İman Power

2.1K 312 12
                                    

M: Hande Koper

Sınıfa girdiğimizde ilk ders coğrafyaydı ve sınav vardı ah boku yedim şimdi. Hiç bir bok bilmiyorum. Sırama oturduğumda selimde sinirle yanıma oturdu. Mira tuvalete gitmişti benimde gelmem için ısrar etsede kabul etmemiştim.
"Napmaya çalışıyorsun sen" dediğinde aldırmadan
"Ne o bozuldun mu" dediğimde sinirden gülmüştü. Kırmızı olmuştu resmen ve damarlarını görebiliyordum.
"Kıskandırmak nasıl olur ben sana göstereceğin hande hanım" dediğinde alaycı bir şekilde sırıttım.
"Yav he he" dedikten sonra oturduğum yerde yayıldım. Hoca önümüze sınav kağıtlarını koyduğunda mira içeriye girdi. Sırasına oturunca arkasına dönüp fısıldayarak hiç birşey bilmiyorum dediğinde sırıtarak bende fısıldadım. Ben zaten ezberledim hepsini rahat ol dediğimde gözlerini devirdi. Sınav başladığında selimin hiç düşünmeden yaptığını gördüm. Piçin kesin iyi dersi.
"Banada söylesene" dediğimde ukalaca sırıtıp
"Kopya mı saçmalama günah günah" dediğinde ciddimisin bakışlarımı attım.
"Şimdimi tuttu müslimliğin ya hadi ver birkaç tane" derken hoca "ne konuşuyorsunuz siz" diye bağırdığında birden afallayıp "hocam valla kopya çekmiyoz" diye çıkıştım. Sınıftaki piç kızlar güldüklerinde selimin kahkaha atmamak için eliyle ağızını kapattığını gördüm. Hoca bize doğru gelip kağıtlarımızı önümüzden aldığında mızmızlandım. "Müdürün odasına yürüyün" diye bağırdığında selim umursamazca yürümeye başladı. Sanki her gün müdürün odasına gidiyor bu ne rahatlık. İçeriye girdiğimizde tatlı suratlı müdürcüğümüz bize kötü polisi oynamaya çalıştı ama hiç korkmamıştım.
"Hocam veliyi falan aramayın valla hem ben kopya çekmedim ki günah günah" dediğimde müdür dudaklarını birbirine bastırmıştı. Selim güldüğünde omuzuna vurarak "sen ne gülüyorsun demin sen değil miydin günah günah diye müslime bağlayan" diye çıkıştığımda müdür sessiz olmamı söyledi.

Coğrafyadan kalackatım harika. Hep o piç yüzünden ne olurdu mızmızlanmadan bir kaç kopya verse. Şerefsiz piç ya. Kantine indiğimde selim ve mira birlikte takılıyorlardı. İnşallah geberirsiniz inşallah şimşek çakar ikinizin arasına düşer amin. Kantinde tek başıma aptal gibi otururken furkan geldi yanıma. Furkan ilk bölümlerden selimin arkadaşı
"Naber kopyacı" dediğinde şaşkınca ona baktım.
"Sen nerden biliyorsun o kadar çabuk mu yayıldı" dediğimde sırıtarak
"Yayılmak ne kızım bütün okul dalga geçiyor" dediğinde "ne gibi" diye sordum.
"Kopyacı müslim" dediğinde sinirden bende güldüm.
"Hep o piç selim yüzünden" dediğimde şaşırarak baktı.
"Siz ne zamandır böylesiniz" çok oldu canım arkadasın kız gibi trip yaptığı için böyleyiz.
"Boşver" dediğimde uzun çakma sarı ve eteği neredeyse olmayan bir kız furkanın boynuna kollarını doladı. Ahtapot gibi sardı çocuğu yavşak.
"Sakin ol selin" kızı kendinden uzaklaştırak furkana gülerek baktım.
"Hey sen selimin ki değilmisin" bir an yes baby o benim diyesim geldi ama diyemedim işte bu mira herşeyi bozuyordu.
"Hayır" kaba sesimle konuştuğumda kız yüzünü buruşturarak bana bakmıştı.
"Haklısın o sana niye baksın ki zaten karıştırdım galiba" ah siktiğimin piçine bak sen. Hızlıca ayağı kalkıp kızın saçına yapıştığımda furkan kolumdan tutup beni engellemeye çalışıyordu.
"Bana bak kaltak seni varya öldürürüm" derken kızı duvara yaslamış tekme atıyordum. Furkan koltukaltlarımdan tutup beni kaldırdığında havadaydım resmen.
"Benimle gel sert kız" bileğimden tutup beni sürüklerken birden bir öğretmen gelip saçma saçma bağırmıştı. Neye bağırıyorsa sanki duymuyorum.

Bir günde iki kere müdürün odasına gitmeyi nasıl becermiştim acaba. Ama o kızı dışarda bulursam ağızına sıçacaktım çakma sarı. Müdür bana kocaman kütüphaneyi temizleme cezası vermişti. Vicdansız hiç mi acımadın. Neyse en azından kafamı dinlerim ve aptal derslerden yırtarım. Kütüphaneye  indiğimde temizlik yerine uyumayı seçmiştim harika. Hem hademe varken ben neden böyle birşey yapayım ki neden milletin ekmeğine göz koyayım ayıp. Başımı masaya yaslayıp tam uyuyacakken kapı birden açılınca yerimden fırladım.
"Sakin ol müslim kız" birde o benimle dalga geçiyordu aman ne hoş
"Hiç çekemeyeceğim hem sen gitsene sevgilinin yanına" dediğimde sırıttı.
"Sevgilimin işi var" bir an zaten onun yanındayım deyip boynuma sarılmasını beklemiştim ama o hayvan gibi şey yapıyo ya. Gözlerimi devirdiğimde
"Ne o kıskandın mı" dedi. Ölesiye kıskanıyorum ama sana ah belli ederim.
"Sen nah kelimesini biliyormusun" dediğimde yüzünü buruşturup
"Sana küfür etmek hiç yakışmıyor" birde dalga geçiyordu aptal.
"Ettirme o zaman" dediğimde omuzlarını silkti.
"Hadi kıskandığını itiraf et" derken yaklaşıp belimden tutmuştu. Birden ondan uzaklaşıp
"Teknik olarak şuan sevgili olmadığımız için bana dokunamazsın" dediğimde gülmüştü.
"Sen harbi müslimliğe bağladın" anladık müslimim ne abarttılar ya.
"İman power canım şimdi geri çekil" dediğimde gülerek geri çekildi.
"Bu oyun daha ne kadar devam edecek" konuşması bitmeden telefonum çaldı.
"Pardon sevgilim arıyor" dediğimde gözlerini devirerek küfür mırıldandı ve kapıyı açıp çıktı. Aslında emir aramıyordu annem arıyordu ve ağzıma sıçacaktı.
"Aradığınız handeye ulaşılamıyor çünkü annesi onu katletti" dediğimde çekinerek konuşmuştum. Of ya annemin en nefret ettiği şeydir kavga en son kavga ettiğimde beni arkadaşlarımın önünde rezil etmişti.
"Sen eve gel ben göstercem sana katletmeyi" ah şimdi sıçtım ya.
"Üzgünüm ama babamda kalıyorum" zaaaa telefonu sinirle kapattığında zafer gülüşümü sergiledim.nihah

Tatlı İhanet (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin