Capitolul 7.

9.8K 451 31
                                    

Cuvintele sale răgușite M-au trezit la realitate, în timp ce creierul meu încă procesa cele întâmplate.
Tocmai am avut primul sărut. Am avut primul sărut cu play-boyul liceului.
Oh, nu!
Mă așteptam la ceva...unic, romantic, special, dar se pare ca nu toate visele se împlinesc. Însă nu regret nici măcar o clipă ce s-a întâmplat, și m-as minți singură dacă as zice ca nu mi-a plăcut, deși el a făcut cam toată treaba, din moment ce sunt o neexperimentata, oricât de multe tutoriale as fi văzut pe YouTube. Dar trebuie sa uit totul. Dacă m-a sărutat ăsta nu înseamnă ca vreau sa fim împreună sau ceva! Pentru numele lui Dumnezeu, sunt beată și euforica, dar destul de conștientă ca sa refuz orice alt gest de al lui. O să duc ăsta într-un colț îndepărtat al minții, lângă amintirea mamei, și o sa îmi continui viața, o sa mă îndrăgostesc de un băiat cu adevărat romantic și șarmant, o sa mă sărut cu cine știe câți băieți de acum încolo, iar Chase va face parte din trecut, începând de...acum!

Și cu această mica morală mintală, mă despart de corpul sau fierbinte și îi spun roșie ca o sfeclă
-Nu se va mai întâmplă. Voi uita totul și ai face bine sa faci așa și tu.
Mă privește uimit, dar încearcă sa mă strângă în brațe, însă mă feresc la milimetru și fug spre intrarea în vilă în căutarea celor două. E de abia ora 2:40.Mai am timp de ceva distracție, care include doar băutură. Nimic altceva. Nu risc sa fiu iar luată pe sus, iar totul să se sfârșească cu un sărut.

Așa ca ocolesc livingul și spre uimirea mea îmi găsesc prietenele la bar dând pahar după pahar pe gât.
Mă alătur lor și după ce ne salutăm cu o scurtă mișcare a capului și bat cu degetele pe blatul alb, miscandu-mi capul după ritmul melodiei ce îmi asurzeste urechile. Comand shot după shot, iar mintea îmi devine din ce în ce mai clară, ajungând sa râd din orice alături ce ceilalte două bețive.

Însă, chiar și așa amețite, nu pot să nu observ ca sala se golește ușor, ușor deși e destul de devreme. Răspunsul vine printr-o Tessa îmbrăcată cu o rochie transparentă, beată ce vine la noi rânjind.
-Haideți sus. Se joaca Blackjack.
O urmăm fără comentarii la ultimul etaj, unde ne conduce într-o cameră spațioasă, cu vreo 9 oameni.
Ne găsim loc pe ultimele trei scaune libere în timp ce ascult regulile de la dealer.
-Pe bani sau pe dezbrăcate? întreabă spre uimirea mea, chiar Chase, ce se pare ca nu m-a observat.
-Pe dezbrăcate! țipă toți din încăpere începând sa huduie.
Dealerul râde și ne împarte cărțile.

Privesc cu frică cele două bucăți cartonate observând un as și un 6. Nu o să rămân dezbrăcată de la primul joc măcar.
-Blackjack. spun mândră și dau cărțile pe față, atrăgând o tonă de priviri uimite, printre care și a brunetului.
Ceilalți își dau și ei cărțile, dar o roșcată și un blond au minimul de puncte la egalitate. Gândul ca o sa îi dezbrac pe amândoi de la prima runda îmi oferă un zâmbet îngâmfat.
-Haideți! îi încurajez deși nu cred ca au nevoie.

Roșcata își da jos mai mult decât bucuroasă rochia mini, dezvăluind o lenjerie roșie, dantelata și sexy, care face deja un băiat sa o agate și sa o tragă afară din cameră strigând din urmă
-Pauzaaa! începem toți sa radem, cu privirile pe blondul îngâmfat care își scoate tricoul, lăsând la iveală un abdomen perfect lucrat, după care aproape salivez. Îmi reprim impulsul de a striga pauză și de a fugi cu el sus, și continui jocul sub privirile atente ale brunetului meu și ale blondului ce se pare ca mă dezbrăca el din priviri spre disperarea lui Chase.

*

Suntem la al treilea joc, dar mi-am dat jos doar pantofii spre ușurarea mea.
Iau cele două cărți care mi se cuvin și îmi mușc buza stresata la vederea lor: 2,3. Categoric voi rămâne și fără rochie...
-Blackjack! spune un băiat pe care îl cheamă Zac, dacă nu mă înșel și e aici cu iubita lui, Lucy.

Decizia inimii /în curs de editare/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum