Multimedya; Dicle
Bölüm şarkısı; Aleyna Tilki& Emrah Karaduman- Cevapsız çınlama
~~~~~~~~"Hey daha bu gün geldin. Hem hafta sonu var pazar günü dönersin ne bu acelen Miray?" diye sordum.
Uyandığımda Miray ağlamaktan gözleri şişmiş bir şekilde bana bakıyordu.
"Hem sen bir gittin, sonra geldin bu haldesin hayırdır?" diye sordum.
"Bizim tartışmamız yüzünden değil dimi? Yani eğer öyleyse ben senin için bir daha Ege ile de konuşmam. İstediğin buysa yaparım. Neden ağladın? "
Yine gözleri dolu dolu bana baktı.
Alt dudağını dişleyip, "İlk öpücüğüm," demişti ki, "Ay düştün ve kaldırıma mı gitti?" diye bağırdım.
Stabil ifade ile suratıma bakmaya devam ederken, "Daha kötüsü." dedi.
"O zaman düşerken kaldırımdaki Köpekle burun buruna geldin ve sonuç bu."
Gözlerinden bir damla yaş akarken, "Öylede denilebilir." dedi.
Yuh!
"Köpekle mi öpüştün!" diye bağırdım.
"Katille öpüştüm. "
Boğazıma bir yumru oturdu.
Katil?
Ege.
Miray.Oha.
Ege bana Miray'a aşık oldum derken ciddi miydi?
Yuh!
Ay bir de öpüşmüşler."Yaşıyor mu?" diye sordum.
"Ha?"
"Diyorum ki Ege yaşıyor mu? Öldürüp mü geldin?"
Yok Miray hiç mutlu değildi.
Gülmüyordu kız yahu?"Karşılık verip geldim."
Sanırım şu an küçük dilimi yutuyorum.
Yuttum bile."Şh? İyi misin?"
Küçük dilimi yuttum.
"Dicle?" Elini yüzümün önüne salladı.
"Ya bende o yüzden bu haldeyim. Beni zorla öpse tamam ama izin verdim. Üstüne üstük karşılık da verdim. Tamam anlattığı şeyler iyiydi hoştu bir gram affetmiş olabilirim ama ben Miray'ım yani. Bu kadar çabuk dönmemeliydim. Hemen şey ettim ya."
Konuşamıyordum!
"Ya sende şaşırdın dimi? Bende şaşkınım bana. Bir teselli et beni."
Birden ayağa kalktım.
Aynada ağzımı açıp en arkadaki küçük dilime baktım.
Oh oradaydı.
Konuşabilirim."Ege iyi çocuk. Bunu fark ettim. Bence üzmez seni." dedim de ne dedim ya kız teselli et diyor ben gelmiş sevgili yaptım iki dakikada.
"Ya mal mısın? Onunla çıkacak değilim. Berşan gibi birinden sonra Ege bilemiyorum. Berşan'dan çok çektim şimdi bir de katille uğraşamam."
Kaşlarımı çattım.
"Çocuğa katil deyip durmasana ya. Kimseyi öldürdüğü yok." dedim.
"Yemek hazır!" diye bağırdı içeriden annem.
"Neyse unut yemekten sonra stres atacak bir şeyler buluruz. Ayrıca bir yere de gittiğin yok ona göre. " dedim.
"Şey ama bu gelişimde annemin son damlalarını kullandım. Bir daha yakın zamanda izin vermeyebilir. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çam Kozalağı "Hırçın"
Fiksi RemajaBu hayatta her şey insanın istediği gibi gitmeyebilir. Zorluklarıyla var çünkü hayat. Dünya da ki insanların kötülüğünden gerçek anlamlı hayatı yaşayamayabiliriz bazen. İşte bu kitap, her kötülüğe, her kırıklığa, her iyiliğe rağmen pes etmemeyi aş...