" Adam kau okay ke ni ? " tanya khairil kepada adam .
" aku okay lah , jum lepak cafe weyh " kata Adam dengan dingin . khairil yang mengganguk dan mengikut langkah Adam dari belakang .
' adam , kau betul - betul sayangkan nurul ke ? Hati kau dah terbukak untuk dia . kau betul-betul dah berubah .' bisik khairil dalam hati sambil tersenyum .
' tapi nurul tu kasar siket ' bisik khairil lagi . Adam hanya melihat khairil yang tersenyum seorang diri dan memandang pelik .
" gila dah kawan ni " kata Adam dengan nada yang perlahan agar tidak didengari oleh khairil .
************************************
Selepas tamat sesi persekolahan , seperti yang dicabar oleh nurul . maria dan rakan - rakannya menuju ke dewan dimana budak silat selalu berlatih disana . Maria hanya berpakaian sukan dan seluar track .
Dalam khabar angin , maria juga merupakan bekas pemain taekwondo . tapi taktahulah betul atau tidak , rakan - rakan nya hanya mengikuti langkah maria .
Setiba nya mereka di dewan , kelihatan begitu ramai yang telah mengambil tempat . bukan pelajar sahaja berada di dewan malah guru - guru juga berada di situ . mungkin betul seperti yang dikatakan oleh bahawa nurul memang terkenal dan telah memenangi pertandingan silat batin dalam acara olahraga. Maria hanya mampu memdiamkan namun dia nampak begitu tenang seperti merancang sesuatu .
" nurul ! Kamu buat ape lagi ? Suke hati dia je . Fikir ni sekolah kamu ? Haih . dah tetapkan peraturan ?"tanya Cikgu Nazri kepada nurul .
" Hehehhe , sorry cikgu saya belum tetapkan " kata nurul dengan gugup . bukan kerana apa tapi siapa yang take kenal Cikgu Nazri yang begitu menakutkan .
" Nurul ! Denda 50kali tekan tubi dalam kiraan " tegas Cikgu Nazri . nurul hanya mengakur dan memhuat seperti yang dikatakan . ini memang merupakan salah dia , siapa suruh pergi cabar orang pastu tak fikirkan langsung peraturan . Cikgu Nazri hanya tersenyum melihat nurul
' aihh , kita buat pertandingan ni no rules kecuali ade orang yang mengaku kalah ' bisik hati Cikgu Nazri . Cikgu Nazri memang begitu suka dangan sikap nurul walaupun mulut bising , suka membuat keputusan sesuka hati tapi dia tetap akan memenangi sesuatu walaupun keadaan dia dah teruk .
" nurul dah cukup 50kali . bersedia lagi 20minit pertandingan akan dimulakan " kata cikgu nazri .
" baiklah cikgu singa , hahahahhaha " ketawa nurul . Cikgu Nazri yang terdengar apa yang diperkatakan Oleg nurul terus berkata " nurul !!! "
YOU ARE READING
Benci , Suka , Sayang Kau !! ✔
RomanceADAM seorang lelaki yang dingin,panas baran dan sosial telah berubah begini kerana dipermainkan oleh kekasihnya dahulu .Manakala,NURUL merupakan seorang kasar,baik.Mereka berdua dipaksa untuk berkahwin,pada mulanya adam memberontak untuk tidak menga...