Son mu ? Başlangıç mı ?

2K 306 21
                                    

M: Selim Ekici

SELİM'den

Mert birden bağırdığında kafasına vurdum. Acaba bu çocuk benim darbelerim yüzünden mi bu kadar salak tı ? Bir an vicdan azabı çekecektim resmen. "Kralımıza alkış yok mu genjler" diye bağırdığında gözlerimi devirdim. Yine şu aptal ilgi merasimi başlamıştı. Kızlar "cansın sen, kralım benim" gibi saçma şeyler söylediğinde handeye baktım yine tırnaklarını yiyiyordu ve beni kıskanması harika bir şeydi. Bir ara mertle aralarında birşeyler olacak diye korkuyordum ama hala olabilir tabi ben o merti sikerim. "Şimdide kraliçemizi alkışlayın çünkü o mükemmel" handeye baktığımda oda bu durumdan hoşnutsuz gibiydi. Erkekler ıslık çaldıklarında hepsini kafama kazıdım sonradan görecektim hesaplarını.

Müzikle birlikte mira oynamaya başlamıştı. "O kadar içme istersen hande sarhoş olacaksın" dediğimde umursamazca içmeye devam etti. Bu kaçıncı bardak yahu kız benden iyi içiyor resmen. Mira elimden tutup benide oynattığında istemesemde handeye bakmaktan vazgeçip miraya dönmüştüm. Bir süre oynadığımızda yorulup tekrar handelerin yanına gittim. "Eee hande sende oynasana biraz bugün senin günün" dediğinde merte baktım bu çocuk handeye yürüyordu resmen. Hande aptalca gülümseyip hıçkırdığında elindeki bardağı aldım. "Hoşgeldin Sarhoş hande" dediğimde umursamadan bardağı elimden alıp kafasına dikti. Yuh ama artık yani.

Party bir kaç saat daha devam ettikten sonra çoğu kişi evlerine dağılmıştı. Bana ve handeye gelen hediyeler hala bahçedeyken biz içeriye girmiştik. Ben furkan mira hande mert özkan. Sadece biz kalmıştık ve böylesi daha iyiydi. "Hande içme artık abarttın ama" mira handeyi uyardığında hande başını tuttu. "Kim tepiniyo lan başımda" sarhoş sarhoş konuştuğunda hıçkırmıştı birde o kadar tatlıydı ki. Dans ederken saçı bozulduğu için açmıştı ve kabarık duruyordu birde dudağının yanına taşan ruju ve akan gözleri vardı tabi aslında tam bir canavara benziyordu ama bana tatlı geliyordu her haliyle "içme artık" dediğimde "tamam aşkım sen ne istersen" demesiyle herkesin gözü büyüyerek bana döndü mira "aşkım" dediğinde ne yapacağımı şaşırım. Ulan sik gibi kaldım yine ya. Bu kadar içmesen olmuyordu değil mi. "Aşkım tabi biz selimle sevişiyoz siz bilmiyonuz mu" hande bana göz kırpmaya çalışıken ayağı kalkmaya çalıştığında yere düşmüştü. "Şşeyy çook iiçti herhalde" kekelediğimde furkan bana gözlerini kırpmadan bakıyordu "emin misin" miraya baktığımda tam cevap verecekken mert araya girip "emin değil selim" dediğinde üzerimdeki gözler ona döndü. "Tamam harbiden ibnelik yaptım siz sorguya devam" dediğinde derin derin nefes almaya çalıştım. "Yalan söylüyor ya doğruları söylesene biz birbirimize aşığız o benim ukala öküzüm çok seviyoz birbirimizi" hande konuşmaya devam ettikçe üzerimdeki gözler büyüyordu resmen. Allahım sen handeye bu gecelik azıcıkta olsa beyin ver yarabbim kendi kendini gömüyor şuan. "Mmmira bak" derken mira şiddetle ayağı kalktı. Bende kalktığımda üzerime doğru geldi. "Cevap ver doğru mu değil mi" göz yaşları akmaya başlamıştı bile ahh hande sen uyan seni sikecem ben ya. "Mmira" diye hala kekelerken hande yerde sızmıştı diğeleri ise ağızı açık hala bana bakıyorlardı. "Doğru mu" son gücüyle ağlayarak bana baktığında "doğru" diye çıkıştım. Ah ananı sikeyim şimdi hande uyandığında sikecek beni. Hatta öldürecek ne öldürmesi kesin işkence yapar "ne diyosun lan sen ne diyosun" mira göğüsüme vurmaya başladığında kriz geçiriyor gibi bir şeydi. Ah bizim hikayemiz şimdi bitti mi yoksa yeni mi başladı. Ben hala handenin bana yapacaklarını düşünürken mirayı mert durdurmuştu. "Siz ikinizde şerefsizsiniz Allah belanızı versin sizden nefret ediyorum aldattınız beni" çantasını alıp son hızla ağlayarak evden çıktığında merte işaret yaptım saat geçti ve tek gitmesi iyi olmazdı. "Tek kelime etmeyin sadece handeyle sevgili olduğumu bilin yeter gerisini hande uyanınca konuşuruz" dediğimde furkan tebessüm etti. "Biliyordum zaten" dediğinde özkan "siktir lan" diye çıkıştı aynı tepkiyi bende verdim "siktir ordan" dediğimde gözlerini devirdi. "Ulan birbirinize yiyecek gibi bakmasanız bu soru mantıklı gelirdi belki" dediğinde hak verdim ben hep handenin dudaklarına bakıp dudaklarımı yalıyordum. "Niye sormadın lan o zaman" dediğimde ellerini suçlu gibi havaya kaldırdı. "Çünkü sen böyle saçma bir oyun yapmazsın bir sebebi vardır diye düşündüm" dediğinde hak verdim. "Neyse sikerim sebebini şimdi uyumaya çalışacağım çünkü yarın hande sikecek beni" dediğimde ikiside güldü.

HANDE'den

Sabah uyandığımda başımın üstünde bir fil ailesi yuva yapmış gibi hissediyordum. Zar zor gözlerimi açıp telefonuma baktığımda babamın en az 10 kez aradığını gördüm ve aceleyle aramaya başladım ama kimse açmadı. Acaba bir şey mi oldu diye düşünürken whatsapptaki mesajlara baktım.mira ne yazmış olabilir ki bu kadar üstelik biz beraber değil miydik dün gece ? Ah aklımda bin tane soru var. Mesajlara bakmadım çünkü telefonum dondu kaldıramadı o kadar mesajı birde iphone 6 plus olacak içimden gözlerimi devirdim. Merdivenleri inerken Babam muhtemelen selimlerin evinde kaldığım için aramıştır o kadar diye düşünerek içimi rahatlatmaya çalıştım. Mutfaka doğru ilerlediğimde bizim tayfa bana korku dolu gözlerle bakıyordu. Ama mira yoktu. "Birşey mi oldu neden öyle bakıyordunuz" dediğimde selim bana doğru adımladı. Ellerimi tuttuğunda hemen çektim. "Napıyorsun" dediğimde karşımızda oturan bir adet sırıtan mert ve korkuyla bakan özkan ve furkanı gördüm. "Herşeyi biliyorlar" dediğinde bacaklarım yine hissizleşmeye başlamıştı lanet olası bacaklarım en zor anımda hep yalnız bırakıyolar beni. "Ne" diye cırladığımda mert daha çok gülmüştü "eğer biraz daha sırıtırsan smackdownda gördüğüm bütün haraketleri üstünde denerim mert damon olur kanını emerim kapa çeneni" diye bağırdığımda eliyle ağızını kapatıp arkasına döndü. "Nasıl söylersin hemde bana sormadan" diye bağırdığımda selimden uzaklaştım ahh onu asla affetmeyeceğim. "Aslında ben değil sen söyledin" dediğinde ağızım açık ona baktım. "Eğer bu bir şakaysa ben gerçekten gülmüyorum mert bile daha komik" dediğimde surat ifadesinin değişmediğini gördüğümde korkuyla sandalyenin birine oturdum. "Dün o kadar içtin ki kapatamadım çeneni" dediğinde kalbim ağızımdan fışkıracak diye korkuyordum. Birden ayağı kalktığımda herkes paniklemişti. "Mira nerde" dediğimde selim dudaklarını ısırıyordu. "Biri cevap versin lütfen mira nerde" diye bağırdığımda "bize sövdü ve gitti" diyen selime ağızım açık baktım. "Oha hande kalbinin sesi buraya geliyor sakin ol" merte baktığımda ciddiydi ilk defa. Allah'ım bu olanlar gerçek mi çünkü bana şaka gibi geliyor ne yani dün birlikte elbise bakmaya gittiğim ve en best frendim olan kız şuan en best düşmanım mı olmuştu. Hızlıca çantamı alıp kapıya doğru koşarken gözyaşlarıma hakim olamadım. Tam çıkacakken selim kolumdan tutup başımı hızlıca göğüsüne bastırdı. "Selim onu kaybedemem o benim kardeşim" diye zırladığımda çenesini başıma yaslamıştı. Ellerimi belime sarıp ağlarken telefonum çaldı. Mira olma ihtimaliyle hızlıca ekrana bakmıştım ama annem di. Ses tonumu ayarlamaya çalışarak telefonu açtım. "Annem" dediğimde kızgın sesi kulaklarımı doldurdu "eve gel" dediğinde yutkundum. Sesi o kadar düz ve tok çıkmıştı ki.

Yine son çok büyük tesadüf ksjs herkesin vote ve yorum yapan parmakcıklarınızdan öpem love you sjdks

Tatlı İhanet (Düzenlenecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin