İnkar

4.7K 498 75
                                    

Multi: Mira beyoğlu

Yorum ve votelerinizi bekliyorum iyi okumalar

Okula gitmek için yola çıktım ve bir taksiye bindim. Taksideyken annem aradı okula neden gitmediğimi sordu. Miranın geldiğini onunla olduğumu söyledim. Yalan söylemedim aslında Mira gelmişti. Sadece detaylı anlatmamıştım. Okula gittiğimde sırasında pardon sıramızda oturuyordu. Onun yanına oturmak istemiyorum. Boş bir yere oturmak üzereyken gömleğinin düğmelerini göğüsüne kadar açmış bir kız karşıma geçti. Ağızındaki sakızı yayarak çiğnerken oturacağım sıranın üstüne elin koydu.
"Burası dolu" dediğinde diğer kızlar kıkırdadı. Çok çocukça davranıyorlardı.
"Hayır burda kimse oturmuyor" dediğimde kesin bir dille söyledim bunu. kendimi ezdirmeye hiç niyetim yoktu. Bana tek kaşını kaldırarak baktığında bende elimi sıranın üstüne koydum. Bir haftalık olabilirim ama kendimi ezdirmeyeceğim. Çantamı koydum ve oturdum. Oysa bana şaşkın şaşkın bakıyordu. Oturup ellerimi önüme bağladım.
"Kalk ordan kaltak" diye bağırdığında kalktım ve kızı ittim. Şerefsiz o kim bana kaltak diyor. Kendini beğenmiş orospu. İttirdiğim zaman diğer kızlar ayağa kalktı tek olsa dövebilirdim ama bütün kızlar kızın arkasına toplandı.
Tam cevap verecektim kolumdan biri tutup çektiğinde sarsıldım. Selim kolumdan tutup beni arkasına çektiğinde sadece ona baktım. Neden beni koruyordu ki.
"Sizin gibi orospu olmadığı için ona bulaşırsanız Sizi pişman ederim" keskin ve sert bir dille kızları tehdit etmişti. Hemde benim için. Gülmemek için dudaklarımı ısırdığımda tuttuğu kolumdan eski sıramıza sürükledi beni. Sert bir şekilde
"Sınıfta seni yemem merak etme" dediğinde kolumu ovaladım. Sıkı tutmuştu ve acımıştı. Yanıma oturduğunda yayıldı sanki az önce kızları tehdit eden o değil gibiydi. Bu kadar sert olduğunu bilmiyordum sinirlendiğinde. canımı acıtmıştı.
"Sağol" dedim somurtarak. Suratıma bakıp güldüğünde. Şaşırmış bir şekilde baktım ona. Bir anda ruh hali değişiyordu. Az önce sinirden suratındaki damarları görmüştüm.
"O kızlara aldırma onlar birlikte olduğum her kıza bulaşırlar" dediğinde kaşlarımı çattım. Her kızaymış bay ukala. Birde bunu sırıtarak söylüyordu.
"Biz birlikte değiliz, sen sıradan bir arkadaşsın benim için" diye çıkıştığımda sesli güldü. Oturduğumuz sırada bana yaklaşıp ciddileşti.
"Bütün sıradan arkadaşlarınla ıslak bir şekilde öpüşüyor musun yoksa" dediğinde vücut ısım birden fırladı. Ateşimin çıktığına emindim. Birde ıslak derken vurgu yapmıştı. Tepki verememiştim. Öylece baktım ona.
"Tamam tamam utanma" dediğinde uzaklaştı. Uzaklaştığında aldığım nefesi dışarı bıraktım yanımda sırıtarak otururken keyifle bana bakıyordu. Bense oturduğum yerde ellerimi önünde bağlayarak oturuyordum.

Ders boyunca konuşmadık. Benim aklımda hala onun Miranın ona aşık olduğunu nereden bildiğini düşündüm. Unutmamıştım soracaktım ona bunu. Zil çaldığında onun önünden geçerek kantine indim. Deniz mavisi rengine sahip olan masaya oturdum. Tek başıma meyve suyu içiyordum. Hiç arkadaşımın olmaması normal miydi. Selim beni kurtarmasa o kızların elinde kalacaktım. Çete olmuşlar resmen. Yumruk yaptığım elime başımı yaslamış sıkılgan bir şekilde oturuyordum. Yanımdaki sandalyeyi çekip oturan selimi görünce üstümü düzelttim. Bu çocuğun başka işi yok mu neden sürekli benim yanımda. Şikayet etsemde hoşuma gidiyordu yanımda olması.
"Miranın sana aşık olduğunu nerden biliyorsun" dedim meraklı gözlerle. Dirseklerin masaya yaslayıp gözlerimin içine baktı.
"Onu gördüğüm zaman normal davranıyor. Ama beni gördüğünde hep rezil olup kızarıyor. tahmin etmek çok zor olmadı." Dediğinde başımla onayladım tabiki anlayacaktı Mira alınına 'ben bu çocuğa aşığım' yazsa daha az dikkat çekerdi.
"O zaman beni neden öptün üstelik seni itmeye çalıştım" dediğimde gülümsedi çok tatlı bir gülümsemeydi bu. Dişlerini hafif göstermişti. Ellerini yukarıya doğru kıvrımlı saçlarının arasına atıp düşünceli bir bakış attı ne söyleyeceğini mi düşünüyordu. Beni neden öptüğünü bilmiyor muydu yoksa.
"Bilmiyorum sadece sende değişik olan birşey var. seni öpmek istedim ve öptüm." Dediğinde suratına yumruk atmak istedim. Öpmek istemiş ve öpmüş pislik. Bende onun gülüşünü gördüğüm zaman üstüne atlamak istiyorum ama atlamıyorum. Bu haksızlık. Aklımda bunu yapsam nasıl olur diye hayal kurduğum zaman gülümsedim. Fazla gülümsedim.
"Seni öpmem bu kadar mı mutlu etti." Dediğinde. Gülümsemeyi kestim. Tamda zamanını bulmuştun gülmenin.
"Evet çok mutlu oldum en büyük hayalim" dediğimde alaycı bir ses takındım. Mertlerin yanına gittiğinde bende kalkıp Yürümeye başladım.

Tatlı İhanet (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin