Azi este ziua cea mare . Adică nu pentru mine, bineînțeles. Echipa școlii de fotbal joacă contra nu știu cărui liceu.
Idea e ca dacă câștigăm, primim toată școala un zece la sport. Și cum eu nu am nici o notă mai mare de 8 la materia asta, e oportunitate bine-venita.-Schimbați-va tricourile! fluieră proful intinzandu-ne fiecărui elev dinafara echipei către un articol vestimentar albastru pe care era desenat un cap de leu cu numele "The lions".
Apuc materialul cu vârfurile degetelor la fel ca celelalte fete ce nu sunt prea încântate de ele și merg spre vestiar.
Îmi trag repede maieul alb, mulat pe care alesesem sa îl port pe căldura asta și l-am înlocuit cu bucata albastră de cârpă ce îmi era atât de mare, de parcă purtam tricoul lui taică-miu. Din fericire nu eram singura cu această problemă după oftaturile din partea popularelor care se consolau singure cu replici seci de genul:
-Sunt aproape sigură că ăsta e tricoul pe care l-a purtat Chase acum doi ani, în echipă.Îmi dau ochii peste cap și ies din vestiare ochind în tribune o bancă liberă lângă Annie și Ashley. Ca tot veni vorba de ele, sper sa nu devină judecători peste noapte...
-Kate! chițăiră ele sufocandu-ma.
-Hei.spun în timp ce mă așez cuminte pe bancă. Cu cine joacă?
-Unii de la un liceu de prin nord. Îi cheamă "The Bigs-Foots".Chicotesc la auzul numelui și iau o gură din sticla de apă în timp ce prezentatorul, care se întâmplă să fie chiar "iubitul-fals-care-habarnam-cum-il-cheama".
-Din echipa liceului Booklet LA Study numită și "The Lions" fac parte: Chase Benston, Nick Jeorge, Robin Williams, Harry White, Lucas Jackson, Thomas Merrew, John di Angelo, ...Nu mai ascult mai departe, dar sunt ocupată să observ fiecare jucător în parte asemenea majoritatea fetelor ce deja fac piruete în fustițele ălea a lor scurte.
-...Din echipa "The Bigs-Foots" fac parte...
Privesc cu atenție adversarii și trebuie sa recunosc că li se potrivește numele. Pe teren intră 12 matahale asemenea body-guarzilor care au niște fețe încruntate de zici ca vor sa omoare pe cineva.
-Yac. spune Annie scârbită arătând către fundașul echipei adverse ce începuse sa își sufle nasul cu sunete de elefant, făcând mulțimea sa izbucnească în râs.-Șiii... ÎNCEPEȚI! țipă prezentatorul în microfon făcându-ma să îmi astup urechile.
Toți începură sa alerge pe gazonul verde, furându-mi ochii în toate părțile, deși eu urmăream doar un anume jucător...
-Goool pentru "The lions"!!! Bravo Chase!Mulțimea delira, aplauda, iar majoretele începuseră obișnuita lor piramidă strigând cu vocile lor pițigăiate:
-Chase! Chase! Chase!*
Mai sunt doar două minute și se termină jocul, iar scorul e 5-3 pentru noi, ceea ce înseamnă ca o sa îmi salvez media la sport.
-40 de secunde! 40,39,38,35,...
Urmăresc cu sufletul la gura cum John îi pasează lui Robin, care îi pasează lui Lucas, care...
-23,22,21,20...
Care îi pasează lui Thomas, care o scapă unei matahale, dar Nick recuperează mingea, o pasează iarăși lui Lucas,...
-10,9,8,7,6,...
Lucas o dă echipei adverse, dar Chase o recuperează, ocolește adversarii, se apropie de poartă, poziționează mingea...
-3,2,1,..
-GOOOL!!!! izbucnește mulțimea începând sa fluiere, sa huduie, sa aplaude, sa se ridice în picioare, sa țipe, iar majoretele îl iau pe Chase la o rundă de îmbrățișat și pupat, astfel ca atunci când coechipierii îl iau pe sus, iar el face cu mâna mulțimii cu zâmbetul lui arogant pe buze, are fața plină de urme de ruj de toate culorile.
CITEȘTI
Decizia inimii /în curs de editare/
Romance*Mulțumesc @DreamSmileLive pentru copertă! ❤* Pentru Kate, dragostea este precum o bătaie de aripi a unui fluture. Firavă, lină, pură. Lipsită de minciună sau durere. Raiul pe Pământ. Pentru Chase, dragostea este un joc al dominației. Unul al puter...