Selam sevgili Okuyucular bölüm Hakkindaki yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum;) bu arada çok güzel Yorumlar Almaya başladım çok teşekkür ederim hepinize 😘
Multi: Rüzgar Polat
"Havanın kararmasına Yakın pikniğe giden dingiller Olarak tarihe geçeceğiz" diye sızlandı selim yarım saattir Olduğu gibi. Gözlerimi devirdim. çimene elimdeki sarı örtüyü serdim. "Kimin ne düşündüğü kimin umurunda piknik pikniktir" dedi mert göz kırptı Sonra bana. Güldüm. Başımdaki sepet şapkayı-multide var rüzgarın üstünde-çıkartıp örtünün üstüne koydum ve saçlarımı dağıttım. "Serenay nerde kaldı ya o kısır getirecekti kısır olmazsa olmaz" dediğimde mert "asıl benim ponçiğim olmazsa olmaz kısırda neymiş" dedi ve gözlerini devirdi. Üstümde beyaz Salaş tişört Ve kot pantolon Vardı tabi hırkada almıştım.
Rahattım seviyordum rahat olmayı. Tabi etek giysem daha Rahat olurdum ama selim madem sana dokunamıyorum sende oranı buranı Açıp işimi zorlaştırma demişti. Aklıma gelen şeyle kıkırdadım. Karşıdan selimin geldiğini görünce hemen ağacın dibine oturdum. Onunda bana adımlamasını izledim. Üstünde koyu gri Bir tişört kot Vardı. Saçları dağınık oldugu için daha seksi duruyordu.
Yanıma oturduğunda aramıza Mesafe koymuştu malum bana dokunamıyordu ama ben tabikide ona dokunacaktım. "Selim boynundaki ne" dedim Yapmacık endişeli çıkan sesimle. "Ne" dedi Kaslarini çatıp. "Yan dön bakayım" dedim boynunun açıkta kalmasını sağladım. Yavaş yavaş yaklaşıp dudaklarımı değdirdiğimde titredi. tam kaçacakken kolundan tuttum. bu sefer nefesimi değdirdim tenine. "Mmmh Pardon yanlış görmüşüm" dediğimde yüzüne baktım. Normalde bu yakınlıkta ne zaman dursak dayanamayız hemen öpüşürüz ama şuan o beni öpemiyordu. Tabi benim öyle bir zorunluluğum yok. "Karşılık verme" dediğimde anlamadığını belli ederek kaşlarını çattı. Dudaklarını öpmeye başladığımda Ellerini çimenlere dayadı onlari çekmeye Başladı. Bu iş çok keyifli olmaya başlamıştı. Alt dudağını emdiğimde Sağ elimi yanağına koydum ve okşamaya başladım. Bacaklarımıda Açıp kucağına oturduğumda yutkundu. Sonunda öpmeyı bıraktığımda yüzü kıpkırmızıydı. "Bu ... bu çok acımasızca" dedi güldüm. "Ve Çok Keyifli" dedikten Sonra kucağından kalktım tam adım atacaktım ki yerle daha doğrusu çimenlerle öpüştüm. "Ahh" diye inlediğimde herkes bana bakmıştı ama selim ben Hallederim dediğinde tekrar bişeylerle uğraştılar. Selim bana doğru uzandı ama hicbir yerimizi temas ettirmiyordu. Uyanık seni. "Bişey oldu mu?" Dediğinde Başımı salladım. Omuzuma bişey batmıştı acıyordu. Omuzumu gösterdiğimde bana doğru eğildi sıcak nefesini Tenime değdirdi. "H-hey hani bana dokunmayacaktın" dediğimde piç gibi Güldü. "Dokunmuyorum" dedi Yüzünü yüzüme yaklaştırıp sıcak nefesini dudaklarıma üflediğinde alt dudağımı ısırdım. Şu anda onu öpersem ona Karşı koyamıyormuşum gibi gözükürdüm. Üstelik o banaKarşı koymuştu. "Piçin tekisin" dediğimde gülerek dudaklarını yaladı. Gözlerim tekrar dudaklarına kaydığında onu üstümden itip ayağa kalktım "B-ben bi şeye bakayım" dedim elimle az sonra yiyeceğimiz yemekleri gösterdim. "Ah bebeğim benimleyken heyecanlanıyorsun, bende öyle" dedikten Sonra göz kırptı. Tabiki dalga geçtiğini biliyordum ama o anki heyecanla "benimleyken heyecanlanıyor musun? Bende heyecanlıyken seninleniyorum" dedim ve Selimi gülme krizine soktum. Harika rezil olmuştum birde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı İhanet (Düzenlenecek)
Teen FictionHayatımda yaptığım en büyük yanlışın Hayatımdaki en güzel şey olabileceğini kim bilirdi ki ?