31 skyrius

881 90 0
                                    

Buvo beveik trys valandos nakties, kai išsiskirstė paskutiniai svečiai. Gulėjau svetainėje ant sofos, Liamas pasidėjęs mano kojas ant savo kelių švelniai pirštu vedžiojo aplink kulkšnį. Eglė su Mariumi sudribo į vieną krėslą, o Indrė su Dariumi išsitiesė tiesiog ant kilimo. Visi jautėmės nuvargę, tačiau šypsojomės. Girdėjau kaip Mėja su Rafaeliu tarška virtuvėje.

- Viskas buvo nuostabu, - suburbuliavo Marius kažkur Eglei į plaukus.

- Buvo dar geriau nei planavome, - patikslino Indrė.

- Matėt, kai Martynas Dianai šampanu apipurškė suknelę? - sukrankė Darius, kurio galvoje visada sukdavosi vienos šunybės.

- Aha, o tada ji jam atkeršijo paskandindama jį ledukų dubenyje, - pridūrė Indrė.

- Nežinau, kaip jūs, tačiau man mirtinai reikia į lovą, - pasigirdo mieguistas Eglės balsas.

Ji pasistengė atsistoti, tačiau be Mariaus pagalbos niekaip neišsivertė, jis beveik pasikabinęs ant kaklo nusivedė ją prie laipų.

- Eime, miegančioji gražuole, paguldysiu tave į lovą.

- Tik nepamiršk, kad tavo lova laukia gretimame kambary, - šūktelėjo krizendama Indrė.

- Taip, taip... - dar išgirdome nutolstantį Mariaus balsą.

- Kodėl man niekas nesakė, kad liksime čia nakvoti? - papriekaištavau.

- Tai mano kaltė, - staiga išgirdau prasikaltusį Mėjos balsą iš virtuvės.

Ji lengvu žingsniu įžengė į svetainę.

- Turėjau pasakyti, kai atvažiavau, tačiau per skubėjimą pamiršau, mes ir taip vėlavome...

- Manau ką nors sugalvosime, - prabilo Indrė tramdydama žiovulį.

Nusijuokiau, kai pastebėjau, kad Dariaus galva jau nusvirusi Indrei ant peties.

- Gal tu verčiau tvarkykis su Dariumi, o aš jau pati kaip nors...

Žiūrėjau, kaip Indrė timpčioja Darių už rankos, o jis tik kažką murma ir bando patogiau įsitaisyti ant jos taikydamas paversti ja pagalve. Laimei, į pagalbą suskubo Rafaelis.

- O kaip tu? Palinkėsi man saldžių sapnų? - tyliai paklausiau Liamo.

- Manau, kad neatsisakysiu, - nusišypsojo ir padėjo atsistoti.

Palinkėję gerai susitvarkyti su Dariumi užlipome laiptais į viršų.

Kambarys skendėjo visiškoje tamsoje, kol Liamas įžiebė stalinę lempą. Kambarys nebuvo didelis - lova, kelios spintelės ir komoda, tipinis svečių miegamasis. Vos žvilgtelėjusi į lovą pajutau užplūstantį nuovargį, nereikėjo net apsimetinėti, jog esu nuvargusi. Nužvelgiau savo suknelę.

- Regis, šiąnakt turėsiu labai prabangią pižamą, - nusijuokiau.

Prisėdusi ant lovos krašto nusiaviau batelius.

- Manau aš turiu geresnę mintį, - pasakė Liamas, - Be to, su suknele tau bus nepatogu, o štai mano marškiniai tau bus pats tas.

Stebėjau, kaip jis ima sagstyti sagas ir nusitraukia marškinius nuo pečių. Net nemirksėdama žvelgiau į jo apnuogintą kūną, blanki lempos šviesa žaidė ant rusvos odos. Lėtai priėjęs ištiesė man rusvus marškinius, kurie derėjo prie mano suknelės, net nežinodami buvome susiderinę.

- Ačiū, - padėkojau prikasdama apatinę lūpą, vis dar spoksojau į tvirtą jo krūtinę, - atrodai taip gundomai, kad tai net pavojinga...- sunkiai atsidusau

Tyluma arba Periculum in moraWhere stories live. Discover now