-O excursie în patru?! Pe bune?! Am țipat către pereți în timp ce înghesuiam la nimereală haine în geamantan.
Mai aveam o jumătate de oră până sa vină Chase, iar bagajul meu încă nu era făcut. Eram doar în blugi și sutien din cauza unei încercări nereușite de a îmi găsi cămașa lila primită anul trecut de ziua mea. Cu părul ciufulit, o geacă de fâș în mână și bocancii în cealaltă, am înhățat portfardul de pe măsuța de toaleta și l-am aruncat în fundul genții alături de un parfum aproape terminat și niște tampoane. Nu anunțasem pe nimeni de plecarea mea, fiindcă a fost o decizie de moment, dar i-am lăsat un bilețel tatei ca mă duc în excursie cu clasa și am uitat sa îl anunț, iar pe Annie ȘI Ashley... nu le mai văzusem de zile bune, deci sper sa nu mă omoare când mă întorc.Priveam conspirativ două pijamale. Una gri cu inimioare și una roz cu dungi negre ce mă făcea sa semăn cu o zebră plină de vata de zahăr. Ironia sorții, erau singurele mele pijamale și mă simțeam foarte bine în ele, așa ca le-am înghesuit lângă echipamentul de munte, ce consta în cinci pulovere, o geacă și un pantalon de fâș, ghete și colanți.
Am dat fuga la baie după periuța de dinți, dar telefonul m-a întors din drum în timp ce inspectam maldărul de haine ce acoperea podeaua în căutarea cămășii.-Da?
-Sunt jos.
Am închis agitată și am răscolit prin tancurile de haine, aruncând din când în când câteva tricouri și maieuri prin valiză. După o adevărată misiune am înșfăcat materialul mov boțit și am încheiat rapid nasturii, neavând timp de nazuri.
Am dat iama în sertarul cu lenjerie și am luat în brațe un teanc întreg de sutiene și chiloți, cred ca nimerim și câțiva tanga, aruncând vrafurile în geamantan și rugându-ma sa fie măcar ceva de acolo la set.
După o ultimă privire prin dezastrul general, am înșfăcat peria și un trening uzat, punându-le în vârful muntelui boțit, dar nu înainte sa îmi aranjez puțin părul.
Am sărit la propriu pe valiză, trăgând fermoarul centimetru cu centimetru și ignorând eșarfele sau mănușile care mai zburau afară cu cât mă apăsam tot mai tare pe bagaj.
Când am considerat mulțumită ca aveam destule încât sa supraviețuiesc o săptămână, am târât bagajul pe scări, gândindu-ma amuzată la reacția tatei sau a Jessicai când o sa îmi viziteze dormitorul. Nu o sa fie una prea plăcută.
Am dat din umeri indiferentă și am ieșit în aerul răcoros al iernii, unde mă aștepta o camionetă în stil vechi, de un verde șters.
Am cercetat strada, convinsă ca mașina lui Chase e la câteva case distanță, dar speranța mi-a fost năruită când a coborât Zac de pe locul șoferului, cu un rânjet larg și învârtind cheile pe un deget.
-Cam târziu, păpușă. Urcă, Chanel a adormit ca un bebeluș. Vorbi cu un accent demn de un cowboy, aplecându-si borul pălăriei pentru efect.
Am zâmbit de bufoneria lui și am ocolit camioneta de mâna a doua, urcând pe bancheta din spate, unde Care era lungit, dormind adânc și senin chiar ca un bebeluș. Am chicotit la imaginea lui demnă de un înger, mai ales ca un fir subțire de salivă în se scurgea din colțul gurii când mormăi întorcăndu-se pe spate:
-Kaaateee... Oh, doamne! Gemu adânc foindu-se.
Nemaiputând rezista tentației, am scos mobilul și i-am făcut o poză, rânjind la gândul ca o sa îl șantajez cu asta mai târziu, când o sa se trezească din visele lui erotice.
-Ce papă-lapte! Pufni Lucy când aruncă privirea dezaprobare pe bancheta ocupată de corpul solid al brunetului dus pe culmile inconștienței.
-Mda, a ajuns sa fugă după fusta unei blondine când are toată populația feminină la picioare! Comenta Zac pornind motorul ce huruia ca un animal rănit. Mi-am dat ochii peste cap și am înhățat disperată sticluța de parfum aproape goală de la Chanel ce se afla în mâinile lui Lucy ce își parfuma tacticoasă gâtul.
CITEȘTI
Decizia inimii /în curs de editare/
Romance*Mulțumesc @DreamSmileLive pentru copertă! ❤* Pentru Kate, dragostea este precum o bătaie de aripi a unui fluture. Firavă, lină, pură. Lipsită de minciună sau durere. Raiul pe Pământ. Pentru Chase, dragostea este un joc al dominației. Unul al puter...