Chapter 9.

6.1K 334 30
                                    

Îmi sprijin capul între palme privind absentă pe geam. Oricât încerc sa fii atentă, mi-am greșit de două ori semnătura, iar mâine la prima oară se deschide un nou magazin Kendra în centrul New York-ului. Trebuie sa îmi pregătesc un discurs pentru inaugurare, dar mintea îmi este mai pustie ca niciodată. Ochii îmi fug repetitiv către ceas și număr secundele până în momentul în care pot zbura pe ușă. Pot zbura în braţele lui.
Mai am fost un sfert de oră de tortură, iar cu un oftat privesc foile mototolite ce ar trebui sa îmi fie discursul. Mai iau o gură din ceașca de cafea și apuc fără tragere de inimă pixul în mână, începând sa notez la întâmplare idei aleatorii. Nici nu știu de ce îmi mai pierd timpul. Oricum o sa improvizez.
Abandonez foile și pixul pe birou și îmi apuc geanta ieșind pe ușă. Încui cu mâna tremurând și fac un maraton din traversarea magazinului, până ies la lumina soarelui. Chiar dacă trebuia sa vin zece minute mai târziu, mașina lui este acolo, așteptându-ma ca de fiecare dată. Sta sprijinit de capotă, fumând liniștit, neavând idee ce efect are asupra femeilor care trec pe stradă și îl privesc doritoare. Îmi strâng pumnii și îmi încleștez maxilarul înfrânându-mi instinctul de a le ţipa în faţă ca e al meu și privesc în jur după ziariști. Dar nu sunt mulţi, eventual unul, doi care fac doar poze. Declarația dată de noi acum două seri cum ca am fi împreună i-a liniștit, rezumându-se doar la poze. Dar gândul îmi fuge la tata și știu ca e plecat în vacanță cu Jessica, dar nu am habar cum va reacționa când ma va vedea împreună cu Chase.

-Iubito! Îi aud șoapta mea preferată și ne presăm buzele înfometați, de parcă nu ne-am fi văzut de un an și nu de câteva ore.

Cam așa au trecut ultimele două zile. Doar săruturi, îmbrățișări și ieșiri alături de Ginny, Annie și Aiden, care s-au cunoscut între ei și se înţeleg de minune.
Știu ca vrea mai mult, știu ca încă sunt o lașă ca nu îi ofer ceea ce vrea și ar trebui sa profit ca am casa doar pentru mine. Dar voi amâna momentul încă o zi. Căci astăzi am alte planuri, iar spre frustrarea lui nu îl includ.

-Astăzi nu pot sta cu tine. Șoptesc amuzată aruncând o privire către ceas. În jumătate de oră ma întâlnesc cu fetele. Rânjesc drăcește de zâmbetul ce îi piere de pe faţă cu viteza luminii.

Amân pasul în care voi accepta cs așteaptă de mult timp, căci vreau sa fiu sigură ca va fi aici și dimineață. Și în fiecare zi sau noapte. Trebuie sa aflu dacă asta e doar un joc pentru el, iar planul pe care l-am alcătuit cu Ginny și Annie cu siguranţă îmi va dă răspunsul dorit.

-Nu pot sa vin cu voi? Se milogește de mine, deschizându-mi galant portiera.

-Avem o seară de filme clișeice. Și îngheţată. Mint cu nerușinare clipind inocent din gene.

-Distraţi-va voi. Face o grimasă ce ma face sa chicotesc și pornește motorul.

Tastez un mesaj către Ginny privindu-l amuzată cu coada ochiului. El încă mai crede ca sunt adolescenta ce se îndoapă cu mâncare și plânge la filmuri siropoase. Ai bine, domnule Benston vei vedea imediat cât m-am maturizat.

"A înghiţit gogoașa. Ești la mine?"

"Da. Annie nu poată sa vină. Are planuri cu Aiden:))"

Rânjesc și privesc pe geam cum ma apropii de vila mea. La geamul camerei mele, de abia observabila, o zăresc pe Ginny cum urmărește de după draperie mașina.

Ne luăm la revedere, iar eu urc grăbită scările, întâmpinându-mi prietena ce radiază pur și simplu. Nu prea am vorbit despre relația mea cu verișorul și, dar pare mai mult decât încântată.

-Și cum mai sunteți voi? Întreabă în timp ce urcăm împreună scările către dormitorul meu.

Dau din umeri. Știu ca nu e corect faţă de el, dar am rămas cu un fel de...chestie pe creier de la despărțirea noastră. Am devenit mult mai emotivă și oricâtă încredere aș avea în el, tot am teama ca poate ma va părăsi, teamă pe care nu știu exact cum sa o depășesc, dacă nu demonstrându-mi mie însumi ca nu ar face așa ceva.

Decizia inimii /în curs de editare/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum