-Kate?!
Vocea răgușită a șatene mi-a întrerupt activitatea și în doua secunde eram la căpătâiul ei, mângâindu-i părul lung și încâlcit.-Eu sunt. Te-ai trezit.
-Îmi...îmi pare rău Kate.suspina ea îngropându-si fața în mâini.
-E în ordine. Ce s-a întâmplat aseară?
-Nu...nu pot sa iți spun.murmura ea speriată. Îmi pare rău că te-am chemat și m-ai văzut așa...-E în ordine...am repetat. Erai doar puțin...crizată.
Ashley chicoti slab și îmi zâmbi.
-Tot ce îți cer este sa nu mă duci la spital. Mă pot descurca. Mulțumesc oricum ca ai avut grijă de mine.
Mi-am molfait limba stresata. Primul meu gand era sa o duc
imediat la spital, dupa ce aflu cine a fost nenorocitu' care a ranit-o in halul asta.-Nu stiu...esti ranita grav. Cine te-a batut asa?
Ashley isi lasa privi mainile stresata si clatina din cap.
Vazand ca nu imi raspunde, am hotarat sa las subiectul pe alta data, si o alta intrebare mi-a aparut in minte.
-Ashley, ieri dupa ore pareai incantata ca ai vorbit cu Cristoph si te-a invitat la petrecere. Dar nu erai impreuna cu Jay?-Ne-am despartit.
-Si ei sunt motivul...chestiei tale de ieri? Fiindca Ashley, e foarte grav. Ai taieturi peste tot pe corp, alaturi de vanatai si o parte din lobul urechii nu mai este. Te-am bandajat, dar nu sunt asistenta, si mi-e frica. Poti face o hemoragie.-Sunt bine. Ai dreptate. In mare parte, Jay e motivul, dar nu e singurul. Nu vreau sa vorbesc despre asta, ok? Ar trebui sa iti faci griji pentru tatal tau. Sigur te cauta.
-Nu iti fa griji de mine. Tu esti cea ranita in ecuatia asta, i-am taiato privind-o cu repros. Si parintii tai unde sunt?
-Kate, parintii mei sunt in Chicago.
-Si atunci cine dracu' te-a adus in asemenea hal?! am tipat fustrata aratand spre trupul ei maltratat.
-Te asigur ca nu e nimic grav.
-Nimic grav? Esti nebuna? In caz ca nu stii, asta se numeste agresare! Ai fost agresata fizic si daca nu veneam aseara puteai sa lesini, sau mai rau sa mori! Daca tu crezi ca asta e o nimica toata si nu ai de gand sa faci nimic in legatura cu asta, atunci ma duc eu si il omor cu mainile goale pe Jay, sau il dau pe mana politiei!-Nu, Kate! Nu ii face nimic! Te rog! Il iubesc!izbucni ea in plans in timp ce isi smulgea parul din cap. Sa ma ia dracu' ca nu imi pasa daca o sa ajung asa zilnic, atata timp cat sunt langa el!
-Ashley...am murmurat ingrozita in timp ce o mangaiam. Nu trebuie sa ajungi asa pentru un nenorocit. In dragoste mai si suferi. Capul sus! Ai o viata inainte si nu trebuie sa o pierzi! Sunt prietena ta si nu te pot lasa in halul asta! Fie ca vrei sau nu, te duci la spital si vineri mergem impreuna la afurisita aia de petrecere cu tot cu Annie! Asa ca trebui sa te pui pe picioare!
Satena imi zambi slab si ma indeparta cu un gest scurt.
-Mersi ca ai grija de mine. Dar du-te acasa. Sigur tatal tau isi face griji.-Esti sigura? Mai intai te duc la spital.
A dat din umeri indiferenta si am ajutat-o sa se ridice din pat.
Am condus-o afara din casa, sprijinind-o de umarul meu, iar in cele din urma am intins-o pe bancheta din spate a masinii in timp ce tastam la repezeala un mesaj pentru tata ca sa nu trimita FBI-ul pe urmele mele. La urma urmei e un politist si nu poti stii niciodata.Am ocolit masina si m-am urcat la volan pornind motorul adormit si zburand la propriu lr strazi in cautarea afurisitului ala de H mare.
*
CITEȘTI
Decizia inimii /în curs de editare/
Romance*Mulțumesc @DreamSmileLive pentru copertă! ❤* Pentru Kate, dragostea este precum o bătaie de aripi a unui fluture. Firavă, lină, pură. Lipsită de minciună sau durere. Raiul pe Pământ. Pentru Chase, dragostea este un joc al dominației. Unul al puter...