Banane ben yaptım

1.8K 244 57
                                    

Multi: Selen&Yağız

21k için hepinize çok teşekkürler iyiki varsınız :) yorumlarınızı bekliyorum iyi okumalar

Uyuyamadığım için sabahın 7'sinde kalkmıştım tabi ben uyuyamıyorsam kimse uyumayacaktı. Yavaş haraketlerle selimin üstüne çıktım malum yanıklar. "Hadi kalk saat öğlen 3 oldu" diye bağırdım. Yalan. Ellerini gözlerine kavuşturdu ve esnedi.

Dağılmış saçları hafif şişmiş gözleri ile çok tatlı geldi gözüme kesinlikle şuan üstsüz olmasının bi alakası yok onu tatlı bulmamda saçmalamayın. "Kalk üstümden" kısık sesi çatallıydı. Boğazını temizledikten sonra yan dönmeye çalıştı. Tabiki onun gücü daha baskın olduğu için üstünden yatağa düştüm. "Ah" diye inledim. Heryerim ağrıyor yahu. Bir daha güneşe çıkan...

Gözlerini açtı ve elleri saçlarıma gitti. "Noldu iyimisin ha" teleşla vücuduma bakıyordu ama canımı yakanın o olduğunu bilmiyordu tabi. Bana öyle baktığı için acı falan kalmamıştı. herkes uyuduğu için ses yoktu ahşap evde.

Elimi yanağına götürdüm "selim" dedim çocuksu sesimle. "Hıı" gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. yanağını sıktım "beni öpermisin" dedim istekli bi sesle. Uzanıp öperken canım acırdı o yüzden o öpsün. Her şekilde öpüşmemiz lazım o bana öyle baktığında kafam nerelere gidiyorda ben öpüşmekle yetiniyorum.

Beni altına alıp burunlarımızı buluşturdu. "Öpmeden duramıyorsun değil mi beni" zaten uykulu olduğu için kısık olan gözleri güldüğünde yok olmuştu ama egosu hala yerindeydi. Fazlasıyla. "Tamam kalk bende kumsalda başkalarıyla öpüşürüm" dedim ittirmeye çalışırken. Gözleri maşallah bir açıldı şikayetçi değilim. Çikolata gözleri şimdi sıcak çikolata gibi benide eritiyordu. "Sikerim" dedi düz bi ses tonuyla. İşi gücü birilerini becermekti zaten.

Güldüm. Elini tekrar sarı saçlarımın arasına götürdü. Camdan yansıyan güneş yüzünden gözlerimi kıstım. "Gülme şöyle öpesim geliyor" alayla baktım. "Öpmemem için sebep yok zaten zeki çocuk" birden duraksadı. Çikolata gözleri gözlerimden dudaklarıma kaydı sonra gülümsedi.

Gözlerinin yanlarında beliren çizgilerden gözlerimi ayırdım ve bende dudaklarına baktım. Bir kaç saniye sonra birleşti dudakları dudaklarımla.
Yeni uyandığı için kuru olan dudakları dudaklarıma yapışmıştı. Üstüme ağırlığını istemeden olsada verdiğinde yüzümü buruşturup dudaklarından ayrıldım.

Diğerlerini zorlasamda uyanmadıkları için moralim bozulmuştu ama selimle kumsalda yürümek hiç fena fikir değildi. Hatta iyiki uyanmamışlar. "Cidden bikini giymek zorundamısın" üstümdeki siyah bikininin üstüne dantel uzun birşey giymiştim ama vücudum ortadaydı. Güzel bir fiziğim olduğu için memnundum bikini giymekten. "Evet" dedim düz bir sesle. Ben romantik bir ortam yapmaya çalışıyorum onun söylediği hala bikini.

Denize yakın yerden yürüdüğümüz için ayaklarımız ıslanıyordu ama bu his huzur veriyordu. Eli elimde sadece bir kaç kuş sesi ve güneşin parlaklığı vardı. Sadece denizdeki dalgalar duyulurken selime baktım. Hala somurtuyordu. Somurtmaktan yüzü kırışacak öküzün. "Biraz daha somurtursan seni denize atarım ha" bana alayla baktı. "Ben istemediğim sürece beni yerimden oynatamazsın" elimi kurtardım hemen. "Demek öküz olduğunu kabul ediyorsun" gülerek ona baktığımda ani bir haraketle ellerini bacağımın altına ve belime yerleştirip beni kucağına aldı.

Denize doğru yürürken düşmemek için boynuna sarıldım. "Ya yapma ıslanmak istemiyorum seliiiim" bağırdım ama nafile. Hala ilerlemeye devam ediyordu. Birde derinlere gidiyordu. Ben diyorum bu çocuk benden kurtulmaya çalışıyor.

Tatlı İhanet (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin