Capitolul 29.

6.4K 311 10
                                    

Îmi doresc atât de mult sa arunc telefonul pe geam, iar după mormăitul somnoros al lui Chase, și el este de acord cu mine.

Toate dorințele criminaliste dispar când văd numele tatei pe ecran, și înghițind în sec, duc gadget-ul la ureche.

-Tată? Șoptesc oarecum temătoare.

E o dimineață perfectă. Eu și Chase, după o noapte în care m-am dăruit, trup și suflet. Iar eu am proasta impresie că tata o să strice această atmosferă relaxată. Are darul enervant de a face lucrurile sa meargă prost,indiferent de situaţie.

-Crăciun fericit, Kate! Știu că ești în excursie cu colegii tăi, dar m-am gândit ca ar trebui sa știi...

-Ce sa știu? Inima îmi bate nebunește în piept,iar corpul îmi sare brusc din braţele lui Chase.

Aproape uitasem ca astăzi e Crăciunul, ziua în care trebuie sa ne întoarcem acasă. Nici măcar nu am cumparat cadouri!
Iar ca un plus, durerea dintre coapse ma fierbe, făcându-mă sa scot un mic geamăt de durere. La naiba, o sa merg cracanata toată ziua!

-Eu și Jessica am hotărât sa cumpărăm un apartament în New York. Ti-am găsit o lista de facultăti si universitati, iar avionul pleacă maine la...

-Stai ce?! Tată nu putem sa ne mutăm! Tu si Jessica nu aveti decat sa plecati, dar eu raman aici! Am prieteni!

-Kate, știu ca e greu pentru tine, dar eu și mama ta,

-MAMA MEA?!urlu la propriu in telefon, simțind cum lacrimile mi se scurg pe fată. AM O SINGURA MAMA! Iar aceea este MOARTĂ!

Nu mai ascult răspunsul tatei, ci închid direct telefonul, înainte sa ies din camera în care aerul a devenit brusc irespirabil.

-Ne vedem la micul-dejun. Spun scurt către brunetul pe jumătate adormit.

***

După o oră întreagă, Chase s-a hotărât sa mănânce putină omletă, înainte să plece în camera celorlalți amorezi pentru a la căra bagajele la camionetă.

Urc în fugă scările pentru a îmi strânge hainele mototolite și dezordonate, dar văd geaca de fâș a lui Chase în cuier, și după o privire pe geam constat că e doar în tricou.
Mormăi supărată și așez așternuturile patului dublu, dar obrajii îmi prind brusc culoare când observ pată roșiatică de mărimi considerabile. Apuc cu degetele tremurânde cearceaful și îmi frec coapsele neputincioasă când un fior fierbinte mi se răspândește rapid prin corp, făcându-mă sa îmi depărtez automat picioarele.

Încă străbată din cauza disconfortului evident, arunc dovada nopții trecute în coșul de rufe și mă așez pe trolerul meu, împingînd hainele ce ies pe lături din cauza limitei la care este umplut. Înjur în șoaptă când aud un mic pocnet sub fund, pentru a descoperi ca unul din fermoarea cedat.

Pufnind disprețuitor, apuc gaiţa rămasă și trag cu chiu cu vai de ea până când ajung toată lac de transpirație, dar cu bagajul făcut.
Și nu îmi pot abţine un zâmbet de învingătoare.

Mă îndrept spre geaca din cuier și o iau pentru a o da 'eroului'Chase ce umblă la -10°în tricou, dar un bileţel roz ce cade din buzunarul desfăcut îmi atrage atenția.

Îl iau în mâini,și chiar când dau de parfumul extravagant al binecunoscutei Emma, stomacul mi se întoarce pe dos.

Parcurg rândurile, iar mâinile nu se încordează pe hartiuţă, încreţind-o.

"Dragă Chase,
Te aștept sâmbătă seara la ora 9 la mine acasă. Știi adresa. Am chef de niște distracţie, iar tu ai zis ca dorești oricând.
Cumpără niște prezervative aromate, am multe planuri cu tine.

P.S. Sper ca ai rezolvat 'treaba' cu blondina. Ai grijă sa nu vadă biletul.

Cu multă dragoste,
A

ta iubită, Emma."

Pentru început, încerc exercițiile de respiraţie ale tatei. Cuvintele sunt de prisos. Ma dor toate. Inima, sufletul, corpul. Absolut totul. Ma simt...folosită. Exact ca o jucărie de unică folosintă, ceea ce am evitat sa fiu. Și uita unde s-a ajuns. El rănindu-mă. El ma rănește mereu.

Cuprinsă de o furie bruscă, mototolesc hârtia și o arunc cu putere în foc, privind satisfăcută cum arde. Dar tot nu a destul. Vreau sa plec. Vreau sa uit.

Ma simt tăiată în două. Înjunghiată pe la spate. Trădată. Înșelată.

Un strigăt neputincios îmi usucă gîtlejul, iar lacrimile se scurg nestăvilite.

Ma scurg pe podea. Plâng. Ţip. Lovesc cu pumnii.
Ochii mi se înceţoșează. Dar trebuie sa rămân lucidă. Lucidă sa plec. Fiindcă sunt conștientă ca doar amân momentul rămânând. Chase ma distruge. Iubirea ca i-o port mă distruge. Ma seacă de puteri. Iar lui nu îi pasă.

Încet, dar sigur. Ma amăgește ca apoi să lovească. Iar eu trebuie sa fiu destul de deșteaptă încât sa termin până nu a prea târziu. Până nu ajung la limită.

Apuc cu mâna tremurândă mobilul. Chem un taxi, iar apoi tastez un mesaj tatei în timp ce îmi trag nasul.

"Ne vedem în aeroportul din New York"

Și cu ultima fărâmă de durere, îmi promit mie însumi ca aceste cuvinte sa fie ultimele care sa o la adresez. Ultima legătură cu el. Cea ce o sa il rupă de mine pentru totdeauna. Cea care o sa ma bântuie pentru totdeauna.

"Te-am iubit. Iar tu ţi-ai bătut joc de mine și de sentimentele mele.
Sper sa fii fericit."

Apăs send încă tremurând pe podea. Și fără sa vreau, ma gândesc la ziua divorțului. Și atunci am plecat pentru a scăpa de demonii trecutului. Căci mama mea vitregă aparține trecutului. Iar acum și Chase.

Dar de câte ori va trebui sa ne mutăm? De câte ori va trebui sa fugim de durere? De câte ori va trebui să o luăm de la capăt?

Un nou început.

Chase a început cu unul. S-a sfârșit cu unul.

Dar pentru mine drumul nu s-a terminat. Sfârșitul devine început.

"Un nou început."îmi repet ca o mantra, sperând sa pot zâmbi. Dar nu pot.

"Un nou început."

"Un nou început."

"Un nou început."

"Un nou început."

"Un nou început."

"Un nou început."

:
:

Sfârșit!!!

Decizia inimii /în curs de editare/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum