Adam pergi ke bilik nurul dimana nurul sedang leka berbaring diatas katil yang empuk . Adam mempunyai rencana jahat untuk membuat sesuatu yang nakal tetapi tidak menjadi kerana nurul tersedar tentang niat adam .
" adam " panggil nurul lembut . adam menoleh ke arah nurul tanpa mengatakan apa - apa
" Adam , saya nak mintak maaf sebab susahkan awak . lain kali , saya janji yang saya ... " Tanpa sempat nurul menghabiskan katanya . adam terus memintas " awak tak pernah susahkan saya pun . kan saya dah janji yang saya akan jaga awak sampai akhir hayat saya . saya sayangkan awak hannah "
" awak mulai hari ni , saya akan cuba jadi seorang isteri yang solehah untuk awak , saya akan cuba menyayangi awak sepenuh hati saya . saya akan cuba sedaya upaya " balas nurul lembut , sambil teragak - agak untuk memeluk badan sasa adam .
" terima kasih hannah , terima kasih sayang ! Terima kasih Allah " kata adam dengan perlahan .
************************************
" bos , ni semua maklumat yang bos minta " kata seorang lelaki yang berkaca mata .
" alright bagus , ni bayaran kau untuk ni . tapi nanti ade satu lagi keje yang kau kene buat " kata seorang perempuan sambil menghulur sampul yang berisi duit . perempuan tersebut tersenyum dengan penuh makna . Mission Start !
************************************
Setelah nurul sihat dan bersedia untuk ke sekolah seperti biasa adam akan menghantar nurul ke sekolah , nurul menyalam adam
" hati - hati sayang ! I love you , take care " sambil mencuit hidung nurul . nurul hanya tersenyum dan mengangguk .
Semasa masuk ke kelas , semua pelajar melihat nurul . hanis hanya tersenyum riang kerana dia tidak perlu rehat seorang diri lagi .
" weyh , aku nak mintak maaf atas apa yang aku buat kau . teri ... ma kasih sebab tolong aku " ujar maria sambil menghulurkan tangan untuk bersalam dengan nurul sebagai tanda memohon maaf .
" kau maria ke ? Asal macam aku tak kenal kau . hmm " gurau nurul
YOU ARE READING
Benci , Suka , Sayang Kau !! ✔
RomanceADAM seorang lelaki yang dingin,panas baran dan sosial telah berubah begini kerana dipermainkan oleh kekasihnya dahulu .Manakala,NURUL merupakan seorang kasar,baik.Mereka berdua dipaksa untuk berkahwin,pada mulanya adam memberontak untuk tidak menga...