Multi: yağız soylu
Çok tatlığ djdj vote ve yorumları bekliyorum :)
Teyze ve nine bize 'hepiniz delirmişsiniz' konuşması yaptıktan sonra gitmişlerdi. Çok bile dayanmışlardı çünkü mert fena saçmalamıştı. Teyzeler çıkar çıkmaz selim merte bitane yumruk indirdiğinde serenay çığlık atsada ben gayet sakindim. Alıştım artık birilerine yumruk atmasına sonuçta Selim Ekici ile sevgiliyim yani. Ben. Selim. İle. Sevgiliyim. "Aşkw ahh burnum yerindemi ha baksana" mert hala işin dalgasındaydı ama serenay sanki 272836 yerinden bıçaklanmış gibi bakıyoru merte. "Yerinde ama yamulmuş gibi duruyor" güldüğümde serenay öyle bir bakış attıki bir ara sahte kimlik çıkartıp amerikaya taşınmayı ve köprü altlarında beni bulana kadar saklanmayı düşündüm.
➖➖➖➖➖
Dün o kadar yorucu bir gündü ki. Bir sürü şey olmuştu. Sabah selimle ayrılmıştık ve öğren barışmıştık yine iyi idare etmiştik bir kaç saat. Ne yani ayladır selim olmadan tek yaptığım şey tuvalete gitmekti tabiki yokluğu garip gelmişti.Bugün karnelerimizi alıp tatile çıkacaktık ve bütün tatil boyunca harika planlarım vardı. Tam anlamıyla kopacaktım.
Bütün dolabı asla bitmeyecek kadar dondurmayla dolduracaktım ki tatilimin beş dakikasını bakkaldan dondurma almakla ziyan etmeyecektim.
Yanında bir sürü abur cuburla leptopumu alıp deliler gibi kopacaktım. İlk gün Teen Wolf ikindi gün The Vampire Diaries izleyecektim ve Dylanı gördükçe iç çekecektim.
➖➖➖➖
Karnemdeki bütün birleri toplayınca on bile yapmadığını gördüm. Bu nasıl oluyor anlamıyorum biz ondan fazla ders görüyorduk ne yani ben şimdi bazı derslerden bir bile alamamış mıydım ? Belki eski yüz falan almışımdır birde üstüne bu onu ekle Allllaaah ortalamam resmen 110. Ne kadar da zeki bir görülüm ben öyle."Anneeee ben geldim ve gidiyorum bay bay" karnemi içeriye fırlatıp kaçacakken tabi annem sevecen bir ses tonuyla (!) "içeriye" diye bağırmamıştı. Saçmalamayın tabiki öyle bir şey olmamıştı.
"Bir almadığın bir dersin varmı hande" şirince sırıttım. Bu okul neden var böyle çocuklarla annelerin arasını açmak için mi. Çocukların psikolojilerini bozmak için mi. Lanet olsun bu dünya lanet olsun bu hayat diye anırasım geliyor hatta saçlarımı ıslatıp üstüme yeşil fosfor giyip renklerle boğulmak istiyorum.
Anneme açıklama yapamadan zil çaldığında hınzırca sırıttım. Kapıyı açtığımda içeriye selim girmişti. "Selim sen niye burdasın ya gitsene sen git" bu piçin notları iyiydi ve bu beni sinir ediyordu. Hiç çalışmadan sanki vahiy gelmiş gibi yapıyordu sınavda soruları bense kağıtla kesişiyordum. "Senin karnen nasıl" dedi annem selime bakarken. Al işte şimdi başlıyoruz. "Önemli değil ya teşekkür almışım" hayır annemin yanında ne kadarda mütevazi oluyorsun sen öyle. Annem olmasa 'ezik ya tabi sende beyin yok o yüzden hepsi bunlar üzülme fatmagül bunlarda geçer' diye dalga geçerdi ama şimdi sanki yeni farketmiş gibi teşekkür almışım. "Hande siz sürekli beraber değilmisiniz ya insan birazcıkm çeker şu çocuğa" sinirle anneme baktım. Cevap vermeden selim atladı. "Merak etmeyin ben ona yardımcı olacağım" annemin bakışları yumuşadığında selim annemden tatil içn izin almıştı tabi bana sormak gibi bir düşüncesi yoktu direk 'bavul hazırla gidiyoruz' demişti öküz işte.
➖➖➖➖
Annemi ikne etmek pek zor olmadı bilirsiniz biz öyle çok sıkı bir aile değil hatta geniştik babam annemden daha çok ilgileniyordu benimle bu konularda. Bir kaç gün sonra ben selim serenay mert furkan özkan birde selimin kuzeni gelecekmiş. Kız olduğu için onu tanımasamda nefret etmiştim ne yani kuzense kuzen benim selim gibi kuzenim olsa kuzen falan demem yavşarım valla. Kızın resmini gördüğümde daha çok nefret etmiştim güzeldi şerefsiz ama benim kadar olmasın. Of bu selimin egosu gün geçtikçe bana bulaşıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tatlı İhanet (Düzenlenecek)
Teen FictionHayatımda yaptığım en büyük yanlışın Hayatımdaki en güzel şey olabileceğini kim bilirdi ki ?