"Bu gün doğum günüm." diye bağırdım. Batın hatırlamıştı.
"Evet doğum günün." diye onayladı.
Hala denizin içinde donuyorduk.
"Nasıl ayılabildin mi biraz?"
Aslında üşüyor olmama rağmen hala sarhoştum. Bunu kafamda horon tepen Naciye ve çocuklarından anlıyordum.
Şu sekizinci sınıfta kocaya kaçan Naciye işte. Büyük ihtimalle boy boy çocukları olmuştur.Hıçkırdım. "Üşüyorum." dedim.
Donuyordum. Üşümek daha ilk evresiydi bunun."Gel çıkalım. "
Kıyıya doğru yüzdü. Benide sürükledi yanında. Yüzme bilmezdim ki.
Denizden çıktığımız an beni kucaklayıp kumsalda oturan bizimkilerin yanına götürdü. Bu işin sonu fazla kötüydü.
Aşırı hasta olacaktım.
Batın beni denize atacağını önceden ayarlamış olmalı ki yanında ikimize de kıyafet getirmiş.
Kıyafetleri alıp iskelenin yanındaki boş kulübeye gittik. İlk ben giyindim. O dışarıda bekledi. Sonra ben onu dışarıda bekledim. Saçlarımıza yapacak bir şey yoktu. Bu işin sonu hastalıktı.Mart ayında -pardon artık nisan-denize atlayan embesillerdik biz. Batın'ın planıydı ama olsun sonuçta atlamıştık işte.
Biraz kalın kıyafetler olduğu için hafif üşümem geçmişti.
Batın giyinip dışarı çıktı ve kumsalda ateş yakan bizimkilerin yanına gittik.
Ateşin yakınına oturup biraz ısındık. O dakikalara değer miydi?
Fazlasıyla.
Ben yine içtim. Ve zaten az yerinde olan kafamla yine sarhoş oldum.
Çağan eline gitar aldı.Gecenin devamında klasik bir grup arkadaşın yapacağı şeyleri yaptık.
Gitar ile şarkı söyledik.
Çağan gitar çaldı Batın şarkı söyledi ben dinledim.
Sabah ilk uyandığında yada yatarken,
Uykuluyken uykusuzken, yorgunken,
Saklasanda gizlesende kötüde giyinsen,Batın söyledikçe kaşlarımı çatıp hangi şarkı olduğunu anlamaya çalıştım. Baktım hatırlayamıyorum sonucu nereye bağlayacak diye dinlemeye devam ettim. Sesi güzeldi ve şarkıyı bana söylüyordu.
kiloda alsan kiloda versen, yaşlansanda..
Devam etti, gözlerime bakarak.
Çok güzelsin...
Çok güzelsin...
Hep güzelsin..
Hep güzelsin..
Şu dünyada benim için sevgilim,
En güzelsin...Batın'ın sevgilisi mi vardı ya?
Kafam yerinde değildi gibi yani.Kalbimi incitip çiğnesen bile,
Duygularını çok sık belli etmesen de
Hayatta kıymetimi hiç bilmesende,
Anlamasan da seni sevdiğimi,Çok güzelsin.
Çok güzelsin.
Hep güzelsin..
Hep güzelsin..
Şu dünyada benim için sevgilim en güzelsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çam Kozalağı "Hırçın"
Teen FictionBu hayatta her şey insanın istediği gibi gitmeyebilir. Zorluklarıyla var çünkü hayat. Dünya da ki insanların kötülüğünden gerçek anlamlı hayatı yaşayamayabiliriz bazen. İşte bu kitap, her kötülüğe, her kırıklığa, her iyiliğe rağmen pes etmemeyi aş...