13.Bölüm\Islak Kozalak

10.8K 853 146
                                    

Bölüm şarkısı: Snawn Mendes - Stitches Lyrics

~~~~~
Zihnim uyandı ama gözlerimi hala açmadım. Normal zamanda çok saçma şekillerde uyanırdım.

Bir sefer başım ayağımın ayağımda başımın yerindeydi.

Şu an hissettiğim bir yatak değil de yerdi. Yerde yatıyordum. İşin ilginç yanı ise başımın altında yastık vardı ve arkam dönük bir şekilde Karen'e sarılı yatıyordum. Neden Karen 'e sarılıyorum?

Bacağım onun bacağının üstünde.

Elleri beline sarılı. Noluyor lan.

"Karen kızım kalk ne bu be ahtapot gibi sarmışsın beni. Bak kız falan dinlemeyeceğim niyetini yanlış anlayacağım kalk." Gözlerimi hafif araladım güneş doğrudan gözlerime siper edince tekrar kapattım gözlerimi.

İyide bu kolların sahibi Karen değildi. Bu kadar güçlü olamaz. Sanırım birazcık yani çok azcık çıplak olabilir.

Lanet olsun ne durumdayız şu an?

Ah tabi ya dün akşam Karen yalvarmıştı dimi bana Çağan ile onu yalnız bırakayım diye. Muhtemelen arkamdaki ayı da Batın. "İmdaat sapık var imdat kur-" Haykırışımı yarım bırakan şey Batın'ın eliydi. Bir de uyku dolu gözleri vardı tabi.

Eliyle ağzımı kapatmış, üzerinde tişört olmayan, kahvenin en koyu tonu olan gözleri ile üzerimdeydi.
Ne ! Üzerinde tişört yok mu onun?

Evet bildiğin üzerime çıkmıştı. Ama o karnının üzerindeki bir adet kek tepsisine ne demeli evet baklava değil kek küçük küçük dilimlenmiş kekler. Ne saçmalıyorum ben ya. Bakma. Bakma. Bakma.
Tamam bakmıyorum.
Sakinim...

Ağzımı kapatmış olan eline baktım. Birden elini ısırdığımda acı ile geri çekilip ileriye oturdu. "Kızım sen manyak mısın niye çığırıyorsun ? Hadi çığırdın neden elimi ısırıyorsun?"

Bu çocuğun soğukkanlılığı beni öldürecek.

"Asıl sen manyak mısın? "

Birden ayağa kalktım ve elime yastığı aldım ve ona fırlattım.

"Hayır senin benim odamda ne işin var hadi onu geçelim neden çıplaksın sen ya. Ay bide sarılmış bana. "

Bunu bağırarak söylemiştim.

"Bir sakin ol anlatacağım. Çağan bu gece uyandırdı beni Karen gelecek defol git dedi. Bende kendimi burada buldum bir anda. Geldiğimde yerde yatıyordun nasıl becerdiysen artık düşüpte uyanmamayı. Bende başının altına yastık koydum ve yanına yattım. Eğer seni kucağıma alıp yatağa koysaydım az önce olduğu gibi kucağımda çığırıp herkesi başımıza toplayabilirdin. O yüzden seni yerde bırakıp yanına yattım. Sen yerde yatarken ben yatakta yatsam içim el vermezdi. Çok düşünceliyim sağ ol. Neden üzerimde tişört olmadığını soruyorsan aşırı sıcak hava bence sende çıkart üstünü. "

Hayır yani neden bu kadar geri zekalı olmak zorunda ? Neden hep beni sinir etmek zorunda? Neden yani neden ?

E bir terliği haketti dimi ?

Yerde duran terliği alıp ona doğru vurmaya başladım. Hayır acımayın ona haketti.

"Ya döverim seni ne biçim bir sapık oldun sen ya. Elimde kalacaksın bir gün."

Elimdeki terliği birden alıp yan tarafa fırlattı. Bileklerimden tutup beni Karen'in yattığı yatağa fırlattı bildiğin fırlattı yani. Öküz !

Hala bileklerimden tutuyordu. Bir dizini yatağa koydu ve üzerime doğru eğildi.

"Şimdi şu yan tarafında görmüş olduğun yatağa yatacağım ve uyuyacağım. Sende içindeki hırçına seslenip uslu durması gerektiğini söyleyeceksin. Anlaştık mı? "

Çam Kozalağı "Hırçın"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin