BAB : 43

6.8K 214 22
                                    

"Saya nak pergi tandas sekejap " nurul terus bangun dan setelah nurul berpaling serta merta .

Pangg !

" dasar perempuan murahan ! Dengan kawan aku sendiri pun kau nak goda bagai " kata Adam yang entah dari mana muncul

" ehh , Adam mulut kau tu baik siket . Hannah bukan perempuan macam tu " kata khairil

" ohh kau pun dah jatuh hati kat minah ni ? Wahhh , memang baguslah permainan kau " kata Adam sambil menepuk tangannya . nurul memegang pipinya . Pedih .

" menyesal aku kahwin dengan kau . menyesal aku tak hancurkan kau sebelum kita kahwin " khairil yang ingin menumbuk Adam serta merta terbantut apabila nurul menghalangnya .

" you !! Mana you pegi ? you ni taknak memang lelaki tak bertanggungjawap kan ? Lepas apa you buat ?" Datang pula Si Adel yang menjadi batu api .

Kini semua mata tertumpu pada kami semua . nurul menahan air matanya dari keluar dan mendengar perbualan Adel dan Adam .

" kau ni pahal ? " tolak kasar Adam

" Hannah , tolonglah I . suruh Adam bertanggungjawap atas perbuatan dia . I tengah mengandungkan anak dia "

" Apa yang kau cakap ni ?! " kata Adam

" ohhh , lepas you dah puas . you tinggalkan I macam tu je . I tak kira ! I nak you bertanggungjawap jugak ! I taknak anak kita , nanti takde bapak " kata adel

Nurul membaling gambar - gambar ke muka adam dengan senyuman sinis .

" tahniah " kata nurul separuh berbisik

" Jum khairil "

Kelihatan Adam mengambil salah satu dari gambar itu dan terkejut setelah melihat gambar - gambar kotornya berada ditangan nurul .

" Hannah , are you okay ? Muka ni nampak pucat sangat . jum kita pergi klinik " kata khairil . nurul menggeleng kepala dan cuba berjalan . nurul merasakan seperti bumi yang dipijak bagai bergoyang - goyang dan nurul pun jatuh . tetapi sempat ditangkap oleh khairil .

Benci , Suka , Sayang Kau !! ✔Where stories live. Discover now