Adam menggosok matanya akibat terdengar bunyi tangisan .
" Hannah ! I'm really sorry about it ! Sorry sayang , saya betul - betul tak sengaja . sorry " kata Adam dengan sedikit kekesalan .
' orang tengah sedih , kau boleh pulak Adam amik kesempatan " bisik Adam . Adam meraup kasar rambut menyesal dengan perbuatannya . Adam bangun dari katil dan hendak berlalu pergi
" awak jangan tinggalkan saya " kata nurul lembut sambil memeluk Adam dari belakang .
" saya taakkk ki..saahh pasal tu . tapii awak kene janji jangan tinggalkan saya , lepas awak .... "
" shhhh... Nope ! Saya takkan tinggalkan awak Hannah . saya sayangkan awak . saya mintak maaf sayang " pintas Adam sambil memeluk nurul .
" sayaa dah takk dee sesape awakk . saya cuma ada awak , abang saya dan anak buah saya . saya dah takde family lain " gagap nurul . Adam cuba menenangkan nurul .mungkin harini dan esok , nurul tidak akan pergi sekolah buat sementara waktu .
" I love you so much hannah " sambil mengucup dahi nurul . nurul tersenyum .
" jangan menangis lagi , tengok mata dah takde dah awak ni sebab banyak menangis " gurau Adam sambil mengelap air mata nurul .
" badan awak panas ni Hannah , kejap saya pergi call doktor " kata adam setelah merasa bahang dari badan nurul
" nope ! Saya rasa saya akan okay bila awak bersama saya . lagipun , pagi - pagi buta macam ni . please .. I need you now "
Adam hanya menurut dan memeluk nurul , nurul meletakkan kepalanya di lengan adam dan berdekatan dengan dada bidang adam
Dupp dupp dupp dupp
Degupan rentak jantung adam dapat didengari oleh nurul dengan jelas . nurul suka mendengar degupan jantung seperti itu . baginya ianya menenangkan dan sedikit kelakar baginya
' hannah ni tak rasa ke jantung aku macam nak meletop ! " adam hanya tersenyum , adam hanya berharap agar nurul dapat menenangkan fikiran nya .
YOU ARE READING
Benci , Suka , Sayang Kau !! ✔
RomanceADAM seorang lelaki yang dingin,panas baran dan sosial telah berubah begini kerana dipermainkan oleh kekasihnya dahulu .Manakala,NURUL merupakan seorang kasar,baik.Mereka berdua dipaksa untuk berkahwin,pada mulanya adam memberontak untuk tidak menga...