Nurul lebih mendiamkan diri sejak kejadian , dia tidak pasti kenapa dia harus merasakan sebegini sedangkan dia tidak pernah suke kepada adam . Dia hanya menjalankan tugasnya sebagai seorang isteri tetapi apabila nurul melihat kejadian itu , nurul merasakan hatinya bagai dirobek . tidak tahu mengapa . mungkin kerana nurul mula menyukai adam atau itu hanya sekadar mainan perasaan
Adam berhenti di tepi jalan kerana kurang selesa dengan keadaan sebegini , dia merasakan ade sesuatu yang nurul sorokkan darinya
" Hannah , kenapa ni ? Senyap je . Hannah are you okayy ? " kata adam . adam mengelus lembut dagu nurul , dengan menarik lembut agar nurul memandangnya .
" Hannah boleh tanya ape je soalan kat Abang . Abang janji akan jawap dengan jujur "
" betul awak , janji ? " adam mengangguk dan menanti soalan yang akan dituju oleh nurul . mungkin ia akan mengurangkan rase kecewa di muka isterinya .
" awak ade sayangkan orang lain selain ... Ermm saya ? "
" takde , I'm always love you . only you nurul hannah . takde sape yang boleh gantikan tempat awak dihati saya . sebab awak terlalu special untuk saya " terus adam memeluk nurul erat .
" patutkah saya percayakan awak ? Mane tahu awak sengaja nak amik hati saya " terang nurul .
" mestilah , laki macam saya ni takkan mengukiri janji tau . lagi - lagi lepas awak sah jadi isteri saya dan ini untuk awak sebagai tanda saya sayangkan awak dan awak hanya milik saya seorang " adam mengucup bibir nurul sekilas dan terus mencubit pipi nurul .
Entah mengapa selepas adam berkata begitu , nurul berasa hatinya tidak lagi sakit . hatinya berasa lebih bahagia dari selalu . Nurul hanya membiarkan perasaan nya begitu . Mungkin suatu hari nanti akan ada jawapan untuk hatinya .
" kita balik ye , saya nak siapkan baju awak untuk esok " ujar nurul dengan tersenyum .
Malam sudah menjelang , kini sudah pukul 1 pagi bagi mereka yang biasa sudah tentu sudah tidur tetapi tidak bagi Harris . Baginya malam masih muda
Kedengaran bunyi dentuman irama muzik memecahkan kesunyian . semua orang disini sedang sibuk melayan perasaan masing - masing . Ada yang terkinja - kinja menari , arghh macam - macam lah . tak sangka hanya sebab seorang gadis , Harris telah jadi begini . Air haram diteguk rakus , tidak kisah tentang dosa pahala lagi . Baginya inilah cara yang terbaik untuk melepaskan tension .
YOU ARE READING
Benci , Suka , Sayang Kau !! ✔
RomanceADAM seorang lelaki yang dingin,panas baran dan sosial telah berubah begini kerana dipermainkan oleh kekasihnya dahulu .Manakala,NURUL merupakan seorang kasar,baik.Mereka berdua dipaksa untuk berkahwin,pada mulanya adam memberontak untuk tidak menga...