Capitolul 16.

8K 370 38
                                    

Dupa o luna si ceva de stat in camera aia alba ce ma scotea din minti. Dupa atata timp petrecut cu oameni imbracati in halate ce imi indesau pastile pe gat si imi faceau injectii la cateva ore. Dupa ce am aflat ca am suportat o operatie in care mi-a fost scoasa splina cat am fost inconstienta, am ajuns sa am fobie si sa urasc din toti ranunchii culoarea asta sterilizata si orice institutie cu oameni ce au stetoscoape dupa gat si se comporta cu tine ca un copil mic.

Cu toate vizitele prietenilor mei, chiar si a lui Adam care a venit din Portland special pentru asta, am avut cea mai ploctisitoarea perioada din viata mea.
Mai ales ca 'domnul Benston' nu a mai trecut pe aici, ceea ce ma irita.

Insa, acum eram in camerea mea, alaturi de niste satene ce aveau serios nevoie de o hiperventilatie. Cu toate ca inca sunt schilolodita in ultimul hal si am un bandaj imens in jurul abdomenului, prietenele mele au hotarat ca sunt destul de sanatoasa pentru o petrecere intre fete, ceea ce in traducere inseamna: 'Felicitari ca traiesti!Succes in continuare!'.

Iar perversele astea mi-au desconsiderat complet ideea unui film de groaza, ajungand in cele din urma sa se holbeze pe laptopul meu la cei mai sexy 10 barbati din lume. Evident, pe jumatate dezbracati. Iar pe locul patru era fotbalistul Ken Lancaster ce era din nefericire din LA. Si iata cum imi petrec eu seara, vizionand italieni bronzati si fotbalisti plini de patratele.

-Uita-te la asta!chitai Annie rozandu-si unghia in timp ce arata rosie in obraji un tip brunet. L-am recunoscut ca fiind sportivul la care ma gandisem mai devreme.

-Italienii is mai misto!protesta Ashley apasand cu mouse-ul pe un bronzat.

-Ba nu! Fotbalistii sunt mai musculosi!
-Bronzatii o au mai mare!

Ma inec cu paharul de suc, scuipand lichidul pe cearceaful imaculat in hohotele de ras ale satenelor.

-Putem sa facem va rog ceva mai distractiv si...decent?

-Dansam!izbucnira cele doua ranjind.
-Pe bune? Nu mai am cinci ani!
-Oh, draga, dar nu e orice fel de dans! marai Annie lasciv in timp ce se repezi in dulapul meu cu haine.

Sfinte, m-a mancat pe mine in cur sa facem altceva! Puteam sa ma holbez la sculele italienilor toata noapte si era mai bine...

Satena scoase capul din sifonierul meu micut tinand in mana trei tinute. Sau mai degraba, trei bucati textile minuscule.

-Fetelor, in caz ca ati uitati eu am o chestie alba ce imi inconjoara burta si ma aseamana cu o gravida in luna a cincea.

-Oricum trebuie sa o scoti maine si...e 01:40. Deci, o poti da jos. ranji Ashley in timp ce am oftat invinsa.

Ne-am dat toate blugii si tricourile jos si am imbracat tinutele ce nu stiu cum dracu au ajuns in dulapul meu, dar am o banuiala neplacuta ca e vorba de cadoul de 'insanatosire' al vinovatelor aici de fata.

Cel putin, in partea de jos eram imbracate destul de decent daca nu pui la socoteala ca blugii astia erau mai scurti ca boxerii mei si erau facuti practic din franjuri. In sus, purtam un maieu negru ce practic imi oprea circulatia sangelui, si avea un decolteu pana la buric, ce ma dispera. Insa, hainele mele pareau 'cuminti' fata de celelalte.

Annie avea o pereche de colanti scurti si mulati, cu mici paiete si gauri in forma de inimioare. Avea una chiar pe fund, aratandu-i chilotii negri tanga. In sus, purta o bluza bleu larga, dar ce era practic rupta in doua, ca o jacheta, si se unea deasupra buricului, lasandu-i sutienul si formele pline complet la vedere. Spatele era mai acoperit daca ignorai gaurile in forma de spirala ce ii urma coloana vertebrala. Era cea mai provocatoare bluza pe care am vazuto pe trupul atragator al satenei, iar gandul ca imi apartinea, imi facea greata. (A/N la media in stanga e Annie si bluza aia criminala^^)

Decizia inimii /în curs de editare/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum