Küçük Selim

1.7K 94 30
                                    

Yorum ve votelerinizi bekliyorum iyi okumalar :)

Multi: mert aşkw

Babamın düğününün ardından üç gün geçmişti. Şimdi bavulumu topluyordum çünkü selim eymenle aynı evde kalmamı istemediğini söyledi. Hayır birde kıskandığını kabul etse neyse onuda kabul etmiyor. Telefonum çaldığında hopörlere verip bavulu hazırlamaya devam ettim.

"Napıyorsun"

"Giysilerimi tıkıyorum bavula" gülme sesi geldi kulağıma.

"Siyah sütyenini de al nasılsa aynı evde kalacağız" gözlerimi devirdim ama yüzümde aptal bi gülümseme vardı. Annem ne kadar istemesede mertlerde kalacaktım bir süre. Merte göre hava hoştu buldu benim gibi mükemmel kankayı. Korna sesiyle yerimde sıçradım. Camdan baktığımda selimin-türk toplumunun tabiriyle-götünü satsan alamazsın dedikleri arabayı gördüm. Sırıttım ve bavulu alıp odadan çıktım.

"Bu delikanlı seni benden almaya çalışıyor" babam kaşları çatık selime baktığında kıkırdadım. "Baba alt tarafı bir kaç hafta" dediğimde omuz silkti. "Her gün arayacaksın" başımı sallayıp sarıldım. Sonra melis ablaya sarıldım. Eymen kollarını açtı "çok özleyeceğim" dediğince selim "şerefsiz" diye mırıldandı. Sarıldığımda kulağına yaklaşıp "çok özlersin" dediğimde gözlerini devirdi.

Arabada giderken canım sıkıldığı için müzik açtım. "Biz şimdi aynı evde mi kalcaz" dediğimde başını salladı ve dudaklarını yaladı. "Siyah sütyenini aldın dimi hani şu üst kısmı dantel olan" kaşlarımı çatıp omuzuna vurdum. "Sen nerden biliyosun benim sütyenimi ya!" Diye cırladığımda sırıttı ve göğüslerimi gösterdi. "Gözüküyor" dediğinde hemen üstümü düzelttim. Hatırlatında bidaha askılı giymeyeyim.

-------

"Pasta savaşııııığğ" mert önündeki pastayı alıp suratıma fırlattığımda gözlerimi kapattım ve küfür mırıldandım. "Seni bitch seni" dedikten sonra yüzümü sildim.

"Handeye kimse dokunamaz sikerim" diye bağırdıktan sonra mertin kafasını pastaya yatıran selime gözlerim kalp şeklini alarak baktım.

"Yhaa öküzüm beniği-" sözüm bitmeden saçlarımdan tutup kafamı pastaya gömdüğünde sinirle inledim. "Şerefsiz misin ya?" Dedikten sonra saçımı geriye attım. Omuz silkip güldü. "Ben istediğimi yaparım" dediğinde gözlerimi devirdim. "Bende" dedikten sonra dizimi kasığına geçirdiğimde küfür edip eğildi. "Bak bi konuda anlaşalım ilerde işine yarayacak şeylere zarar verme!" Dedikten sonra belimden tutup beni banyoya doğru götürdüğünde kıkırdıyordum.

Duşa kabine girdikten sonra soğuk suyu açtığı için hafif(!) çığlık attım. "Kanka siz napıyonuz orda ya benim namuslu banyomu kirletmeyin" mertin söyledikleri yüzünden kızarırken selime vurdum. "Salak dondum" dediğimde sırıtıp elini belime koydu ve başımı göğüsüne yasladı. "Ben ısıtırım seni" kıkırdadım ve başımı kaldırıp ona baktım.

Burnunun üstündeki pastayı yaladığımda gözleri parladı ve oda benim çenemi yaladı. "Ben çok sevdim bu oyunu" dedikten sonra beni öpmeye başlayınca kıkırdayarak karşılık verdim. Alt dudağımı emerken bacaklarımdan tutup beni kucağına aldığında düşmemek için bacaklarımı beline doladım.

Su yüzünden dengesini kaybedip yere kapaklandığında benide beraberinde düşürdü. Birden acıyla "Ahhh amına koyayım" diye inlediğinde telaşla "ne oldu" diye bağırdım. "Ahh siktir haraket etmeee" üstünde olduğum yere baktığımda yanaklarım kırmızının tonlarını denedi. Resmen küçük selimi öldürdüm.

"Ç-çok özür dilerim napiyim ben merti çağriyim" dedikten sonra kalktığımda tekrar inledi. Ahhh aferin hande resmen ekmek tekneni batırdın.

"Merrttt!" Koşarak salona girdiğimde mert yerinde sıçradı. "Noldu gız prezervatifi mi unuttunuz?" Dediğinde gözlerimi devirdim. "Hayır küçük selim ölüyor" dediğimde gözlerindeki dehşet hakkında bir kitap yazabilirdim . "Nerde o" dedikten sonra cevabı beklemeden banyoya koştu.

--------

"Düzenli olarak bu kremi sürsün şişliği inene kadar" doktor gülümsedikten sonra gitmek için kapıya doğru yol aldı. Bende selimin yanına oturdum. Yatakta yatıyordu ve bana ölümcül bakışlar atıyordu. Kıkırdadım istemsiz olarak resmen küçük selim ölümden döndü.

"Senin benim erkekliğimle ne alıp veremediğin var" dediğinde sabahtan beri tuttuğu kahkahamı dışarıya bıraktım. Oda kendini tutamayıp güldüğünde mert odaya girdi. Elindeki kremi sallayarak selime baktı.

"Kanka beraber kullanırız ha" dedikten sonra güldüğünde selim yanındaki yastığı fırlattı.

"Kanka bak şimdi nasıl kullanacağını söyleyeyim. Bunu eline dök sonra yavaşça sürüyo-"

"Ben gidiyorum" dedikten sonra yüzümü buruşturarak oturma odasına ilerledim. "Serooooo!" Diye bağırarak serenayın üstüne atladığımda kıkırdayıp sarıldı. "Naber bebek" kıkırdadım. "İyi. Yani selimin küçüğünü saymazsak herşey yolunda" dediğimde kıkırdadı.

"Hadi foto çekilelim" dedikten sonra iphonesini çıkardığında hemen saçlarımı düzeltip poz verdim. Sonra 9'lu olduğunu görünce yüzümü şekilden şekle soktum.

-----

Elimdeki cips paketleriyle kısmetse oluru izlerken diğer herkes ayakta uyuyordu. Selimin telefonu çaldığında sıkıntıyla bakmadan açtı. "Evet?"

"Selim"

Babasının sesini duyduğumda yüzümü buruşturdum. Bu adam niye var?

"Ne istiyosun?" Elini sıktım varlığımı hissettirmek için. Bana bakıp gülümsediğinde eğilip öpecektim ama yüzünü buruşturduğunda canının acıdığını anlayıp telaşla geri çekildim. Ağızımı oynatarak "özür" dediğimde ağızımın aldığı şekle gülüp burnuma vurdu.

"Bir hafta kaldı düğüne. Güzel bi takım giy ha o kızdan ayrılmadıysan onu kesilikle bekliyorum" adamın iğrenç kahkahası kulağımı doldurduğunda yüzümü buruşturup taklidini yaptığımda selim sırıttı. "Gelirim hadi kapat" dedikten sonra kapattığında şaşkınca ona baktım. Gidecek miydi cidden?

"Gidecek misin?" Başını salladı. "Belkide onu son kez göreceğim" deyip omuz silktiğinde yutkundum. Babasını son kez göreceğini düşündüğü için istemediği biyere gitmesi çok acımasız. 

"Bana sarılır mısın?"

Dediğinde başımı sallayıp dolan gözlerimi kırpıştırdım.

"Her zaman" dedikten sonra sarılıp başımı göğüsüne yasladım.

"Sana bi hikaye anlatayım mi?" Dediğinde heyecanla başımı salladım. Daha önce bana hikaye anlatmamıştı.

"Bir adam varmış"

Dedikten sonra durduğunda başımı kaldırıp ona baktım. "Eee?"  Sırıttı.

"Sonra ölmüş"

Gözlerimi devirdim ve gülüp omuzuna vurdum. "Salak" dudaklarına küçük bi öpücük bırakıp tekrar göğüsündeki yerimi aldım.

Yorum ve voteleri bekliyorum ;)

Tatlı İhanet (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin