Multi: Selen Toprak
Vote ve yorumlarınıı bekliyorum iyi okumalar ;))
Poşetlerin bir tanesini bile tabiki taşımadan kapıyı açıp içeriye girdim. Zaten ayağım hala acıyordu. Selimi beklemeden girdiğim için homurdanıyordu birde. "Ne oldu size ya kim saldırdı iyimisin kamki" şu çocuk ne zaman kanka demeyi öğrenecek. "Yok bişey aptal bi sapık dadandı" dedim merte, selime bakarken. Selende anlamış olacakki "iyi kırmışın kafasını" dediğinde el çarpıştık.
➖➖➖
"Çabuk yiyin kızlar daha denize gireceğiz" dedim önümdeki patatesleri hunharca yerken. Furkancığım sağolsun hiçbirimizden bir bok olmayacağını anladığı gibi mutfağa geçmişti tabi mutfak önlüğüyle fotoğrafını çekip instagrama attığımı bilmiyor zavallı çocuk. Eline telefonu aldığında üç buçuk attım. "Furkaan " dedim telaşla. Titredi birden o sırada herkes gülüyordu. "Nabıyosun ya bırak telefonu daha toplicaz masayı falan" bayık bayık baktı "selim olmasa haraket çekerdim ama yüzümü seviyorum handeciğim" selim piç gibi sırıttığında omuzuna vurdum. Tekrar telefonunu açtığında birden yüzü kasıldı. Ah şimdi sıçtın hande. Gülmeye başladığında mal gibi onu izliyordum neye gülüyor ki bu kadar.
Selimde kahkaha atarken furkan fotoğrafı selime gösterdiğinde gülümsemesi yavaşça silinmişti. "Furkan bu kadar seveceğini bilsem daha önce yapardım" dedim bende rahatlamış bir tavırla. Bana anlamayarak baktı "ne diyosun kızım ben selime gülüyorum" dedi telefon ekranını bana çevirirken. Hassiktir selim beni sikecek hayır gerçek anlamda sikecek. Geri geri adım attığımda oda sinirle üstüme geliyordu. Neye bu kadar kızdı anlamıyorum ne olmuş mertin elini öpüp alınına koyarken ki fotosunu çekip yüzlerce kişinin göreceği hatta selim olduğu için bini aşan kişinin göreceği rezil fotoyu instaya attıysam.
Mert gülmeye başladığında selim bana değil merte sinirle bakmaya başladı. "Kes sesini ebeni sikerim şimdi çocuk" mert zor olsada eliyle ağızını kapatmaya çalıştı ama hala gülen bir maymuna benziyordu. Yağız selimin merte bakmasından yararlanarak bana kaş göz işaretiyle kaçmamı gösterdiğinde ayaklarım götüme vurarak koşmaya kalktım ama ayağım acıdığı için yine hüsran feryat figan fln
Yere düştüğümde selim sinirli bakışlarının aksine yumuşak baktı "tamam kalk kalk bişe yapmayacağım" tereddütle ayağı kalıp selime baktım. Gülümsüyordu ama piç bir gülümsemeydi daha çok senin ebeni sikecem bekle sen der gibi.
➖➖➖
Kumsala indiğimizde yağız ve selim hala söyleniyordu bikini giydiğim için ve selim hala onu dinlemediğim için bana trip atıyordu kız işte ben kız diyorum inanmıyorsunuz. Bana inat şezlongda selenin yanına oturduğunda bende inadına yağızın yanına oturup koluna girdim. "Kuzenciğim sevimli pandam" dedim sırıtarak. Selime göz ucuyla baktığımda selenin üstünü bir şeyle örtmeye çalışıyordu. Ulan burda ben varım ben o değil benim kuzende hiç bi bok yapmıyor neyse istemiyorum zaten. "Hadi boks yapalım" dedim ayağı kalkarken. Hemen pandamda kalktı allahtan erkeklerle alakalı şeyleri seviyordum. "Gardını al" dedi pandam gardını almış sallanırken. Güldüm. "Güreşte var sırtın yere değerse akşama kadar istediğim herşeyi yapacaksın" alayla baktı. O sırada bütün tayfa bizi izliyordu ve karşılıklı gard aldığımız için bir kaç meraklı gözde bizim üzerimizdeydi. Sol direk attığında başımı sağa çevirdim ve sağ kroşeyi geçirdim. Acımadan vurduğum için ve ellerim çıplak olduğu için elim sızlanıştı ama belli etmiyordum. "Kuzen yavaş lan" dedi gülerek. Omuz silktim. Onun istesede bana vuramayacağını biliyordum ama ataklar yaparak beni hep yeniyordu. Sol direk attı tekrar bu sefer kaçamamıştım. Güneş zaten başımı döndürürken ayakta zor duruyordum "oha kıza bak" dedim dikkatini dağıtarak arkasındaki yere baktığımda hemen gardını idirip "hani nerde bikinili mi" diye sızlanırken gözlerimi devirdim. Hemen çelme takıp üstüne çıktığımda piç gibi güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı İhanet (Düzenlenecek)
Teen FictionHayatımda yaptığım en büyük yanlışın Hayatımdaki en güzel şey olabileceğini kim bilirdi ki ?