Yorum ve votelerinizi bekliyorum iyi okumalar :)
Multiyi mert olarak hayal edin didjdşdsndldmdşdmdms
Büyük gün. Saatler sonra babam resmen evlenecek. İçimde büyük bir sevinç olsada beni tanıyan biri gözlerimdeki hüznü görebilir.
"Saçlarım oldu mu ? Olmadı ya kesin olmadı!" Aynanın karşısına geçip sabahtan beri 'saçım oldu mı' diye sorduğum için bizim tayfa sıkıntıdan bayılacaktı artık.
Sabahın köründe kalkıp kuaföre gitmiştik. Ben saçlarımı su dalgası tepeden krepe yaptırarak kendi saçımla örgü taç yaptırmıştım. Bu bile beni büyük gösteriyordu o yüzden topuz yapmamıştım. selimin ısrarlarıyla abartılı bir makyaj yapmamıştım. Serenay saçını dağınık topuz yaparak aradan saçlarını çıkartmış daha hoş durmasını sağlamıştı. Simayda bizimle gelmişti ve oda dağınık topuz yapmıştı.
Arabalar bizim kapının önünde kalkacağı için ve bende özel arabalarla gitmek istemediğim için herkes önceden bize gelmişti. Eşyalarını bize getirmişlerdi ve bizde hazırlanmışlardı.
"Biri şunu öldürsün ben dayanamıyorum artık" özkana kötücül bakışlar atarken siyah takım elbiseli, seksi ve hoş olan sevgilim beni kolunun altına alarak "kimse dokunamaz ona" dediğinde özkana dil çıkarttım.
Erkeklerin hepsi takım elbise giymişlerdi ve tabikide en çok selime yakışmıştı. "Mert nerde lan" selimin sorusuyla herkes birbirine bakmaya başlamıştı. Cidden mertin sesi bayağıdır çıkmıyordu
"Bu don kimin donu"
Mert merdivenlerden elinde gri bir baksırla inmeye başladığında herkes ona bakmıştı. Sesli gülmemek için elimle ağızımı kapatırken selim küfür mırıldandı.
"Seeeğlimin donu"
Kahkaha attığımda selim bana kötü kötü baktı.
"Sikerim seni mert. Bırak şunu"
Mert selimi duymamazlıktan gelirken elindeki baksırla salonun ortasına geçti ve koca karılar gibi kıvırtarak şarkı söylemeye başladı. Simay bizimle fazla samimi olmadığı için eliyle ağızını kapatıyordu ama diğer herkes anırarak gülüyordu.
"Bu don kimin donu...Seeeğlimin donu. Bu don kimin donu seeğlimin donu. Ben yıharım onu çoksel gokar donu"
Salondaki herkes kahkaha atmaktan kıpkırmızı kesilmişti. Karnıma ağrılar girmişti resmen. "Gel kız hatçe" mert kolumdan tutup benide salonun ortasına sürüklediğinde kollarımı tutarak oynamaya başladı.
Bende oynamaya başladım. Mert elindeki baksırı hala sallayarak gülüyordu. "Teleleleleleley çak hande" elini uzatmış merte gülerek bakarken tam çakacaktım selim sinirle yanımıza geldi.
"Ben çakayım?"
Mert elindeki baksırı fırlatıp kaçmaya başladığında selim onu yakalamak için peşinden gitti.
"Gel senin sülaleni sikecem mert kaçma lan it!
Dış kapıyı açtığı gibi dışarıya fırlatacak olan mert kapının ardında duran babamı görünce piçimsi ifadeyle güldü."Onur amca! Amca amcacığım"
Babama sarıldığında selim küfür mırıldandı ve zoraki bir şekilde gülümsedi. "Oğlum çekil üstümden aa!" Babam merti itmeye çalıştığında mert gülerek kollarını serbest bıraktı. "Selim siz kapının dibinde ne yapıyorsunuz böyle oğlum"
Selim merte sadece bizim anlayabileceğimiz bir şekilde 'bekle seni sonra sikicem' dedikten sonra gülümseyerek "sizi gördük o yüzden. Kapıyı biz açalım dedik" babam selime uzaylı görmüş gibi bakarken melis abla içeriye girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı İhanet (Düzenlenecek)
Roman pour AdolescentsHayatımda yaptığım en büyük yanlışın Hayatımdaki en güzel şey olabileceğini kim bilirdi ki ?