik lagi " balas khairil dengan senyuman manis .
YOU ARE READING
Benci , Suka , Sayang Kau !! ✔
RomanceADAM seorang lelaki yang dingin,panas baran dan sosial telah berubah begini kerana dipermainkan oleh kekasihnya dahulu .Manakala,NURUL merupakan seorang kasar,baik.Mereka berdua dipaksa untuk berkahwin,pada mulanya adam memberontak untuk tidak menga...