Multi: HanSel
İyi okumalar yorum ve votelerinizi bekliyorum
Nefret edeceğimi düşündüğüm yeni okulumdan aslında o kadar nefret etmediğimi anladım iki günde. yani evet fazla arkadaşım yoktu hatta tek arkadaşlarım Selim Furkan ve birkaç erkek daha hiç kız arkadaşımın olmamasına üzülmem mi gerekiyor sevinmem mi gerekiyor bilemedim. Bugün okulun 4. Günü ve ben daha Mira'ya selimle tanaıştığımı söylemedim aynı sınıfta olduğumuzu ve tek arkadaşımın o ve onun arkadaşları olduğunu söylesem muhtemelen yüzüme bakmaz ama ben Selimle sadece arkadaştım peki ya bunu ona neden söyleyemiyordum ahh selim bana sürekli aptal aptal şeyler söylüyor ve sinir olmamı sağlıyor bazen beni beğendiğini ve seksi bulduğunu da söylüyor yada çoğu zaman yada sürekli. Beklide bu yüzden söyleyemiyorumdur selimin haraketleri ne kadar hoşuma gitsede bunu Mira'ya yapamazdım. O benim tek gerçek arkadaşım ve onu bir erkek için kaybetmeye niyetim yoktu.
Okul kıyafetlerimi giydikten sonra saçlarımı düzleştirdim her zamankinin aksine. çantamı alıp merdivenleri indim. Evden çıkmak için kapıyı açtığımda donakaldım elimdeki çanta yere düşerken şaşkın gözlerle karşımda eli havada kapıya tıklamak üzere olan selimi gördüm.
"Ağızını kapat" ellerini cebine koyarak rahat bir şekilde içeri girdiğinde kapıyı hızlıca kapattım. Sırıtımı kapıya yaslayıp nefesimi dışarı üflediğimde kızgın bir şekilde ona baktım oysa hala rahat ve cool duruyordu.
"Senin ne işin var burda" diye bağırdığımda gülümsedi iki gün önce başımın etini yiyerek aldığı ev adresime aramadan asla gelmeyeceğini söylemişti ona niye inandıysam. İçimden düşündüklerim yüzünden gözlerimi devirirken bana doğru yaklaştı yine sırnaşacaktı pis ukala.
"Ne çabuk unuttun bana adresini verdiğini" diyerek güldüğünde ona bakarak yüzümü buruşturdum.
"Hani arayacaktın bay ukala" dediğimde bana daha fazla yaklaşarak aramızdaki mesafeyi kapattı. Ellerini iki yandan arkamdaki kapıya yaslarken nefesi tenime değdi ve titredim. Dudakları nefesini tenime seksi bir şekilde değdirirken kulağıma eğilip
"Burda olduğum için mutlusun değil mi. Hadi kabul et" dediğinde dudağı dudağımın yanından teğet geçti. Gözlerimi dudaklarından alıp gözlerine götürdüğümde çok uyuz ama çok tatlı bir şekilde bakıyordu. Tam ağızımı açacaktım arkamdaki kapıya tıklandı. Ben panikle olduğum yerde sıçrarken o hala karşıma geçmiş gülüyordu. Sesi duyulmasın diye elimi ağızına götürdüğümde avuç içimi dilini değdirerek seksi bir şekilde öptü. Onun büyüsüne kapılmak üzereyken duyduğum ses karşısında bacaklarımı hissetmez oldum. Miranın sesiyle. ah lanet olsun o burda ne arıyor. Gelmeden önce hep haber verirdi. Önümdeki çocuğa baktım Miranın 3 yıllık platonik aşkı benim evimdeydi. Bu hali gördüğünde yapacaklarını zihnimden geçirdiğimde selimin elinden tutup onu hızlıca odama çıkarttım. kapıyı kapattığımda bana anlamayan ama çapkın gözlerle bakıyordu.
"Benimle yatmak istediğini bu kadar belli etme güzelim" dediğinde gülümsemesi daha belirgin oluyordu suratında. hiç bir şeyi ciddiye almıyordu. Sanki onunla yatmak için odama çıkardım. Ben karşısında ecel terleri dökerken onun kafası hala nerelerdeydi.
"Kapa çeneni eğer beni seviyorsan burda bekle lütfen dışarıya çıkma" dedikten sonra hızlıca kapıyı açıp merdivenleri indim. Beni seviyorsan mı cidden mi ne kadar aptalım. Ya mira içerdeyken çıkarsa en yakın arkadaşımı kaybetmek istemiyorum.Kapıyı açtığımda saçlarımı dağıtmış ve uyuya kalmış taklidi yaptım. Ne kadar yediyse artık. Garip gözlerle bakarak içeri girdiğinde koltuğa oturdu.karşısına geçtiğimde bana tuhaf bakışları attı.
"Birşey mi oldu" dedim rahat olmayan ama rahat gözükmeye çalışan halimle o beni tanırdı ve birşey olduğunu hemen anlardı. Sanırım bu hayatımdaki en korktuğum an
"Sana gelmem için birşey olmasımı gerekiyor?" Diye sorduğunda tek kaşını kaldırmış bana bakıyordu. Doğru tabi kaç yıllık arkadaşına evine geldiği için birşey mi oldu denir mi hiç.
"Hayır pardon sadece uykuluyum" dediğimde elimle gözümü kaşıdım ve esnedim. Bana yav he he bakışları atarken ellerini önünde bağladı
"Okul kıyafetlerinle mi uyudun görmeyeli pisleşmişsin" dediğinde üzerime baktım cidden ne kadar yalan söylemeyi beceremiyordum ben böyle.
"Ahh okul ben onu tamamen unuttum" elimi saçlarımın arasına görürdükten sonra ayağa kalkıp geç kalmış numarası yaptım. Aslında numara değildi.
"Peki sen okula git bende öylesine uğramıştım zaten" dediğinde kapıya doğru yürüdü. Dışarı çıktığında ona üzgün bir şekilde bakıp
"Mira bak çok özür dilerim seni ihmal ettiğimi biliyorum ama telafi edeceğim" dediğimde yüzü yumuşadı. Ve bu yumuşamadan cesaret alıp gülümsedim oda gülümsediğinde "gel buraya" değip sarıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı İhanet (Düzenlenecek)
Teen FictionHayatımda yaptığım en büyük yanlışın Hayatımdaki en güzel şey olabileceğini kim bilirdi ki ?