Keşke

4.5K 370 26
                                    

Multi: HanSel (hande selim anlayın işte djdk)

Yorum ve votelerinizi bekliyorum :)

Oturma odasına geldiğinde gülmeden edemedim. Verdiğim pijamalar o kadar bol olmuştu ki. Birde düşmesin diye belindeki ipi sonuna kadar çekmişti. Ona bakarak güldüğümde babamında gülmek istediğini biliyordum ama kendini sıkıyordu.
"Hande gülme sevgiline" babamın uyarısıyla kendimi sıktığım zaman selim gözlerini devirerek yanıma oturdu.
"Selim sen yukarıda misafir odasında yatarsın hande sana gösterir odayı ben şimdi yatacağım hadi iyi geceler" babam yatıyor muydu. Bu iyi haber çünkü onunla babam varken dalga geçemiyordum. Babam odasına doğru yürürken selime bakıp sessizce sırıtıyordum. Oysa bana bunu ödeyeceksin bakışlarını atıyordu. Babam kapıyı kapattığında sessizce dudaklarını oynatarak seni öldüreceğim dediği zaman daha çok güldüm.
"Hadi gel sana odanı göstereyim delikanlı" ona delikanlı demem onu sinir ediyordu. Ama ona delikanlı demek hoşuma gitmişti. Merdivenleri çıktığımda hemen koridorun sonundaki odaya doğru ilerledim. Kapıyı açtığımda selimde arkamdan geliyordu. İçeri girdiğimde oda girip kapıyı kapattı. Ona bakarken birden sessizce kapıyı kilitlemişti.
"Hey napıyorsun" diye çıkıştığında işaret parmağını dudağının üstüne koyup "şştt" diye sessizce beni uyardı. Kapıyı kilitledikten sonra hızlıca arkasında dönüp belimden tutup beni kendine yapıştırmıştı. Sarsılmıştım. Arkasındaki duvara hızlıca dönüp beni yasladığında sessizce
"Babam daha uyumadı" diye dişlerimi sıkarak konuştuğumda alaycı bir bakış atıp
"Ciddimisin" dediğinde omuzuna vurdum. Güldüğünde ona anlamayan bakışlar atmıştım. Bunun neyine gülüyordu ki.
"Demek boks yapıyordun" ahh unutmamıştı demek. Bende sorularına soruyla cevap verecektim o zaman
"Demek kum torbasını yumruklarken elini incittin" gülerek bana baktığında kaşlarımı çattım. Herşeye aptalca sırıtıyordu.
"Hayır inatçı bir keçi yüzünden duvarı yumruklarken oldu" ne benim yüzümden duvarımı yumruklamıştı. ahh gerizekalı. Omuzuna vurduğumda tek kaşını kaldırarak baktı.
"Sen iyi alıştın bana vurmaya" onu hiç takmadan
"Bir daha benim yüzümden kendine zarar verirsen" derken sözümü kesip
"Ne yaparsın" piç gibi gülerek bana bakıyordu. Birden yaklaşıp burnunu burnuma değdirdiğinde çok tatlı bir şekilde gülümsedi.
"Bunu" dudağına yaklaşıp tam dudağının kenarını öptüğümde gülümsedi. Yanağına ıslak öpücükler yerleştirirken başını çevirip dudağımı öpmeye çalıştı. Başımı geriye çekip onun yaptığı gibi piçce sırıttım. Tekrar yaklaşıp yanağından öptükten sonra ıslak bir şekilde boyununa indim boyununu emdiğimde belimden daha sıkı tutmaya başlamıştı. Başımı kaldırdığımda dudaklarıma yiyecek gibi bakıyordu. Ona bakarak Dudaklarımı yaladığımda nefesini dışarıya bırakıp dudağımdan öpmek için başını eğdiğinde kollarının arasından ayrılıp kapıya yöneldim. Kilidi açıp ona baktığımda o az önce arasında olduğun duvara bakıyordu. Bana dönüp baktığında sırıttım.
"İyi geceler delikanlı" gülerek ona baktığında ellerini duvardan alıp önünde bağladı.
"Bunun intikamını alırım biliyorsun değil mi? Hemde çok kötü bir şekilde" gülümsemem durmuştu. Kapının ardından ona somurtarak baktığımda bu sefer o sırıtmıştı.
"İyi geceler hanımefendi" nasıl her seferinde üste çıkmayı başarıyordu anlamıyorum. Kapıyı hızlıca kapattığımda güldüğünü duydum. Hemen onun odasının bir kaç oda yanında olan odamın kapısını açıp girdiğimde kapıya yaslanıp nefesimi dışarıya üfledim. Daha kötüsü derken ne kadar kötü. Ahh düşünmek bile istemiyorum. Kısa ve bol siyah şortumu giyip üzerinede uzun bir tişört giymiştim. Yatarken kısa giymeyi seviyordum. Uzun giydiğim zaman bunalıyordum. Cicek desenli örtüyü kaldırıp yatağa yattığımda selimin şuan yanımda olduğunu hayal ettim. Beraber uyuduğumuzu. Hayallerim beni güldürürken telefonum titredi. Elime alıp baktığımda selimden olduğunu görünce aptal gibi sırıttım.
S
Şuan sana sarılmak varken ben yanımdaki yastığa sarılıyorum
Mesajı bir kaç kez okumuştum. Benimle sarılıp uyumak mı istiyor yani. Gülümsemem yüzümde aptal gibi yayılırken bir mesaj daha geldi.
S
Keşke şuan aynı evde olsak o zaman sarılıp uyuyabilirdik
Aptal. Ne kadar istesemde babam evdeyken onunla uyuyamazdım. Bu imkansız olurdu.
Keşke o evde sadece ikimiz olsak
Onun anlıyacağı dilden konuşmuştum. Saniyeler sonra mesaj geldiğinde kalbim fırlayacak gibi hissediyordum.
S
Az sonra hayallerimizi gerçekleştireceğim
Ne hayır hayır hayır asla olmaz. Ya sabah babam bizden önce uyanırsa ve bizi birlikte uyurken yakalarsa. Bu çocuk çok aptal. Kapımı kilitlemek için ayağı kalktığımda telefonu yatağımın altına koydum. Tam kapıya doğru geldiğimde birden açılınca çığlık atacaktım ki selim ağızımı kapattı. Bana sırıtarak bakarken elini ağımızdan çekip onu dışarıya doğru ittirmeye çalıştım. Kısık bir sesle
"Ya defol git odamdan senin yüzünden müebbet ceza yiyeceğim" diye sessizce bağırdığımda gülmüştü. Onu itmeme rağmen yerinden kıpırdamıyordu. Bana aldırmadan kapıyı kapatıp kilitlediğinde ani bir haraketle kilidi elinden alıp sütyenimin içine koydum. Ben bu sahneyi bir yerden hatırlıyorum. Bir kaç hafta öncesine gidersek annemin evindeyken beni odamda kilitli tutup kilidi pantolonunun içine sokmuştu. Şimdide ben sütyenimin içine soktum. Sıkıysa gelip alsın. Bana sırıtarak bakarken ellerini beline koymuştu.
"Ne var niye sırıtıyorsun yine" diye çıkıştığımda alaycı bir bakış atıp
"İşimi kolaylaştırıyorsun" dediğinde ona anlamayan gözlerle bakmıştım. Bu ne demekti şimdi.
"Bilerek mi yapıyorsun merak ediyorum" üstüme doğru yürüdüğünde pilik gibi sırıtıyordu. Bende geri geri gidiyordum.
"Ne diyorsun ya hiç birşey anlamadım" üzerine doğru gelmeye devam ederken
"O anahtarı ordan almak benim için büyük bir zevk olacak" dediği zaman gözlerimi büyülterek ona baktım. Geri geri gitmeye devam ederken arkamdaki yatağa takılıp yatağın üstüne düştüm. Kalkmaya çalışırken birden kollarımdan tutup beni sertçe yatağa yatırdı. Ben Kollarımı ondan kurtarmaya çalışırken oda bana gözlerini kısarak seksi bakışlarını atıyordu.
"Kalk üzerimden öküz" diye sessizce bağırdığım zaman dudaklarını boyunumda gezdirmeye başlamıştı. Üzerimde olduğu için vücudumu hissetmiyordum. Zaten dudaklarının değdiği yerler benden bağımsız hale geliyordu. Birde üzerimde olması işimi zorlaştırıyordu. Boyunumu dilini değdirerek ıslak bir şekilde öpmeye başladığında mayışmıştım. Kollarımı bırakıp üstümde oturduğunda tişörtümün uçlarından tutup yukarıya kaldırmaya başladığında onu engellemeye çalışmıştım ama hemen çıkartmıştı. Ben sütyenim ve üstümde olan o. Hayır bunlar hiç iyi karışımlar değil. Eğilip dudaklarını boynumda gezdirdiğinde sessiz bir şekilde inlemiştim. Dilini değdirerek göğüsüme doğru indiğinde onu engellemeye çalıştım. Göğüsümün sütyenden taşan üst tarafını diliyle uyuşturduktan sonra başını kaldırıp gülerek bana baktı. Bense mayışmıştım. O kadar garip hissediyordum ki. 
"Anahtarı sen mi verirsin yoksa ben mi alayım bana kalırsa" derken sözünü kesip
"Ben" diye çıkıştığımda  sırıtarak dudaklarını yaladı. Üstümden  kalktığında karşıma geçip elini uzattı. Somurtarak baktığımda elimi sütyenimin içine atıp anahtarı aldım. Uzattığı elinin üstüne bıraktığımda anahtarı cebine yerleştirdi. Birden yaklaşıp beni kaldırdığında tekrar otutturmuştu ama kucağına. Ona garip bakışlar atarken kulağıma yaklaşıp
"Sana daha kötüsünü yapacağımı söylemiştim" pislik. Ukala öküz. Hayvan.
"Seni piç" diye çıkıştığımda hem şaşkın bir ifadeyle hemde sırıtarak baktı. Elini dudağımın üstüne koyup
"Şştt bir daha duymayayım" birde dalga geçiyordu utanmadan hayvan. Kucağından inmeye çalıştığımda beni yatağa fırlattı. resmen fırlattı.
"fazla sertsin" diye kolumu tutarak ona baktığımda bana gözlerini büyülterek baktı. Bende ona baktığımda daha çok sırıttı. Ahhhh lanet olsun kendi kuyumu kazıyorum.
"Ya hayır o anlamda değil şey yani öff şuan aklından ne geçiyorsa hemen sil onları" kendimi daha ne kadar batırabilirdim acaba. Bu sefer her zamankinden fazla gülmüştü. Omuzuna vurduğumda yan yatıp benide önüne aldı. Arkamdan belime sarıldı ve saçlarımı koklayarak uykuya daldı.

Tatlı İhanet (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin