Chapter 21.

1.7K 120 8
                                    

Clipesc des şi mă întind somnoroasă pe patul regesc, privindu-l printre gene pe Chase. Urmărește un meci de fotbal la televizor şi mă întreb dacă a dormit vreun pic. Am ajuns pe la ora 4 dimineața pe Coasta de Azur a Franței, iar eu am adormit imediat ce am pus capul pe pernă. Bănuiesc că sunt atât de obosită şi din cauza e diferenței de fus orar. În orice caz, Marsillia mi se pare deja un oraș extraordinar, care merită vizitat, chiar dacă l-am văzut doar aseară în fugă, de la geamul taxiului. Luminile care se vedeau la tot pasul, în diferite culori, creau o atmosferă tipică sezonului estival, iar eu nu mai am răbdare până pe plajă. Abia aștept să vizitez și restul stațiunii, iar cum noi am hotărât să lungim perioada de ședere la o lună, o să avem timp de toate. Iar acest toate include multe lucruri. Din toate domeniile...

Drumul a fost probabil cel mai minunat pe care l-am experimentat până acum. Credeam că sexul e extraordinar? Ei bine, sexul în avion e deja pe domeniul fanteziilor de necrezut.

- Chase, mormăi foiându-mă transpirată în pătură. E al naibii de cald aici, mă plâng oftând.

Îl aud cum chicoteşte şi se apropie de mine, închizând televizorul. Trupul lui se presează peste al meu, potrivindu-se ca două piese de puzzle.

Dacă până acum îmi era cald, acum ard în flăcări. Doar privirea sa întunecată și încărcată de dorință este îndeajuns de puternică să mă facă să iau foc. Dar acum, când îi simt fiecare mușchi lucrat deasupra mea, rațiunea mea mai are puțin și se duce naibii. E incitant, e sexy, e... Chase în carne și oase! Doar el poate avea un asemenea efect asupra mea, să mă facă să mă ud de la o singură privire la 9 dimineața fără vreun efort.

- Iubito... mârâie mușcându-mi pielea sensibilă a gâtului din dreptul pulsului, mie îmi e foame! continuă pe un glas pervers, continuând cu săruturile de-a lungul liniei maxilarului.

Nu sunt în stare să îi dau vreun răspuns coerent, ci îmi înfig degetele în părul lui, trăgând de el. Scoate un geamăt răgușit și își continuă asaltul tot mai în jos de data asta, evitându-mi intenționat buzele, ceea ce mă face să mormăi nemulțumită.

Trasează o linie fină imaginară de la bărbie în jos, tot mai în jos, spre pieptul meu și...

- Ahhh! gem arcuită, înfigându-mi unghiile în scalpul lui când acesta desface cu ușurință încuietoarea sutienului, luând noul teren descoperit în explorare.

Fir-ar! Știam eu că nu trebuie să dorm doar în lenjerie intimă în același pat cu el, oricât de cald ar fii. Acum suport consecințele, chiar dacă nu voi recunoaște cu voce tare că nu îmi displac chiar atât de mult.

Atacul nemilos al lui Chase asupra pielii mele a fost întrerupt de o bătaie timidă în ușă ce l-a făcut să înjure. A strigat un "Intră" printre dinți, iar eu de abia am avut timp să mă acopăr cu pătura înainte ca o femeie tinerică să intre cu o tavă cu mâncare în mână.

- Micul-dejun la pat așa cum ați cerut, spune pe o voce pițigăiată cu un accent tipic franțuzesc, privind cu interes trupul lui Chase acoperit doar de o pereche de boxeri și evident, excitat, dar încă deasupra mea.

- Poți pleca, răspund eu răutăcioasă în locul lui Chase, având grijă să o fulger cu privirea pe "domnişorica" care se aplecare ridicol de mult în față peste măsuța de sticlă, arătându-şi din plin decolteul generos.

Simt cum obrajii mei prind tot mai multă culoare, iar palmele mi se strâng în pumni. Nenorocita! Nu înțelege că Chase e luat? Că e al meu?! Mă enervează la culme tipele de genul ăsta de care se dau la iubitul meu. Brusc, mi-aș fi dorit să știu și eu măcar o boabă de franceză. Chiar dacă roșcata asta știe ea și o engleză stâlcită, o pot înțelege, iar asta deja mi-a stricat ziua.

Decizia inimii /în curs de editare/Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum